1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XVS 1100
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XVS 1100
Beranidlo píše: odgin> I když je stejnotlaký, tak to neznamená, že pro všechny aplikace vyhoví jedno otryskování a nastavení karburátoru. Tady se každý z válců chová jinak. A kromě hlavního okruhu s vyústěním v difuzoru je vše ovlivněno ještě volnoběžným okruhem s vyústěním pod hranou šoupátka a pod škrticí klapkou.
Tak to jistě je, přesto vnitřní/zadní válce mají vyšší teplotu a díky tomu že tam dostaneš více paliva,do nich dostaneš víc vzduchu,tzn. to chlazení není zas takový nesmysl.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Brzdění cruisera v dešti [1, 2] Yamaha XVS 650 DragStar, Yamaha XVS 1100 DragStar, Y... | HrnčířKraus | 32 | 3.4.2024 v 16:54 Dosky-CZ |
Sedák na sedlo Yamaha XVS 1100 DragStar | Dosky-CZ | 19 | 20.3.2024 v 13:04 aar |
Jaký to bude rozdíl? Harley Davidson XL 883C Custom, Yamaha XVS 1100 Drag... | Mlhos | 19 | 23.1.2024 v 08:19 puffybodie |
Nové laďáky Yamaha XVS 1100 DragStar | Dosky-CZ | 8 | 30.12.2023 v 12:14 RunDr |
Použití LED žárovky do hlavního svě... Yamaha XVS 1100 DragStar, Yamaha XVS 1100A Dragstar ... | MemphisUSA | 22 | 18.10.2023 v 13:23 Honza-TA950 |