po cca 25 letech na silnici, jsem pojal nápad, že bych si tak na lítání po louce koupil nějaký výrazně ojetý lehounký endurko či krosku. Nechci nic ostrýho, kde se jede na motohodiny, spíš něco nenáročnýho na servis. Potřebuju aby technika fungovala, na vzhled nekoukám. Ideálně do 40 litrů, papíry případně oželím.
Prosím o nějaké tipy, vůbec nevím jakou kubaturu, jestli 2T nebo 4T atd...díky všem
Zpětně si říkám, že jsem si měl možná koupit nějaké 2t 125ccm, KMX, CRM, DT.... Ale i tam jseš cenově vejš.
Co tohle?
Naposledy editováno 28.12.2021 21:54:08
1 reakcí na tento příspěvek První enduro/cross rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První enduro/cross rady
Popřemýšlej, kde pojedeš. Do lesa nesmíš a sem tam šmiknout nějakou polňačku znamená jet i po silnici, takže motorku na značkách.
Jak naznačuje DRN., 2T 125 je optimální kombinace váhy a výkonu a za 40+ se pořídit dá. Až tě to vyškolí, můžeš jít výš, ale 2T 250/300 už jsou kruté svině. Nebo jít do 250 4T light , jenom potřebuješ dvakrát víc peněz.
Pro menší lidi KMX
https://motorky.bazo...kawasaki-kmx-125.php
https://motorky.bazo...-1999-vodicak-a1.php
Pro větší Gilera RC125
https://motorky.bazo...48/gilera-rc-125.php
nebo CRM, ale není na značkách
https://motorky.bazo...99/honda-crm-125.php
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První enduro/cross rady
ale je tu jeden problém, zařekl jsem se, že nic z Itálie mi nesmí do baráku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První enduro/cross rady
1 reakcí na tento příspěvek První enduro/cross rady
Myslis, ze te bude bavit placani se po louce? Ja to zkousel a nic moc, zacal jsem pak jezdit narocnejsi teren a tam jsem zas zjistil, ze nic neumím a ze se to musim naucit na trati… a zatim nenaucil
Danny350 píše: ...ale je tu jeden problém, zařekl jsem se, že nic z Itálie mi nesmí do baráku
Což ovšem činí celou tuhle kategorii 125ccm trochu problematickou, protože je tak nějak skrz na skrz italská.Gilera je 30 roků out, ale to je většina těchto motorek. Náhradní díly jenom po bazarech, opravy nikasilů a ojnic jsou ale většinou bez problémů.
Kam to hodláš dál směřovat? Myslím, kudy pojedeš a na čem?
Naposledy editováno 30.12.2021 15:11:08
https://motorky.bazo.../yamaha-dt-125-r.php
1 reakcí na tento příspěvek První enduro/cross rady
vilemx píše: Kup si čipnuté elektrokolo nebo nějaký podobný derivát, stejně se tímhle směrem bude ubírat možnost, jak v hysterické době ochranářské alespoň nějak fungovat v terénu. Když půjdeš do nějaké staré dvoutaktní vrány, tak s tím budeš akorát sr**t lidi hlukem na kilometry daleko, stejně tak s nějakým jistě vytuzeným čtyřtaktem. A pokud nemáš hroší kůži, tak se stejně budeš místo radosti z jízdy jen stresovat, kdy a kde potkáš nějakého militantního pí*use, co bude mít potřebu řešit tvoji přítomnost s foťákem nebo klackem v ruce
To bude ovšem ve stavu aby to byla opravdu zábava (celopéro, slušnej motor a baterka) stát dvoj až trojnásobek jeho rozpočtu.
Ale jinak souhlasím s tím že 40 je na cokoli co má jezdit (ne chvíli jet ) mimo asfalt prostě málo.
Čau, Tom
Naposledy editováno 30.12.2021 15:34:21
E: a koukej po něčem s papírama
Naposledy editováno 30.12.2021 16:03:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První enduro/cross rady
Taky se ale může stát, že tě to na krumplu bavit nebude, páč je to krumpl.
Taky si můžeš zaplatit Enduro skolu . Tady se dají půjčit motorky i hadry.
Naposledy editováno 30.12.2021 19:12:10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První enduro/cross rady
Osobne bych si priplatil za neco jako wr250…
Asi to chce vyzkouset, me stvali hrdinove co se mi snazili ruzne branit prujezdu apod - hlavne kvuli tomu, ze jsou vlastne v pravu a ty tam nemas co delat. Opravdickej teren kde na cloveka nenarazis - tam uz to chce jinou motorku, jiny skills a taky partu co to tam zna a taky ti pripadne pomuze kdyz se tam nekde zaseknes… jeste tomu dam jednu sanci s elektrickou motorkou…
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První enduro/cross rady
Čau, Tom