bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: DynoJet Power Commander PC III USB
 
27.3.2008 v 10:42
chlapy, má smysl to kupovat? v čem to pomuže ?
Předchozí
1 2 3
Následující

DynoJet Power Commander PC III USB

27.3.2008 v 11:18 | Nahoru | #1
hele tebe si pamatuju naposled z tematu o tlumicich rizeni a tam si psal ze kdyz to neni ohlins tak to nema cenu...

a pak nevis k cemu PC.

nerikam ze musis nutne rozumet vsemu... ale kdo se v tehle technice orientuje tak ze muze vykrikovat soudy viz vyse... tak by asi mel mit i prehled i o PC...

ale abys nerekl ze sem zlej... tak to napisu.. ikdyz na tohle tema je tu vlakno skoro kazdej den.

umoznuje ti to upravit mapu vstrikovani... tzn pokud treba ve vyssich otackach ti namontovanej ladak a filtr dopomuze k vetsimu vykonu... vetsinou je tam podminka ze to chce i vic benzinu... ale jak rict origo vstrikovani ze ma ve vyssich otackach davat vic? rekne mu to powercommander...

tzn u moderni motorky bez uprav to nema cenu... vetsinou uz z fabriky maji perfektni prubeh vykonu... u nejake starsi moto s nejakou starsi generaci Fi.. muze bejt v nejakem spektru otacek patrnej propad... tam by to MOHLO pomoci i motorce v seriovem stavu se toho neduhu zbavit...

jinak je prevazne urcenej pro upravu palivove mapy presne pro danej kus podle uprav jake na nem byli provedeny... tzn nejlepsi je tuhle vlastni mapu "naladit" na brzde.

DynoJet Power Commander PC III USB

27.3.2008 v 11:49 | Nahoru | #2
assassin> dobrá pamět , ale když se koukneš na to forum o tlumičích tak jsem napsal, že ostatní jsou taky dobrý, jen že si myslím že ohlins je špička.

Jinak dík za vysvětlení, sem nevěděl zda slouží jen k upravě jednotky nebo jestli ji dokáže i částečně nahradit.

DynoJet Power Commander PC III USB

27.3.2008 v 12:20 | Nahoru | #3
dianonds: jj to co si psal pak jsem cetl az ted... takze to beru da se rict zpet...

bez ridici jednotky pouzit nejde... pouze upravuje to co leze z origo didici jednotky...

ale jdou koupit i laditelne ridici jednotky co umoznuji si nastavit mapu a kde co dalsiho a ty se davaji misto te origo ridici jednotky ... napr. ceskej ignitech.

DynoJet Power Commander PC III USB

27.3.2008 v 12:35 | Nahoru | #4
assassin> v poho, uznávám že to heslo na začátek nebylo uplně korektní

DynoJet Power Commander PC III USB

27.3.2008 v 22:01 | Nahoru | #5
ne ze bych tomu rozumel ale origo ridici jednotku mi Ital poslal dodatecne postou a power commander mam v moto takze asi je tam sam ..jinak mam taky komplet termi kit a zcela otevreny filtr a teda jede to jak krava ale bere si to 10 litru na sto tak to je na zvazeni, myslim ze ten narust vykonu neni zase tam moc zretelny, ale nevim, mam cca 140HP na zadnim kole a S4Rs ma v serii 130HP ale nevim esi na brzde..

jo teda na seriovce S4Rs bez tech uprav jsem nejel..

Naposledy editováno 27.03.2008 22:02:33

DynoJet Power Commander PC III USB

28.3.2008 v 10:10 | Nahoru | #6
sors: 140 na zadnim kole je celkem mazec.. to ma 1098 v serii..:)

sors: nevim jak je to u duc... je mozne ze tam mas nejakou jinou ridic jednotku a lidi pak kazdej krabicce ikdyz je to jen blbej "power box" rikaj power commander. ale pokud tam mas Dynojet Power Commander tak tam urcite neni sam... protoze ten sam nic vymyslet neumi... pouze meni dobu otevreni vstriku kterou vymysli ridici jednotka... tak se zapojuje jen na vstriky a senzor otevreni klapky... kdezto ridici jednotka bere data z mnohem vice senzoru - teplota motoru, teplota vzduchu v airboxu, tlak v sani, tlak barometrickej, otacky atd.

DynoJet Power Commander PC III USB

28.3.2008 v 12:09 | Nahoru | #7
assassin> mam tam prave presne ten PC:

..ale borec mne poslal v krabici nejakou krabicku a psal ze je to ridici jednotka :) ..ja jsem na tu techniku antitalent, staci mne ze to jede

DynoJet Power Commander PC III USB

28.3.2008 v 13:59 | Nahoru | #8
sors: tak to je tam urcite jeste ridici jednotka. co ti poslal, pripadne co tam je v serii a co tam je ted tezko rict. :) hlavne ze to jede:)

DynoJet Power Commander PC III USB

29.3.2008 v 11:07 | Nahoru | #9
Určitě tam musí být řídící jednotka, jen s Power Commanderem by to nejelo. Ten funguje ve spojitosti s řídící jednotkou. Jedině kdyby tam byl Ignitech nebo něco podobného, ale to je spíš závodní záležitost. U něj se musí všechno nastavit manuálně na dané podmínky (tlak vzduchu, vlhkost.), což si standartní řídící jednotka překouše sama. Pow Com jen upraví délku vstřiku v jednotlivých otáčkách.
Jak jsem koupil v KL, tak prodávám

DynoJet Power Commander PC III USB

29.3.2008 v 11:08 | Nahoru | #10
sors>140 Hp na zadním kole? To Ti asi zadní guma moc nevydrží?

DynoJet Power Commander PC III USB

29.3.2008 v 11:41 | Nahoru | #11
tohle je to co mne poslal

tak nevim :)

Kolda> hlavne uprostred ..ale Metzelery Racetek K3 drzi a drzi zatim

DynoJet Power Commander PC III USB

29.3.2008 v 17:17 | Nahoru | #12
sors> jo to poznávám, to je řídící jednotka jinak K3 racetek dobrá volba, taky je na miláčka nazuju

DynoJet Power Commander PC III USB

29.3.2008 v 17:31 | Nahoru | #13
Metzeler super.Jezdím K1 a max. spokojenost.
Comander jsem měl a celkem problémy.Takže špatné zkušenosti.No uvidíme letos...

DynoJet Power Commander PC III USB

7.4.2008 v 08:04 | Nahoru | #14
Potřebuju se v tom trochu zorientovat. Dal jsem Pipercross do airboxu a čekám na laďáky. Už nyní mám pocit, že ST4 má v nejnižších otáčkách díru... Má zkušenost je, že průchodný filtr mění průběh výkonu víc než otevřený laufy. Mám obavy, že až dám i laufy bude to zralý na úparvu motormanagementu. Přiznám se, že tomu vůbec nehovím. Co,kde koupit, za kolik a kam to napojit (kde u ST4ky), aby to fungovalo líp? Nechci nic programovatelnýho, prostě tu nejlevnější variantu

1 reakcí na tento příspěvek DynoJet Power Commander PC III USB

7.4.2008 v 09:47 | Nahoru | #15

K7>Metzeler super.Jezdím K1 a max. spokojenost.
Comander jsem měl a celkem problémy.Takže špatné zkušenosti.No uvidíme letos...



Já tam mám PC + BMC + full Akrap a nárůst je cca 10-15% výkonu i krouťáku. Průběh super. Máš k dispozici cca 12 map (všechno standard, otevřená koncovka, otevřená koncovka + otevřený filtr.) Instalaci zvládne každý mikroskopicky nadaný jedinec, nahrávat mapy lze v pohodě přes notebook, jen to chce pak pro jistotu odladit na brzdě. Cena je tuším něco kolem 300-350 dolarů.

DynoJet Power Commander PC III USB

7.4.2008 v 11:33 | Nahoru | #16
.Kolda.> Neměl bys kontakt na prodejce? Přez co to bylo, e-bay?

DynoJet Power Commander PC III USB

7.4.2008 v 13:27 | Nahoru | #17

ST4Marc>.Kolda.> Neměl bys kontakt na prodejce? Přez co to bylo, e-bay?



Odpoved za Koldu, jj ebay

DynoJet Power Commander PC III USB

7.4.2008 v 13:37 | Nahoru | #18

ST4Marc>.Kolda.> Neměl bys kontakt na prodejce? Přez co to bylo, e-bay?


Tak, tak, další dotazy prosím směřujte přímo na mého tiskového mluvčího a manažera v jednom Díky Dane.

DynoJet Power Commander PC III USB

7.4.2008 v 15:23 | Nahoru | #19
Je jich tam parta... ale na Ducnu ani jeden...

DynoJet Power Commander PC III USB

7.4.2008 v 18:25 | Nahoru | #20

.Kolda.>K7>Metzeler super.Jezdím K1 a max. spokojenost.
Comander jsem měl a celkem problémy.Takže špatné zkušenosti.No uvidíme letos...

Já tam mám PC + BMC + full Akrap a nárůst je cca 10-15% výkonu i krouťáku. Průběh super. Máš k dispozici cca 12 map (všechno standard, otevřená koncovka, otevřená koncovka + otevřený filtr.) Instalaci zvládne každý mikroskopicky nadaný jedinec, nahrávat mapy lze v pohodě přes notebook, jen to chce pak pro jistotu odladit na brzdě. Cena je tuším něco kolem 300-350 dolarů.


Já tam měl PC III, akrapovic koncovku a KN filtr.Byl jsem s tím několikrát na brzdě a vždy tam byla díra kolem 6tis.Prostě jí nedokázali odstranit.

DynoJet Power Commander PC III USB

7.4.2008 v 19:36 | Nahoru | #21

K7>.Kolda.>K7>Metzeler super.Jezdím K1 a max. spokojenost.
Comander jsem měl a celkem problémy.Takže špatné zkušenosti.No uvidíme letos...

Já tam mám PC + BMC + full Akrap a nárůst je cca 10-15% výkonu i krouťáku. Průběh super. Máš k dispozici cca 12 map (všechno standard, otevřená koncovka, otevřená koncovka + otevřený filtr.) Instalaci zvládne každý mikroskopicky nadaný jedinec, nahrávat mapy lze v pohodě přes notebook, jen to chce pak pro jistotu odladit na brzdě. Cena je tuším něco kolem 300-350 dolarů.
Já tam měl PC III, akrapovic koncovku a KN filtr.Byl jsem s tím několikrát na brzdě a vždy tam byla díra kolem 6tis.Prostě jí nedokázali odstranit.



Dve veci, mel jsi tam jen koncovku, pokud ano, tak priste zkus cely system, vcetne svodu a druha vec na K7 neco honit na 6tis. vzdyt to toci 14tis. , ale vazne, myslim si, ze problem byl ve vyfuku

DynoJet Power Commander PC III USB

8.4.2008 v 08:28 | Nahoru | #22
Našel jsem na stránkách výrobce za 340 doláčů PC na Monstra S4, což je stejný motor jako mám na ST4.Tak tam asi bude pasovat co?

DynoJet Power Commander PC III USB

8.4.2008 v 15:28 | Nahoru | #23
Co tohle, dá se to použít?
http://cgi.ebay.de/T...QQrdZ1QQcmdZViewItem

DynoJet Power Commander PC III USB

8.4.2008 v 15:47 | Nahoru | #24

Dan Magna>K7>.Kolda.>K7>Metzeler super.Jezdím K1 a max. spokojenost.
Comander jsem měl a celkem problémy.Takže špatné zkušenosti.No uvidíme letos...

Já tam mám PC + BMC + full Akrap a nárůst je cca 10-15% výkonu i krouťáku. Průběh super. Máš k dispozici cca 12 map (všechno standard, otevřená koncovka, otevřená koncovka + otevřený filtr.) Instalaci zvládne každý mikroskopicky nadaný jedinec, nahrávat mapy lze v pohodě přes notebook, jen to chce pak pro jistotu odladit na brzdě. Cena je tuším něco kolem 300-350 dolarů.
Já tam měl PC III, akrapovic koncovku a KN filtr.Byl jsem s tím několikrát na brzdě a vždy tam byla díra kolem 6tis.Prostě jí nedokázali odstranit.
Nevím, ale pokud se rozjízdíš, tak usíš vždy 6tis překročit a koncovkou to rozhodně nebylo, protože první tam byla RP a pak Akrapovic.Celý systém v té době dělal Akrapovic jen s takovou velkou koncovkou a tu jsem prostě nechtěl.

Dve veci, mel jsi tam jen koncovku, pokud ano, tak priste zkus cely system, vcetne svodu a druha vec na K7 neco honit na 6tis. vzdyt to toci 14tis. , ale vazne, myslim si, ze problem byl ve vyfuku


Ano měl jsem tam jen koncovku, protože Akrapovic dělal v té době celý systém s velkou ošklivou koncovkou.Pokud se rozjíždím, tak vždy těch 6tis překročím, takže díru cítím.A koncovkou to rozhodně nebylo.Dal jsem tam první RP a pak na doporučení Akrapovic, ale díra stejně nezmizela.

Naposledy editováno 08.04.2008 15:53:02

DynoJet Power Commander PC III USB

8.4.2008 v 15:58 | Nahoru | #25

K7>Dan Magna>K7>.Kolda.>K7>Metzeler super.Jezdím K1 a max. spokojenost.
Comander jsem měl a celkem problémy.Takže špatné zkušenosti.No uvidíme letos...

Já tam mám PC + BMC + full Akrap a nárůst je cca 10-15% výkonu i krouťáku. Průběh super. Máš k dispozici cca 12 map (všechno standard, otevřená koncovka, otevřená koncovka + otevřený filtr.) Instalaci zvládne každý mikroskopicky nadaný jedinec, nahrávat mapy lze v pohodě přes notebook, jen to chce pak pro jistotu odladit na brzdě. Cena je tuším něco kolem 300-350 dolarů.
Já tam měl PC III, akrapovic koncovku a KN filtr.Byl jsem s tím několikrát na brzdě a vždy tam byla díra kolem 6tis.Prostě jí nedokázali odstranit.
Nevím, ale pokud se rozjízdíš, tak usíš vždy 6tis překročit a koncovkou to rozhodně nebylo, protože první tam byla RP a pak Akrapovic.Celý systém v té době dělal Akrapovic jen s takovou velkou koncovkou a tu jsem prostě nechtěl.

Dve veci, mel jsi tam jen koncovku, pokud ano, tak priste zkus cely system, vcetne svodu a druha vec na K7 neco honit na 6tis. vzdyt to toci 14tis. , ale vazne, myslim si, ze problem byl ve vyfuku
Ano měl jsem tam jen koncovku, protože Akrapovic dělal v té době celý systém s velkou ošklivou koncovkou.Pokud se rozjíždím, tak vždy těch 6tis překročím, takže díru cítím.A koncovkou to rozhodně nebylo.Dal jsem tam první RP a pak na doporučení Akrapovic, ale díra stejně nezmizela.



To malo co vi o suzuki me vede k jedne veci, za a) yoshimura a za b) vzdy cely system, neb suza ma priveru nebo jak se ten bazmek jmenuje a vim, ze to nema moc rado zmeny a kdyz, tak uz jedine celek, kamarad ma K7 1000 a vim, ze laboroval uplne stejne, az mu ruply nervy, koupil cely system yoshimura a razem nebyl problem, ale vsemozne koncovky byly jen k nasrani a jediny efekt byl rev

DynoJet Power Commander PC III USB

8.4.2008 v 16:07 | Nahoru | #26

Dan Magna>K7>Dan Magna>K7>.Kolda.>K7>Metzeler super.Jezdím K1 a max. spokojenost.
Comander jsem měl a celkem problémy.Takže špatné zkušenosti.No uvidíme letos...

Já tam mám PC + BMC + full Akrap a nárůst je cca 10-15% výkonu i krouťáku. Průběh super. Máš k dispozici cca 12 map (všechno standard, otevřená koncovka, otevřená koncovka + otevřený filtr.) Instalaci zvládne každý mikroskopicky nadaný jedinec, nahrávat mapy lze v pohodě přes notebook, jen to chce pak pro jistotu odladit na brzdě. Cena je tuším něco kolem 300-350 dolarů.
Já tam měl PC III, akrapovic koncovku a KN filtr.Byl jsem s tím několikrát na brzdě a vždy tam byla díra kolem 6tis.Prostě jí nedokázali odstranit.
Nevím, ale pokud se rozjízdíš, tak usíš vždy 6tis překročit a koncovkou to rozhodně nebylo, protože první tam byla RP a pak Akrapovic.Celý systém v té době dělal Akrapovic jen s takovou velkou koncovkou a tu jsem prostě nechtěl.

Dve veci, mel jsi tam jen koncovku, pokud ano, tak priste zkus cely system, vcetne svodu a druha vec na K7 neco honit na 6tis. vzdyt to toci 14tis. , ale vazne, myslim si, ze problem byl ve vyfuku
Ano měl jsem tam jen koncovku, protože Akrapovic dělal v té době celý systém s velkou ošklivou koncovkou.Pokud se rozjíždím, tak vždy těch 6tis překročím, takže díru cítím.A koncovkou to rozhodně nebylo.Dal jsem tam první RP a pak na doporučení Akrapovic, ale díra stejně nezmizela.

To malo co vi o suzuki me vede k jedne veci, za a) yoshimura a za b) vzdy cely system, neb suza ma priveru nebo jak se ten bazmek jmenuje a vim, ze to nema moc rado zmeny a kdyz, tak uz jedine celek, kamarad ma K7 1000 a vim, ze laboroval uplne stejne, az mu ruply nervy, koupil cely system yoshimura a razem nebyl problem, ale vsemozne koncovky byly jen k nasrani a jediny efekt byl rev


Asi na tom něco bude...

DynoJet Power Commander PC III USB

8.4.2008 v 18:29 | Nahoru | #27
Máš to změřené na brzdě nebo si jen myslíš že to má 140hp na zadním kole ? Nevěřím tomu že by jsi z toho dvoválce dostal přes 160k na motoru = 140hp na zadku...

DynoJet Power Commander PC III USB

8.4.2008 v 18:56 | Nahoru | #28
Max R1> no tomu taky neverim ... jak poznam co je brzdeny na motoru a co na kole? ..ctu si ten prvni prispevek a chtel jsem napsat cca 140 na brzde a nevim esi na kole a ne 140 na kole a nevim esi na brzde ..vyhrabu ten graf nekde, je to nejak 138, si nadsazuju skoro jak japonci lol

DynoJet Power Commander PC III USB

9.4.2008 v 11:23 | Nahoru | #29
Max R1>Myslím že je to hustokrutě reálná hodnota. Sousedovo Tuono má na zadním kole 131 HP. Má tam Akrap komplet + BMC + PC III. Na druhé straně každá brzda měří jinak, takže na tom stejně moc nesejde. Každopádně s výše jmenovaným jde výkon i krouťák o cca 10-15% nahoru. Že sousede.

DynoJet Power Commander PC III USB

9.4.2008 v 11:24 | Nahoru | #30
Jinak 140 na zadním kole je cca 155 na motoru. Přičítá se asi 10-12 %.
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist