k tratím, Hobby závodění....,Licence, Zranění, dění na MMČR a MXGP...
Pokud je tu někdo kdo pravidelně sleduje.....,má dotaz, či probrat danou situaci ...perte to sem
Naposledy editováno 28.10.2021 08:16:28
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motokros, české Hobby, Classic, mmčr až MXGP , AMA MX/SX až...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motokros, české Hobby, Classic, mmčr až MXGP , AMA MX/SX až...
Ariete píše: fomax> Na současnou 4T 250 tak tak stačí současná 2T 250. Když už ten debilní americký systém převzala FIM pro MS, tak alespoň na lokální úrovni by se mohlo uplatnit pravidlo z EMX 250 (ovšem bez toho věkového limitu 23 roků), kdy jedou 250 dvoutakty a čtyřtakty spolu, a celostátní třída shodná s EMX 125.
Na soutěžích Enduro MS je třída E1 od loňska společná pro 250 dvoutakt i 250 čtyřtakt. Rozdíly ve výsledcích jsou dost malé, ale dvoutakt má zatím trochu navrch. V soutěžích je to trochu jiné, tak 250 4T jsou schopné bojovat o vítězství i v absolutním pořadí a to i na Šestidenní. v Enduru nezáleží tak jako v motokrosu, úplně na maximálním výkonu. Loni na MS v Enduru vyhrál absolutně Anglický jezdec E1 Freeman na dvoutaktní 250. Neměly na něj ani třístovky dvoutakty ani 450ky a půllitry čtyřtakty.
V motokrosu je to trochu jiné, 250 4T má asi 46-47 koní a 250 2T asi 57-58 koní. Záleží na jezdci, ale obvykle vyhrávají jezdci na 250 2T pokud je tedy pustí jezdit společně! Něco srovná lepší průběh výkonu u 250 4T, ale těch 10 koní navíc je výhoda pro dvoutaktní 250.
Naposledy editováno 13.11.2022 18:59:03