Po pár letech, kdy se originál karbece pro RD-04 válely v bedně a jezdil jsem na karbecích pro RD-07, jsem je vyčistil, zkontroloval a vrazil do motorky k motoru, který jsem také celý zkontroloval a seřídil - taková celková revize a vrácení do originálu.
První, co mě ani moc nepřekvapilo, protože některé XRV to prostě dělají, byl nic moc start při plném sytiči, kdy motor jde na jeden válec a zhruba při polovičním sytiči se přidá druhý. Po ani ne půl minutce už motor běží zcela bez sytiče, což se mi zdá brzo.
Jenže co už běžné není, tak motor strašně málo brzdí, pokud se zaklapne plyn. Nejdřív jsem si myslel, že už jsem starý senila, co zapomněl jezdit na motorce, ale po přesednutí na jinou XRV je rozdíl šílený. Jako bych jel na dvoutaktu
Překontroloval jsem směs, podtlaky, barvu svíček, spotřeba je v normálu mezi pěti a šesti, nic z motorky nekape, do výfuku ani sání nestřílí., jede normálně bez děr s plným výkonem ve všech otáčkách. Při vytočení na volnoběh otáčky padají normálně, žádný pomalý doběh jako Tráboš nebo Třiapůle. Jen za jízdy prostě málo brzdí motorem. Zkusil jsem i za běhu stříkat startovací sprej kolem hrdel, jestli to někde nepřisává. Nic.
Kromě hození ze skály, darování na dobročinné účely a rezignace mi došly nápady, co s tím udělat. Nemáte někdo nějaký tip?
Naposledy editováno 09.09.2021 19:54:50
1 reakcí na tento příspěvek Po zaklapnutí málo brzdí motorem - vyřešeno
Oproti původnímu setupu karbeců, jak byly nastaveny, než jsem je před lety vyškubnul, jsem je teď nějak radikálně doseřídit nemusel. Bohatostní šrouby zůstaly +- stejně a sedí s manuíálem. Asi o půl otáčky jsem zvednul volnoběh dorazem na klapkách, protože tam dávám Vervu100, se kterou u starých motorů trochu spadnou volnoběžné otáčky. Ale i když to vrátím zpět, až se na volnoběh sotva udrží, žádná změna k lepšímu nenastane :(
Už mě napadají takové zoufalosti, jako třeba blbý předstih, slabé jiskry nebo nepálící některá ze zdvojených svíček. Když jednu dvojici svíček odpojím, tam motor chcípá a musím mu na volnoběh ještě víc přidat, Tak možná že ani čtyři nedávají tak kvalitní jiskry.
Motorka má od repase najetých asi tísíc km. To nebrždění se projevilo už hned při první jízdě. Přesto jsem s ní dal víkendových tisíc s tím, že si třeba všechno sedne. Teď jsem zkontroloval synchro, zkusil vyměnit CDI a stále z toho mám dvoutakt,
Nakonec to bude nejaka blbost.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Vyplatí se kupovat Hondu AT xrv 750... Honda XRV 750 Africa Twin | Kadlina | 16 | 4.4.2024 v 21:40 Anti |
Honda customs Honda XRV 750 Africa Twin, Honda CB 1000R, Honda CB ... | TomasNBK | 0 | 8.3.2024 v 22:47 TomasNBK |
Nejnižší cesťák Poraďte Honda XRV 750 Africa Twin, BMW F 650 GS, Honda XRV 6... | RockStar1666 | 20 | 12.1.2024 v 11:08 docent |
RD04 vs. RD07 Honda XRV 750 Africa Twin | ErlSinkler | 8 | 28.11.2023 v 13:44 vilemx |
Africa XRV hřídel převodovky [1, 2] Honda XRV 750 Africa Twin | smuherr | 36 | 30.9.2023 v 10:40 smuherr |