globalmoto_kveten





Téma: Motokros, české Hobby, Classic, mmčr až MXGP , AMA MX/SX až po Offroa...
26.10.2021 v 10:10
Téma a pohodovej pokec o novinkách, situaci, aktuálním dění či dotazy....
k tratím, Hobby závodění....,Licence, Zranění, dění na MMČR a MXGP...
Pokud je tu někdo kdo pravidelně sleduje.....,má dotaz, či probrat danou situaci ...perte to sem

Naposledy editováno 28.10.2021 08:16:28

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motokros, české Hobby, Classic, mmčr až MXGP , AMA MX/SX až...

13.11.2022 v 19:22 | Nahoru | #1
fomax> Škoda, že nevím, co je to "koní". Ale 250ccm 2T krosku se 42 kW bych fakt někdy chtěl ... alespoň vidět.
K číslům na obrázku si přičti 12% a máš výkon na motoru. A pak 10% navrch pro oravdu vypiplanou. Já tvrdím, že pokud je na stejné úrovni jezdec a finanční zázemí motorky samotné, tak dvoutakt může být kapku rychlejší v měřeném kole, ale v závodě bude mít čtyřtakt rychlejší výjezdy ze zatáček, plus výhodu na písku a měkkém podkladu.
2T vs 4T, stejný rok na stejné brzdě:


https://www.youtube....ridermagazine/videos

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motokros, české Hobby, Classic, mmčr až MXGP , AMA MX/SX až...

13.11.2022 v 19:54 | Nahoru | #2
Ariete> No pokud bereš 13 600 otáček u čtyřtaktu, tak je to sice pěkné, ale to bys využil možná občas na silnici. ale sotva v terénu! Těch 8 200 otáček u dvoutaktu využiješ daleko líp! Čtyřtakt je možná lepší na písku, ale pochybuji, že by byl lepší v zatáčkách a jejich výjezdu! Ostatně pokud někdy jely 250ky 4T a 2T společně, tak vždy 4 taktáři protestovali. Někdy loni/?/ při ME vyhrál nějaký Bulhar na dvoutaktu společnou třídu 250. Myslím, že 250 4T dost přeceňuješ!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist