bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nabíječka na hluboce podbitou baterii-doporučte
4.3.2022 v 09:49
Ahoj ,máte nějaký typ na nabíječku motobaterií s hlubokým podbitím?Třeba 2V.Našel jsem tady na videu chlápka co má nabíječku od Exide s funkcí stálého proudu Supply


Máte zkušenosti případně nějaké alternativy....

2 reakcí na tento příspěvek Nabíječka na hluboce podbitou baterii-doporučte

8.3.2022 v 21:45 | Nahoru | #1
Takze tu najednou srovnavame nejaky nabehovy spicky v desitkach ms .. s tim, ze moje tvrzeni "nameril jsem 100-150A" se bere jako ze tvrdim, ze to tam tece po ustaleni, v prumeru nebo tak neco?

(reakce na) Nabíječka na hluboce podbitou baterii-doporučte

9.3.2022 v 00:35 | Nahoru | #2
assassin> tyb ses bud natvrdlej, nebo mas potrebu se hadat (coz mi nedava smysl kdyz sem jasne napsal ze jdu bezettzn se da predpokladat ze ti na to odpovim az zejtra=tedy ted)

psals ze zmeris jakej maj baterky pokles pri tech 90A a ja ti napsal ze mam vyskopkovany ze pri 36A (desetiny se mi nechce hledat) napeti spadlo k 11,5V,.. ze je to hodnota zmerena pri rozbehovy spicce je celkem fuk, je to objektivni hodnota ze ktery proste jde dopocitat vnitrni odpor jednoho clanku neco pres 10mR (podotykam ze mereno s nabitou baterkou, po par tydnech stani to tak ruzovy nebude, ten vodpor nebude konstantni s prubehem kapacity a teploty...)

a jako nadsazku sem psal, ze pokud tvuj osmiclanek tech samejch baterek klesne na 11,5V pri 90A tak bych mel ten muj kterej to dela pri min nez polovine reklamovat

takze jeste jednou, nebudu se dal hadat o startovacim proudu motorek, protoze je to dokolecka to samy, a radeji uznam ze s tebou souhlasim ze je to 100-150A, nebo klidne jiny cislo ktery reknes/napises, realne me to nic nestoji a nijak neposkodi a budu mit klid... a ted si jdu rozmrazit ruce (pisu dvema prsty..)

(reakce na) Nabíječka na hluboce podbitou baterii-doporučte

9.3.2022 v 11:33 | Nahoru | #3

assassin píše: .. s tim, ze moje tvrzeni "nameril jsem 100-150A" se bere jako ze tvrdim, ze to tam tece po ustaleni, v prumeru nebo tak neco?



Ono je ostatne tezke definovat neco jako prumer nebo spicku proudu bez dalsiho (rozsahleho) upresneni.
Aby se alespon vedelo jestli jde o spicku globalni (t.j. pocatecni), nebo lokalni v ramci jedne dvojrotace motoru. A jestli je rec o prumeru ci lokalni spicce, pak v kterem case? U malych vykonnych starterovych komutatorovych DC motoru (at uz s PM nebo seriove buzenych) funguje rychly selfheating vinuti rotoru...takze zalezi na case a okrajovych podminkach deje. A tak dale.

Postnu ti pro referenci vysledky jednoho simulacniho modelu startovani.
Kalibrovany pro maly 4T, inline 4, 1200ccm NA s beznou kompresi, a starter DC s PM 1.8kW nominal, celkovy prevod na kliku 18:1, ucinnost kolem 70%.

Dve situace, Ub konst. 13.2V a Ub konst. 8V. Jinak vse totozne.
Takhle nejak to ve skutecnosti muze pro konkretni pripad vypadat. Ale principielni zavislosti mezi temi otackami vs. napetim, proudem vs. napetim atd....zustavaji.

13.2V


8V


Naposledy editováno 09.03.2022 11:47:03
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Sekce poradna Kawasaki EL 250B Kavachooper 3 3.10.2022 v 06:26 HornisGSX
šablovy pro E na výfuku Kawasaki EL 250B kawasaki-man 6 10.6.2022 v 13:34 assassin
Jak nastavit rozvody na Kawasaki EL... Kawasaki EL 250B kawasaki-man 6 28.4.2022 v 22:32 smap
Zapojení relé blinkrů - návod Kawasaki EL 250B kawasaki-man 1 20.3.2022 v 10:19 Mlanik
Kde sehnat pístní kroužky 62 x 0,8 Kawasaki EL 250B kawasaki-man 2 4.2.2022 v 19:24 24099


TOPlist