Koupil jsem Horneta dotazenyho z Itálie. Kamos mi ho projel a vše ok. Za dva dny jsem šel k masine a nemohl jsem nastartovat. Vzhledem k mrazum jsem dobil baterku a zkusil znovu se syticem. Motorka jela v otáčkách cca 1000 ot. což se mi zdá se syticem dost málo. Pak mi to chciplo a už jsem nenastartoval. Ptal jsem se pak kluků z fb skupiny a jeden mi poradil jestli nemám vyply přepínač rezervy, tak jsem kouknul a je otočný směrem dolů což by mělo znamenat off. No, jde o to že ten ventil je nějak brutálně zatuhlej, že s tím nemůžu pohnout. Máte s tím někdo zkušenost popřípadě co s tím udělat? Podotýkám že jsem úplný začátečník tak se mi moc nesmejte prosím Dekuju za každou radu
1 reakcí na tento příspěvek Nefunkční přepínač rezervy Honda Hornet 2003
Jinak tam vidis sroubek, ne? Tak rozebirej
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nefunkční přepínač rezervy Honda Hornet 2003
Naposledy editováno 22.01.2022 13:26:47
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 35 | 28.4.2024 v 11:57 mariano |
Hornet vs Zephyr vs Bandit Honda CB 600F Hornet | Radysek79 | 8 | 27.4.2024 v 15:23 lenkochal |
Benzín v oleji Honda CB 600F Hornet | Paťas96 | 5 | 23.4.2024 v 20:43 holl75 |
nehází jiskru Honda CB 600F Hornet | vodnikw | 6 | 17.4.2024 v 19:08 Anti |
CB Seven fifty / Hornet 2002 - blinkry Honda CB 750, Honda CB 600F Hornet | Vaclav_74 | 3 | 2.4.2024 v 09:58 MartinXL650V |