bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kára od tanatech
10.4.2022 v 20:46
ahoj, mam v plánu koupit fungl novou káru za auto na motorku, na trávu, dřevo, písek atd. Koukal jsem na agadosy a protočily se mi panenky. Pak jsem našel káry od tanatechu za dost lepší peníze, ale je to z polska. Známej mě od toho zrazuje a já polský věci taky nemam rád. Máte s nima někdo zkušenosti ? Máte to někdo doma ? Děkuju

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kára od tanatech

11.4.2022 v 21:22 | Nahoru | #31

crestik píše: P911> tak autor se tu ptá na vozík kolem 10tky a ty dáš doporučení na skoro trojnásobek


Tenhle stál ještě loni na Lipůvce 12.000,- Kč
http://www.privesy.cz/p52_borek

(reakce na) Kára od tanatech

11.4.2022 v 21:38 | Nahoru | #32
P911> dneska ve výprodeji za 17, aby mohl stát 20 beztak
Jinak to teda beru zpět, mrknul jsem na první na hlavní stránce, a ten je sklopný...sice nechápu příplatek 10tis za sklopku, ale co už
http://www.privesy.c...ion-bd-7520-u-valnik

1 reakcí na tento příspěvek Kára od tanatech

12.4.2022 v 08:44 | Nahoru | #33
Můj Martz. Ložná plocha 236x125, rám, sklopná obě čela, listová pera, tlumiče, výztuhy bočnic, 6x nerezové oko v podlaze. V-oj, kolečko, přední poziční světla. Uvnitř upravený pro převoz motorky. A udělal jsem si zamykatelný držák rezervy a držáky blatníků.
Koupil jsem ho před 5 lety nový, maximální spokojenost. Akorát loni zpuchřely ventilky, musel jsem je vyměnit. Odtahal už beton, hromady štěrku (přes tunu) a různý klasický věci když máš barák a zahradu...


Naposledy editováno 12.04.2022 08:50:07

1 reakcí na tento příspěvek Kára od tanatech

12.4.2022 v 09:33 | Nahoru | #34
Mám ten nejjednodušší asi 4 roky a je v pohodě. Jen když jsem na něj naházel cca, 650 kilo cihel, tak to trochu kroutilo podpěrné kolečko (ale je tam v prodeji nějaká výztuha oje za pár stovek...jen jsem si ji zatím nekoupil).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kára od tanatech

12.4.2022 v 11:05 | Nahoru | #35
Piwell> kolik byla cenovka když byl nový ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kára od tanatech

12.4.2022 v 12:39 | Nahoru | #36

kotzitzaq píše: Mám ten nejjednodušší asi 4 roky a je v pohodě. Jen když jsem na něj naházel cca, 650 kilo cihel, tak to trochu kroutilo podpěrné kolečko (ale je tam v prodeji nějaká výztuha oje za pár stovek...jen jsem si ji zatím nekoupil).



naházet na to 650kg a chtít aby se OPĚRNÉ kolečko nekroutilo je váže myšlenka jak noha

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kára od tanatech

12.4.2022 v 13:31 | Nahoru | #37

Kamikadze-Ace píše: Piwell> kolik byla cenovka když byl nový ?



Ty 4 venkovní výztuhy bočnic a 6 nerezových ok jsem kupoval jako příslušenství. Bylo to nějak myslím kolem 20 - 21 000,- bez DPH, kolem 25 000,- s DPH komplet. Oproti verzi s klasickou torzní nápravou byl o pár tisíc dražší.

2 reakcí na tento příspěvek Kára od tanatech

12.4.2022 v 13:33 | Nahoru | #38
Chtěl jsem to koupit z první ruky, pan to měl doma na dvorku nepřihlášené prý s oděrkou na oji...manželka mu do oje nacouvala autem...plech ve tvaru C po mém příjezdu pan vyrovnával gumovým kladivem...a šlo to....
nesrovnatelné s vozíkem z bikers crown na motorky, který prázdný váží 120 kg

polské tanatechy , temaredy a další perly válcovali celá léta konkurenci cenou....řekl bych že do první technické prohlídky to vydrží ale nepřetěžoval bych to, stačí málo a tento typ konstrukce se dle mého názoru výrazně zkroutí

Osobně se domnívám, že není problém absolvovat nějaké schvalovací zkoušky s vozíkem ze 3mm plechu a pak dalších 1000 vyrobit "ve shodě" z plechu 2.8...nikdo na to nepřijde materiál je levnější a cena vozíku pak také...tato myšlenka mne napadla poté co známý z webu jednoho polského výrobce / prodejce postahoval nějaké prospekty kde byla deklarována tloušťka plech ze kterého jsou jednotlivé části vozidla vyrobeny...dal se do měření a tvrdil že plech je o půl milimetru tenčí než je deklarováno....a to po povrchové úpravě....ale to je spíš možný námět pro kontrolní orgány, čoi nebo mdcr

osobně bych si připlatil a vozíl nechal vyrobit, z materiálu a profilů tloušťky jakou si vyberu....včetně předimenzované nápravy, umožňující případně vozík přestavět na vyšší kategorii...s bočnicemi a konstrukcí s plachou, s odnímatelnou - demontovatelnou ližinou na motocykl...resp, jen s tím adatpérem do kterého se flákne přední kolo..po jeho odejmutí to bude vozík s bočnicí..

Naposledy editováno 12.04.2022 13:37:32

Kára od tanatech

12.4.2022 v 13:58 | Nahoru | #39
Tanatech sídlí u nás, naváží se tam díly a montuje se to na místě. Zájemců se sjíždí hodně a zboží se točí jak o závod. Kolega tuto značku má a je nad míru spokojený. Kdyby už doma nebyl od Vezeka, tak bych se Tanatechu nebál.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kára od tanatech

12.4.2022 v 14:27 | Nahoru | #40

CRF1000 píše: Chtěl jsem to koupit z první ruky, pan to měl doma na dvorku nepřihlášené prý s oděrkou na oji...manželka mu do oje nacouvala autem...plech ve tvaru C po mém příjezdu pan vyrovnával gumovým kladivem...a šlo to....
nesrovnatelné s vozíkem z bikers crown na motorky, který prázdný váží 120 kg

polské tanatechy , temaredy a další perly válcovali celá léta konkurenci cenou....řekl bych že do první technické prohlídky to vydrží ale nepřetěžoval bych to, stačí málo a tento typ konstrukce se dle mého názoru výrazně zkroutí

Osobně se domnívám, že není problém absolvovat nějaké schvalovací zkoušky s vozíkem ze 3mm plechu a pak dalších 1000 vyrobit "ve shodě" z plechu 2.8...nikdo na to nepřijde materiál je levnější a cena vozíku pak také...tato myšlenka mne napadla poté co známý z webu jednoho polského výrobce / prodejce postahoval nějaké prospekty kde byla deklarována tloušťka plech ze kterého jsou jednotlivé části vozidla vyrobeny...dal se do měření a tvrdil že plech je o půl milimetru tenčí než je deklarováno....a to po povrchové úpravě....ale to je spíš možný námět pro kontrolní orgány, čoi nebo mdcr

osobně bych si připlatil a vozíl nechal vyrobit, z materiálu a profilů tloušťky jakou si vyberu....včetně předimenzované nápravy, umožňující případně vozík přestavět na vyšší kategorii...s bočnicemi a konstrukcí s plachou, s odnímatelnou - demontovatelnou ližinou na motocykl...resp, jen s tím adatpérem do kterého se flákne přední kolo..po jeho odejmutí to bude vozík s bočnicí..



První odstavec kec
A ty další nepodložený osobní úvahy, OK

Kára od tanatech

12.4.2022 v 14:44 | Nahoru | #41
Pár vozíků v rodině máme...........poslední přírůstek - 265x145x35,14"Cpneu, zesílená náprava 1500kg, zesílený závěs 1400kg, trojitá V oj, výklopná čela........., ale hlavně listová pera. Vozík s torzní nápravou bych si už nikdy nepořídil a nebo jen jako jednoúčelový. Pokud by to měl být vozík s co největší využitelností, nešetři - bohatě se ti to vrátí. Zesílený - nebo alespoň takový, aby přežil přeložení (protočenou torzní nápravu, nebo dokonce vytrženou z korby jsem už viděl), dostatek vázacích bodů (jak oka do podlahy, tak oka vnější), sklopná čela (občas nějaký trámek, nebo i jen převézt kánoj), přední manipulační kolečko - odtlačíš to i naložené, a u většího "stavebního" vozíku i zadní opěrné nohy - když přivezeš beton, nebo dříví, tak zapackuješ a je možnost s autem odjet pryč.
Jestli bržděný, nebo ne, je otázkou - nákladní kolem baráku mám do 750kg a nebržděný........ale spíše jen proto, že to mohou tahat všichni a když je přeložený, nejedu nikam daleko. Vozík se kterým jezdím za hranice mám bržděný.
Dobré pro přesuny po ČR je i povolená rychlost. Poslední koupený má 130km/h.

Také jsem začínal s tím, že je to jen na takové to převezení bordelu na skládku - no, jeden campingový skříňový zamykací, druhý přepravník na motorku, malý nákladní a teď přibyl velký nákladní.

Kára od tanatech

12.4.2022 v 15:17 | Nahoru | #42
u mě taky Agados Handy 20 už asi deset let a bez velkýho problému. Z toho pět let celoročně venku. Hlína, dříví, motorky, cihly, pytle s betonem, kameny...

jo, časem se trochu povolily vratový šrouby, co drží překližku na podlaze, tak jsem je vyměnil za obyč s velkýma podložkama.

Shodou okolností vloni dva týpci z mýho okolí, pár týdnů po sobě, ulomili na svejch vozejkách oj - oba měli nějaký obyč s jednoduchou trubkovou ojí.
Snad to Véčko na Agadosu dá člověku alespoň víc času na reakci

a vřele doporučuju vozit k vozejku rezervu a cajky na její výměnu...

(reakce na) Kára od tanatech

12.4.2022 v 16:52 | Nahoru | #43
KubaLC8> ty nemusíš uvažovat ani přemýšlet žijeme ve svobodmé zemi... sám můžeš psát klidně jen holé věty, pokud nedíš víc :-P :-P :-P :-P

Kára od tanatech

12.4.2022 v 21:49 | Nahoru | #44

Kára od tanatech

12.4.2022 v 22:06 | Nahoru | #45
Já volil Brenderupp 2270U. Stavbu domu jsem odjezdil s půjčeným vozíkem a pak si koupil nový. Už jsem věděl, že chci trochu delší vozík, odnímatelné i přední čelo. Tenhle má ložnou plochu 278cm x 128cm. Dá se v pohodě převézt i 5 metrů. Tenkrát stál cca 18 kKč. Levné kolem 10ti jsem zavrhl hned. Má nižší bočnice ale zase velkou ložnou plochu. Když přemejšlíš, není to nevýhoda, spíš máš víc možností...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kára od tanatech

13.4.2022 v 07:29 | Nahoru | #46
Piwell> díky za info

(reakce na) Kára od tanatech

13.4.2022 v 07:45 | Nahoru | #47

Kamikadze-Ace píše: Piwell> díky za info



Není zač. Jinak v TP má taky 130 km/h, to jsem zapomněl zmínit.

(reakce na) Kára od tanatech

13.4.2022 v 07:56 | Nahoru | #48
KubaLC8> Nikde jsem tam nezaznamenal myšlenku, ale budiž. Nosnost káry je cca. 620 kg, takže nějak zásadně přetížený to nebylo. Nicméně s ohledem na konstrukci jsem tím pochopitelně překvapen nebyl.

1 reakcí na tento příspěvek Kára od tanatech

13.4.2022 v 11:40 | Nahoru | #49
Tak ono asi záleží na co to člověk plánuje používat. Jestli 2x za rok hodit motorku do servisu, nebo jestli s tím vozejkem plánuje postavit barák nebo tahát káry z Německa... :)

Jinak tady v HK vim že máme tyhle přívěsy -https://www.privesyhk.cz/

Má s nimi někdo zkušenost?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kára od tanatech

13.4.2022 v 12:30 | Nahoru | #50
Spazik> Vzhledem k situaci, kdy potřebuji převážet stavební materiál - beton, palety cihel, písky, štěrky.......a nebo celé OSB desky, jsem hledal větší a bytelnější vozík. A mám zrovna z výše zmiňované firmy koupený (odkoupený od firmy, která pořizovala sklápěcí, takže již jetý a nenový ) vozík. Vozík vyráběný v Polsku - ale na velmi slušné technické úrovni. Mám zesílenou verzi - nápravu, kola, péra, chňapku + vyklápěcí i přední čelo, manipulační kolečko, zadní stavitelné nohy, úchyty v podlaze, oka z vnějšku a pod.
Otypovaný na 750kg, ale sedne si na dorazy až při cca 1300kg nákladu...........takže nepéruje jen při kubíku betonu. Náprava pevná, péra listová, trojitá oj V+střed....opravdu bytelný vozík.
Je těžší, překližka podlahy by mohla být silnější...........ale zatím drží. Má čtyři příčky a centrální nosník. Měl jsem obavy z absence tlumičů (šli by domontovat bez větších problémů), ale "houpačky" na listech jsou dotažené na určitý moment a jejich samosvor tlumiče perfektně nahrazuje. Jediná moje úprava bylo osvětlení - zadní skupinová světla trčela do stran, takže jsem s nimi furt někde chytal............tak jsem světla schoval pod korbu a odrazky dal na blatníky.

Kára od tanatech

13.4.2022 v 12:51 | Nahoru | #51
Chtěl jsem vozík s listovými péry...........a tam toho výrobci moc nenabízejí. Velkých a i lehčích - dokonce i levnějších vozíků je na trhu dost. Ale když jsem se ohnul pod vozík a uviděl toto, věděl jsem, že při mém používání by to vozík nemusel rozdýchat.

Na tom svém jsem převážel žulové chodníkové desky..........vidět to ve vleku skoro nebylo, ale zátěžové pneu nafoukané na maximum byly slušně splácnuté - při takové zátěži bych měl strach u torzní odpružené nápravy, že by síly znásobené ramenem kliky kola mohly být tak velké, že by to nemusel plech vydržet a náprava by se mohla vytrhnout. Jeden takový vozík jsem už opravoval - kombinace stavební suť a zahraniční dělník byla pro něho smrtící

Sice zrovna touto nápravou je vybaven vozík, co má AveKT, a naložený jej má také slušně. Sice asi potřeboval couvnout trochu dál, ale za danou situaci nemohl vozík, ale spíše terén

Naposledy editováno 13.04.2022 16:25:02

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kára od tanatech

13.4.2022 v 23:37 | Nahoru | #52

Brůča. píše: Spazik> Vzhledem k situaci, kdy potřebuji převážet stavební materiál - beton, palety cihel, písky, štěrky.......a nebo celé OSB desky, jsem hledal větší a bytelnější vozík. A mám zrovna z výše zmiňované firmy koupený (odkoupený od firmy, která pořizovala sklápěcí, takže již jetý a nenový ) vozík. Vozík vyráběný v Polsku - ale na velmi slušné technické úrovni. Mám zesílenou verzi - nápravu, kola, péra, chňapku + vyklápěcí i přední čelo, manipulační kolečko, zadní stavitelné nohy, úchyty v podlaze, oka z vnějšku a pod.
Otypovaný na 750kg, ale sedne si na dorazy až při cca 1300kg nákladu...........takže nepéruje jen při kubíku betonu . Náprava pevná, péra listová, trojitá oj V+střed....opravdu bytelný vozík.
Je těžší, překližka podlahy by mohla být silnější...........ale zatím drží. Má čtyři příčky a centrální nosník. Měl jsem obavy z absence tlumičů (šli by domontovat bez větších problémů), ale "houpačky" na listech jsou dotažené na určitý moment a jejich samosvor tlumiče perfektně nahrazuje. Jediná moje úprava bylo osvětlení - zadní skupinová světla trčela do stran, takže jsem s nimi furt někde chytal............tak jsem světla schoval pod korbu a odrazky dal na blatníky.


Vole, víš co váží kubík betonu?

(reakce na) Kára od tanatech

14.4.2022 v 11:14 | Nahoru | #53

CRF1000 píše:
Osobně se domnívám, že není problém absolvovat nějaké schvalovací zkoušky s vozíkem ze 3mm plechu a pak dalších 1000 vyrobit "ve shodě" z plechu 2.8...nikdo na to nepřijde materiál je levnější a cena vozíku pak také...


Pokud vezmu běžnou S355 EN 10051 ve standardní tabuli 3000x1500, tak tolerance na trojku plech je +/- 0,25 mm. Povrchová úprava - zinek bude mít vrstvu 8 um. Pokud tedy vezmeš posuvku a naměříš 2,8 mm, tak je to regulérní trojka plech, který je ve shodě se specifikací.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kára od tanatech

14.4.2022 v 14:25 | Nahoru | #54
Borntobewild> Nejsem ani mladej, ani blbej...........a proto píšu, že moje užívání vleku jen tak nějaký fórový vozík nepřežije. Klidně ti ten kubík s tímto vlekem převezu - a nebylo by to poprvé.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kára od tanatech

14.4.2022 v 19:14 | Nahoru | #55
Brůča.> Kubík betonu bude mít přes 2tuny . S tím budeš muset jet jako posraný ,nebo to na prvním větším hupu rozlomíš . Vlastní zkušenost

(reakce na) Kára od tanatech

14.4.2022 v 19:59 | Nahoru | #56

Kačor píše: Brůča.> Kubík betonu bude mít přes 2tuny . S tím budeš muset jet jako posraný ,nebo to na prvním větším hupu rozlomíš . Vlastní zkušenost



No, i když se namíchá téměř suchý, řekněme odhadem S1, má cca 2050 až 2150 kg/m3. Klasika do mixu, tzn S3, ev. S4, má cca. 2200 - 2400 kg/m3.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kára od tanatech

14.4.2022 v 20:53 | Nahoru | #57
Brůča.> Jakože za běžným osobním autem taháš nebržděný náklad asi 2,5 tuny?

(reakce na) Kára od tanatech

14.4.2022 v 21:32 | Nahoru | #58
Borntobewild> Bavíme se o vleku..........ale jo, táhnul jsem to za diskem - a automat s tím ani moc necuká. Pomahači mě s vlekem lapli jenom jednou a po zvážení to zvládla pokuta. Couvněte nám tady na tu desku.....a pojďte se podívat. Já říkám - to je OK, to souhlasí - a oni, že to číslo sice ano, ale ne na jednom kole........chvilku mě ještě prcali za neupevněný náklad - prý nějakou síť bych přes to mohl natáhnout (vezl jsem ztracené bednění)..a co prý budu jako dělat. Tak jsem jim vysvětlil, že to sedmimístné MPV je uvnitř dost velké, abych tam polovinu naskládal a byl v limitu, jen že to budu muset doma vymést a vyluxovat od bordelu.........tak vymysleli elegantnější řešení. Zaplať odpustek a jeď.

Podívej se na fotku od AveKT - má pověšeno za "schade" dobrých patnáct metráků a také bez šlajfu. Tam bych se potil - embéčko moc těžké není, předek lehoučký, takže hned bloklý, ABS nikde, zezadu tě strká mrtvý smrk.....tam bych se plazil jako posr.....

Naposledy editováno 14.04.2022 22:01:53

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kára od tanatech

14.4.2022 v 21:51 | Nahoru | #59
Kačor> Už jsem zažil. Vezl jsem žulové kostky ze silnice - samozřejmě přeloženo. Ve vsi je rybníček, který se objíždí a musí se tam dost pomalu a do pravoúhlé zatáčky. Ozvalo se lup, potom druhé lup a vozík byl bez koleček. Ulítly oba čepy na nábach - únavový lom. Pár kostek tam mají ode mě v rybníčku dodnes. Tak jsem vyrobil megasilnou nápravu a do foroty ještě jednu "pro strýčka Příhodu"..........pár let jsem vlek provozoval - až do letoška. Někdo ho potřeboval více než já...........bohužel si k němu přibalil i pár veteránů a novou pračku připravenou pod stromeček. Veterány už dnes nepořídíš, pračka zůstala stará a vlek jsem narychlo pořídil to, co mám.
A kupodivu je to docela bytelný vozík. Odveze pár těžších věcí na stavbu baráku a potom půjde do důchodu s příležitostní brigádou - dříví z lesa do krbu, hnůj pod okurky, trávu do sběrného dvora a pod.

(reakce na) Kára od tanatech

14.4.2022 v 22:05 | Nahoru | #60
Brůča.> Sorry, nejsem nějakým dodržovačem předpisů, ale tohle je velké hazardování. Sám vozím na přívěsu, otypovaném na 750 běžně do 2 tun, ale nebržděné bych si to nikdy nelajsnul.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist