globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: V koloně řadit nebo stát na spojce
 
14.9.2021 v 22:39
Mám takové dilema. V Ostravě jsou v jednom kuse uzavřené pruhy, je už to nechutné. Jeden směr je uzavřený a doprava je převedena do dvou pruhů druhého směru. Kolona jak sviňa, jeden pruh tam, jeden proti. Popojíždí se po pár metrech. Prosím, neuvádějte mi radu, že motorkář v koloně nikdy nestojí, to je blbost, protože projíždět není kde. Takže stojím. Kolona se rozjede, zařadím za 1 - rána v převodovce. Popojedu deset metrů a co teď? Vyřadit a za chvilku s velkou ránou řadit znovu a nebo vyčkat s vymáčknutou spojkou. V prvním případě mne to bolí, co převodovka co chvíli schytává za rány, v druhém případě je jasné, že vymáčknutá spojka dostává kapky. Dělají to snad všechny motorky, takže se těším na názory. Už jsem zkoušel nepopojíždět po deseti metrech, nechat před sebou větší mezeru, ale to už na mne troubili netrpěliví maniaci za mnou.

Naposledy editováno 14.09.2021 22:43:18

2 reakcí na tento příspěvek V koloně řadit nebo stát na spojce

14.9.2021 v 22:43 | Nahoru | #1
jet jinudy, na tohle motorka neni stavena.. auto taky ne ale to je hnusny tak si zaslouzi trpet.. ostrava neni tak velka aby se nedalo jet uplne okolo (kjrom toho tam neni zadna doprava, a pokud ma spocit ze jo, tak si prijed projet ve vsedni den rano z hostivare na smichov nebo z pankrace do karlina )

E: jinak v prevpodovce nema co delat rany, volnobeh neni tak rychlej aby ta jednicka nezapadla, a spojka taky nijak zasadne netrpi, pokud ji fakt rozpojis a ne jen tak trochu, ..navic se pri rozpojeni permanentne chladi (teda kdyz je mokra, sucha moc ne)

Naposledy editováno 14.09.2021 22:46:10

(reakce na) V koloně řadit nebo stát na spojce

14.9.2021 v 22:46 | Nahoru | #2

kerut píše: jet jinudy, na tohle motorka neni stavena.. auto taky ne ale to je hnusny tak si zaslouzi trpet.. ostrava neni tak velka aby se nedalo jet uplne okolo (kjrom toho tam neni zadna doprava, a pokud ma spocit ze jo, tak si prijed projet ve vsedni den rano z hostivare na smichov nebo z pankrace do karlina )



To je pravda, někde je to zastaveno delší dobu. Ale jindy je to tak, že jedeš a je zle. U silnic a dálnic musí být cvoci, je to pouzavírané na všechny strany a snad ve všech městech. Podle toho, kolik silnic je v opravě už by měly být zlaté. Rány v převodovce nejsou zase tak obrovské, ale než tam za 1 zapadne tak to cukne. Když to udělám 50x tak je to nepříjemné.

Naposledy editováno 14.09.2021 22:49:30

(reakce na) V koloně řadit nebo stát na spojce

15.9.2021 v 06:58 | Nahoru | #3

kerut píše: jet jinudy, na tohle motorka neni stavena.. auto taky ne ale to je hnusny tak si zaslouzi trpet.. ostrava neni tak velka aby se nedalo jet uplne okolo (kjrom toho tam neni zadna doprava, a pokud ma spocit ze jo, tak si prijed projet ve vsedni den rano z hostivare na smichov nebo z pankrace do karlina )

E: jinak v prevpodovce nema co delat rany, volnobeh neni tak rychlej aby ta jednicka nezapadla, a spojka taky nijak zasadne netrpi, pokud ji fakt rozpojis a ne jen tak trochu, ..navic se pri rozpojeni permanentne chladi (teda kdyz je mokra, sucha moc ne)



Bejvavalo. Ano, Ostrava neni tak velka aby se nedalo jet okolo a nebyvala doprava, ale to uz se zmenilo. To jeti okolo vyresili talenti z planovani a opravarenskych firem a zlata Praha nebo Brno proti tomu a neni kde objizdet protoze neni nad to rozkopat nekolik klicovych mostu najednou a pak neni kde plus tu jezdi pracovat plno lidi z Polska a Slovenska a dojizdi taky kazdy den, tak posledni cca rok uz to je extrem.

Jinak pro tazatele. Resim to tim, ze pokud jedu do mesta, tak jedine na Opici a jinak spise MHD, protoze jsou mista kde projedu na moto, ale na te velke to nic nevyresi, protoze to pak nejsou zadne rychlosti a nestiha se to chladit v tom teple co bylo. To to radeji vezmu vecer na rychlych 100km okolo hor jako treba vecer. Ale pokud fakt musis, tak to mas praktickou ukazku toho, proc hlavnim dopravnim prostredkem v zahranici je do mesta skutr a ne motorka
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist