globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, Spa, Suzuka, Bol d´Or
Update - EWC 2024 startuje. Zajímá to někoho?


Naposledy editováno 18.04.2024 20:45:47

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, Spa, Suzuka, Bol d´Or

8.8.2023 v 21:24 | Nahoru | #361
Ariete> mě to na stock taky nepřijde tak tragický

EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, Spa, Suzuka, Bol d´Or

8.8.2023 v 21:29 | Nahoru | #362
Výsledky ze Suzuky, ještě s těma grázlama s tou obří 24,1-litrovou nádrží.
#104 diskvalifikace , je tam i odkaz na finální výsledky.

(reakce na) EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, Spa, Suzuka, Bol d´Or

8.8.2023 v 21:40 | Nahoru | #363

Jindřej píše: Ariete> mě to na stock taky nepřijde tak tragický


Naměřil jsem jim přes 45 vteřin, v tom naučném videu tvrdí, že u SST se dají prohodit kola za 22 vteřin. Když je ale potřeba sundat třmeny, protahuje se to. Možná by se sundávat nemusely, ale je to jistota.
Ti, co jedou i v pitu na setinky, mají upravené stojánky s různými naváděcími a přizvedávacími rolnami a lištami, aby mechoš nemusel mít tři ruce a tři nohy, a to u té Aprilie chybí.
EDIT - ale možná trochu kecají. Tady 30 vteřin tréninkově, závodní stres jim většinou ještě přidá. Jinak jsem vypátral SST za 22 sekund jedině, když se tři vrhnou jen na zadní kolo a přední si nechají na jindy.


Naposledy editováno 08.08.2023 22:14:08

EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, Spa, Suzuka, Bol d´Or

8.8.2023 v 21:43 | Nahoru | #364
Celkový bodový stav po Suzuce, asi už oficiálně:

1 reakcí na tento příspěvek EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, Spa, Suzuka, Bol d´Or

8.8.2023 v 21:56 | Nahoru | #365
Nezbyva nez drzet YARTu v PaulRichard palce

(reakce na) EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, Spa, Suzuka, Bol d´Or

8.8.2023 v 22:32 | Nahoru | #366
Ozzy_> Poslední Yamaha, které jsem dokázal držet palce, byla .... Tak jinak, po urputném přemýšlení jsem zjistil, že nikdy žádná.

EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, Spa, Suzuka, Bol d´Or

8.8.2023 v 22:51 | Nahoru | #367
Kazdy ma holt jine kone Yamahu mam rad, ale hlavne to preju Karlovi

EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, Spa, Suzuka, Bol d´Or

9.8.2023 v 07:22 | Nahoru | #368
Ozzy
Suzuki mám rád, jezdím na ní od roku 1976 ,
s Karlem st. jsme na okruzích začínali *zároveň*
a protože jsou oba brňáci , *znal* jsem Karla ml.
vlastně od narození a teďka už je aji *vyštudované*
´Šak dodneska bydlijó kósek ode mně



Naposledy editováno 09.08.2023 07:24:40

EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, Spa, Suzuka, Bol d´Or

9.8.2023 v 15:45 | Nahoru | #369
Nejrychlejší kolo Yamahy v historii Suzuka 8Hours
======================================
2:05,519
**********
https://www.filemail.com/d/nkkrsnhwhhndrcp

EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, Spa, Suzuka, Bol d´Or

9.8.2023 v 21:45 | Nahoru | #370
Když jsem tak zabřednul do té pomalejší výměny kol u kategorie superstock, rozdíl mezi SST a EWC vypadá zjednodušeně takto, překládat nebudu:

EWC
This is the category in which teams compete for the title of World Endurance Champion. The bikes can be recognised by their number plates with black backgrounds and white headlights. This is the premier class with the most developed machines. Their general appearance must remain similar to that of the homologated machine on which they are based but it is possible to replace the fork, shock absorber, swingarm, brakes, radiator and exhaust. Some freedom is given to increase the level of engine performance. These machines are equipped with quick change wheel systems.

Superstock
This is the category in which teams compete for the Endurance World Cup. The bikes can be recognised by their red number plates and yellow headlights. Superstock machines are very similar to production models. The engine must remain in its original configuration and modifications are very limited: mapping of the electronic injection, reinforcement of the clutch, change of the exhaust silencer. The wheels remain in their original production configuration, which requires a good strategy for tyre changes during refuelling.

In both EWC and Superstock, the fuel tank is modified to a maximum capacity of 24 litres with a quick-filler system.

Zdroj https://competition...ement-endurance-moto

EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, Spa, Suzuka, Bol d´Or

9.8.2023 v 21:57 | Nahoru | #371
Kompletní sada pravidel pro rok 2023 je zde:
https://www.fim-moto...-and-cup-regulations
Zkusím z toho vybrat, co se týká SST.

2.7.6.2 Front fork
Forks, stanchions, stem, wheel spindle, upper and lower crown, etc., must remain as originally produced by the manufacturer for the homologated motorcycle.
The addition of small supports for the front stand is not allowed if not originally fitted on the homologated motorcycle.


Střeva vidlice, tlumič, pružinu, těsnění je možné změnit, zvenku to musí vypadat stejně

2.7.6.3 Swingarm
Every part of the rear swingarm must remain as originally produced by the manufacturer for the homologated motorcycle (including rear fork pivot bolt and rear axle adjuster).
Rear swingarm pivot bolt must remain as originally produced by the manufacturer for the homologated motorcycle.
An anchorage system or point to keep the original rear brake calliper in place may be added to the rear swingarm.
Rear wheel stand brackets may be added to the rear swingarm by welding and/or attached by bolts.


Třmen nebo držák zadní brzdy lze připevnit (přišroubovat) k vidlici, aby nepadal na zem, jak se stalo na té Aprilii z #356

EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, Spa, Suzuka, Bol d´Or

9.8.2023 v 22:41 | Nahoru | #372
Pokračuji s SST paragrafy

2.7.6.5 Wheels
Wheels must remain as originally produced by the manufacturer for the homologated motorcycle.
The speedometer drive may be removed and replaced with a spacer.
If the original design includes a cushion drive for the rear wheel, it must remain as originally produced for the homologated motorcycle.
No modifications of the wheel-axles or any fixing and mounting points for front brake caliper are authorised. Internal and external spacers of wheels may be modified. Modifications to the wheels to keep spacers in place are permitted.
The external spacers and nuts of wheel axles (front and rear) must remain original (no modification allowed).


Vnější rozpěrky jde udělat nově, aby držely líp v guferech, nevypadávaly a nezadrhávaly při nasazování do vidlice.

2.7.6.6 Brakes
Brake discs may be replaced by aftermarket discs which comply with following requirements:
Replacement brake discs must be of ferrous materials. Internally ventilated discs are not allowed.
The outside and inner diameters of the brake disc must not be larger than the ones on the homologated disc.
The thickness of the brake disc may be increased but the disc must fit into the homologated brake caliper without any modification to the caliper.
...
In order to reduce the transfer of heat to the hydraulic fluid it is permitted to add metallic shims (spacers) to the calipers, between the pads and the calipers, and/or to replace light alloy pistons with steel pistons made by the same manufacturer of the caliper. All systems not originally fitted on the homologated motorcycle in order to maintain the brake pads "in position" are not allowed.

The rear brake caliper bracket may be mounted "fixed" on the swingarm, but the bracket must maintain the same mounting (fixing) points for the caliper as used on the homologated motorcycle. A modification of the rear caliper bracket in part is authorised. The swingarm may be modified for this reason to aid the location of the rear brake caliper bracket, by welding, drilling or by using a Heli Coil.

The original chain adjusters (round or square) may be drilled to keep the rear brake caliper bracket in place.
Front and rear hydraulic brake lines may be changed.
"Quick" (or "dry-brake") connectors in the brake lines are authorised.


Tady by mohl být prostor, aby ty izolační plechy (metallic shims) trochu přečnívaly k ose kola a umožnily lepší navedení třmenu na kotouč.
Napínák je možné svrtat a sešroubovat s držákem zadní brzdy.

1 reakcí na tento příspěvek EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, Spa, Suzuka, Bol d´Or

9.8.2023 v 22:45 | Nahoru | #373
Ses do toho nejak pustil Gro je tady. EWC: These machines are equipped with quick change wheel systems.
SST: The wheels remain in their original production configuration, which requires a good strategy for tyre changes during refuelling.

Proste neni to stejny ... a porovnavat to je blbost. Cimz nerikam ze to nektery SST teamy neumej rychleji nez Aprilia co si ukazoval, ale srovnavat to s EWC teamem je mimo/nefer.

Edit: ono i mala zmena umi udelat velkej rozdil. Kdyz sem u suzuki menil zadek, tak sem (oproti R6) myslel ze se zcvoknu. Neustale mi zleva i zprava padali ty rozperky, a ne a ne to trefit.

Pak kdyz sem prikupoval rafky a hral si s tim, tak si to vzal tatka na 5 minut na soustruh, na tech origo rozperkach srazil hrany, a .... uz se to meni skoro stejne dobre jak na R6.

Ale na SST nerkuli EWC porad pomalu

Naposledy editováno 09.08.2023 22:47:48

(reakce na) EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, Spa, Suzuka, Bol d´Or

9.8.2023 v 23:00 | Nahoru | #374
Ozzy_> Aby to bylo nebo vyznělo nefér, to jsem zrovna nechtěl. Spíš mně šlo o to vlastní srovnání, že dvě věci jde dělat dvěma různými způsoby.
Pravidla jsou další věc, ale je škoda jejich znění plně nevyužít. Je blbé udělat na pitstopu 20 veřin navíc, pro které jel pilot hodinu jak o život.

1 reakcí na tento příspěvek EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, Spa, Suzuka, Bol d´Or

9.8.2023 v 23:04 | Nahoru | #375
Jojo, rozpěrky umí ukrojit člověku pěkný kus z jeho života. A paradoxně, čím lacinější motorka, tím víc to umí krájet.

(reakce na) EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, Spa, Suzuka, Bol d´Or

10.8.2023 v 10:12 | Nahoru | #376
Ariete> Já to spis myslel tak, ze vzhledem k tomu jaký mají na te Aprilii hardware, mi to prislo v pohodě, věděli co dělají a nebyla v tom nějaká panika. Ze to mohli mít technikou lepší, tak to asi jo ale asi nezbyly love

EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, Spa, Suzuka, Bol d´Or

10.8.2023 v 11:19 | Nahoru | #377
*Martyrium* Karla Haniky a týmu YART při 8Hours Suzuka 2023

EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, Spa, Suzuka, Bol d´Or

14.9.2023 v 17:40 | Nahoru | #378
Taaak, a uz to zase jede. Prvni kvalda v behu, v akci Canepa Myslim ze to bude fight on proti Marcusi Reitenbergerovi, kterymu LeCastelet neskutecne sedi.

EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, Spa, Suzuka, Bol d´Or

14.9.2023 v 18:03 | Nahoru | #379
Tak to se nam canepa moc nepochlapil, az #4 nejen 0.8s za bawem, ale i za sertem a hlavne za hodnou kterou je treba zajezdit do zeme, pokud ma titul patrit YARTu Tak snad nam ted udela vetsi radost Marvin Uz je na draze

1 reakcí na tento příspěvek EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, Spa, Suzuka, Bol d´Or

14.9.2023 v 18:15 | Nahoru | #380
Podle časů není vyloučeno, že jezdí na mokru ...
Předpověd Windy je jasně *mokrá* :

https://www.windy.co...n,42.794,5.794,8

(reakce na) EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, Spa, Suzuka, Bol d´Or

14.9.2023 v 18:38 | Nahoru | #381

IvanDvoutakťák píše: Podle časů není vyloučeno, že jezdí na mokru ...
Předpověd Windy je jasně *mokrá* :

https://www.windy.co...n,42.794,5.794,8



Tak teda nevim co je na windy ... ale rekordy BolDOr jsou:

Rekord kvalifikační kolo:
BMW Motorrad World Endurance Team – Illya Mykhalchyk (2022) 1’51,641
Rekord na kolo závodu:
ERC Endurance-Ducati - Xavi Forés (2022) 1‘52,979

A ted vidim na caromire ve zlutejch nejrychlejsi SERT s 1:51.7, to nebude moc mokry

Naposledy editováno 14.09.2023 18:38:59

EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, Spa, Suzuka, Bol d´Or

14.9.2023 v 18:42 | Nahoru | #382
Mno a jinak teda Marvin ve zlutejch opet az #4 za bawem, sertem a hondou, ale tentokrat v jinem poradi. To nevypada jako utok na titul. A nebo setri techniku i sebe. Uvidime. Mozna uz je prestalo bavit vyhravat kvaldy a pak bouchnout v zavode, a zkousej to opacne.

Naposledy editováno 14.09.2023 18:42:52

EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, Spa, Suzuka, Bol d´Or

14.9.2023 v 19:00 | Nahoru | #383
Taaak a jde topit Karel Hyn sa hukaze

EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, Spa, Suzuka, Bol d´Or

14.9.2023 v 19:02 | Nahoru | #384
Na Windy je v 19:00 toto :



Bude to dvacetčtyři hodin, takže se může *hrát* i na počet zastávek v boxech
t.j. spotřebu , takže i maximálka / max. otáčky a toto třeba teď zkouší ...

EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, Spa, Suzuka, Bol d´Or

14.9.2023 v 19:05 | Nahoru | #385
Je to mozny, jedna vec je spotreba, ale druha aby na ty nekonecny rovince zas nepretocili motor, a nebylo po pr .... viz loni, predloni atd, ta umrtnost motoru tam je brutalni. Konec ty roviny se prej jeste zhoupne dolu, a uz tak motor na maximalce je jeste odlehcenej a da par otacek navic a....

se podivej ty maximalky, 341kmh ... to je MASAKR, a ja mel v Aragonu pri GPS 290 s vetrem v zadech pocit jakej je to rachot

Naposledy editováno 14.09.2023 19:05:47

EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, Spa, Suzuka, Bol d´Or

14.9.2023 v 19:10 | Nahoru | #386
Když jsem na konci 70.let jezdil *příroďák* u Velkého Meziříčí , tak dost motorů skončilo
!díkyů tamější 1.800 m dlouhé cílovce, která měla navíc první cca třetinu v mírném klesání ...

EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, Spa, Suzuka, Bol d´Or

14.9.2023 v 19:48 | Nahoru | #387
tak nez pojede live night practice, tak tady je takova pozvanecka i s Karlem

EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, Spa, Suzuka, Bol d´Or

14.9.2023 v 20:45 | Nahoru | #388
Windy? Tohle je Windy!
Asi bych sem takové kecací video ani nedával, ale když už se to nakouslo ... Jak Marv říká, že se změní směr větru, foukne do zad a najednou je přetočený motor a nejde to ubrzdit.

EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, Spa, Suzuka, Bol d´Or

14.9.2023 v 20:53 | Nahoru | #389
Na Suzuce šestku ani neřadili , tady ji drží pěkně vytočenou.

EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, Spa, Suzuka, Bol d´Or

15.9.2023 v 12:41 | Nahoru | #390
Nenašel jsem správné výsledky, nebo je to skutečně tak, že
TŘI jezdci týmu F.C.C TSR Honda FRANCE, *blue* Hook, *red* Techer
a *green* Okubo nemají ve druhé kvalifikaci změřený čas a pouze
*yellow* Di Meglio zajel 1:52.021 ... !?

https://www.its-resu...b3-9edc-c999a2eb4198

Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1186, 1187] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35583 Dnes v 13:57 oxygen
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 7 Včera v 10:40 Krautkopf
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 BlackSabbath 47 10.5.2024 v 14:53 BlackSabbath
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 koda5 10 26.4.2024 v 12:34 psenap
Dynojet Honda CBR 1000RR Fireblade Chmelda1 6 19.4.2024 v 18:54 Chmelda1


TOPlist