Díky
1 reakcí na tento příspěvek podvozek CRF 300l
YSS aby to udělali zákazníkům jednodušší, tak změnili označení zadních tlumičů i pružin:
https://www.suspensi...;KeyWord=mz456-415tr
€ 461,01
(500.1.05) MZ456-415TRL-02-85 - standard YSS application
Honda CRF 300 Rally ND16 20-23 - ALLROAD 55-70 KG - YSS suspension shock absorber MZ456-415TR-A1
Honda CRF 300 Rally ND16 20-23 - ALLROAD 71-90 KG - YSS suspension shock absorber MZ456-415TR-G1
Honda CRF 300 Rally ND16 20-23 - ALLROAD 91-110 KG - YSS suspension shock absorber MZ456-415TR-F1
Honda CRF 300 Rally ND16 20-23 - ALLROAD HEAVY DUTY LUGGAGE - YSS suspension shock absorber MZ456-415TR-E1
Honda CRF 300 Rally ND16 20-23 - ENDURO 55-70 KG - YSS suspension shock absorber MZ456-415TR-B1
Honda CRF 300 Rally ND16 20-23 - ENDURO 71-90 KG - YSS suspension shock absorber MZ456-415TR-C1
Honda CRF 300 Rally ND16 20-23 - ENDURO 91-110 KG - YSS suspension shock absorber MZ456-415TR-D1
A k tomu pružiny:
€ 131,89
Honda CRF 300 Rally ND16 20-23 - ENDURO 91-110 KG - YSS suspension fork spring LO388N095S545_D1
Honda CRF 300 Rally ND16 20-23 - ALLROAD HEAVY DUTY LUGGAGE - YSS suspension fork spring LO388N095S545_E1
Honda CRF 300 Rally ND16 20-23 - ALLROAD 101-110 KG - YSS suspension fork spring LO388N095S545_F1
Počítám, že se asi jen drobně liší tvrdost pružiny, jinak jsou stejný a řekl bych, že A1 je nejměkčí a F1 je pro slony, i když to tam dělí na Allroad, Enduro a Allroad Heavy duty. Ale protože není boha sehnat product list, tak jen tipuju.
Jinak se dá koupit už i celej cartrige kit do předních vidlí (€ 665,50) a zadní tlumič s externí nádobou a nastavitelným tlumením v obou směrech (€ 821,59). Ale dát 36 litrů do podvozku levný CRF300 mi připadá jako zvrhlost.
https://www.suspensi...-suspension-products
EDIT> tak jsem nakonec našel PDFko, kde jsou tlumiče hezky popsané - akorát tak trochu nesedí s tím označením ze Suspension-Store:
https://www.bergamas...atalogo_YSS_2022.pdf
A rozklíčoval jsem to - příklad MG456-415TRC-06:
MG - tlumič s externí vyrovnávací nádobou
456 - typ
415 - délka tlumiče
TRC - rebound + útlum C
06 - pružina 56-80-260
Pak dále:
MZ - tlumič bez vyrovnávací nádoby
TRW - rebound + útlum H-L
TR - jen rebound
a poslední číslo je pružina (z toho předpokládám, že A1 = 06..... a F1 = 11)
............-06 56-80-260
............-07 56-95-260
............-08 56-110-260
............-09 56-120-260
............-10 56-130-260
............-11 56-140-260
A ještě jsem rozklíčoval i pružinu do předku, dělají se 4 tvrdosti:
LO388N080S545
LO388N085S545
LO388N090S545
LO388N095S545
Kde L = Lineární (P=progresivní), O =Offroad (R = Road, S = Skůtr), 388 je venkovní průměr (38.80mm), N je typ pružiny, 3 čísla dále je údaj o N/mm (tedy 080= 8.0N/mm a 095 = 9,5N/mm) S = materiál a 545 je celková délka v mm.
Naposledy editováno 22.03.2023 18:47:25
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) podvozek CRF 300l
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda customs Honda XRV 750 Africa Twin, Honda CB 1000R, Honda CB ... | TomasNBK | 0 | 8.3.2024 v 22:47 TomasNBK |
Pneu Honda crf300l Honda CRF 300L | BmwPatrik | 1 | 20.2.2024 v 10:41 Slávek-TDM |
Vodítko řetězu Honda CRF 300L | Fridex_01 | 0 | 26.11.2023 v 08:14 Fridex_01 |
Zvýšení výkonu Honda CRF300l Honda CRF 300L, Honda CRF 300 Rally | machal1428 | 26 | 22.11.2023 v 11:35 Deadman |
Honda CRF300L 2021 plasty v jiných... Honda CRF 300L | starej-Lupo | 8 | 28.10.2023 v 20:19 Omnirobot |