Máte zkušenosti případně nějaké alternativy....
2 reakcí na tento příspěvek Nabíječka na hluboce podbitou baterii-doporučte
psals ze zmeris jakej maj baterky pokles pri tech 90A a ja ti napsal ze mam vyskopkovany ze pri 36A (desetiny se mi nechce hledat) napeti spadlo k 11,5V,.. ze je to hodnota zmerena pri rozbehovy spicce je celkem fuk, je to objektivni hodnota ze ktery proste jde dopocitat vnitrni odpor jednoho clanku neco pres 10mR (podotykam ze mereno s nabitou baterkou, po par tydnech stani to tak ruzovy nebude, ten vodpor nebude konstantni s prubehem kapacity a teploty...)
a jako nadsazku sem psal, ze pokud tvuj osmiclanek tech samejch baterek klesne na 11,5V pri 90A tak bych mel ten muj kterej to dela pri min nez polovine reklamovat
takze jeste jednou, nebudu se dal hadat o startovacim proudu motorek, protoze je to dokolecka to samy, a radeji uznam ze s tebou souhlasim ze je to 100-150A, nebo klidne jiny cislo ktery reknes/napises, realne me to nic nestoji a nijak neposkodi a budu mit klid... a ted si jdu rozmrazit ruce (pisu dvema prsty..)
assassin píše: .. s tim, ze moje tvrzeni "nameril jsem 100-150A" se bere jako ze tvrdim, ze to tam tece po ustaleni, v prumeru nebo tak neco?
Ono je ostatne tezke definovat neco jako prumer nebo spicku proudu bez dalsiho (rozsahleho) upresneni.
Aby se alespon vedelo jestli jde o spicku globalni (t.j. pocatecni), nebo lokalni v ramci jedne dvojrotace motoru. A jestli je rec o prumeru ci lokalni spicce, pak v kterem case? U malych vykonnych starterovych komutatorovych DC motoru (at uz s PM nebo seriove buzenych) funguje rychly selfheating vinuti rotoru...takze zalezi na case a okrajovych podminkach deje. A tak dale.
Postnu ti pro referenci vysledky jednoho simulacniho modelu startovani.
Kalibrovany pro maly 4T, inline 4, 1200ccm NA s beznou kompresi, a starter DC s PM 1.8kW nominal, celkovy prevod na kliku 18:1, ucinnost kolem 70%.
Dve situace, Ub konst. 13.2V a Ub konst. 8V. Jinak vse totozne.
Takhle nejak to ve skutecnosti muze pro konkretni pripad vypadat. Ale principielni zavislosti mezi temi otackami vs. napetim, proudem vs. napetim atd....zustavaji.
13.2V
8V
Naposledy editováno 09.03.2022 11:47:03
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Sekce poradna Kawasaki EL 250B | Kavachooper | 3 | 3.10.2022 v 06:26 HornisGSX |
šablovy pro E na výfuku Kawasaki EL 250B | kawasaki-man | 6 | 10.6.2022 v 13:34 assassin |
Jak nastavit rozvody na Kawasaki EL... Kawasaki EL 250B | kawasaki-man | 6 | 28.4.2022 v 22:32 smap |
Zapojení relé blinkrů - návod Kawasaki EL 250B | kawasaki-man | 1 | 20.3.2022 v 10:19 Mlanik |
Kde sehnat pístní kroužky 62 x 0,8 Kawasaki EL 250B | kawasaki-man | 2 | 4.2.2022 v 19:24 24099 |