rozhodla jsem se pro řidičák na A2 a v autoškole jezdím na Kawasaki er-5, ale mám problém, že se svými 50kg mám problém motorku v kritických situacích udržet... zkrátka se převáží a ležíme obě na zemi. Doposud jsem na žádné motorce nejezdila, takže jsem bez zkušeností. Jsou prosím nějaké tipy, jak motorku v případě převážení udržet, nebo jsem si prostě do začátku vzala velké sousto a bude rozumnější zvolit řidičák na A1? Díky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autoškola - těžká motorka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autoškola - těžká motorka
Kulinek píše: dva_hrnce> Ja ji bezne u dvouvalce pouzivam, ale ER-5 fakt neznam. A prave to cuknuti na plyn jsem vyhlazoval i u 4valce.
Já zadní u 2V používám pro vyhlazení taky, ale pokud jedu třeba ostrý vracak, tak stále pod plynem a zadní brzdou si to jen zpomalim jak potřebuji, je to pak takové hladší.
Ale u karburátoru který je rád že se drží na jedničku na volnoběh je dost riziko že to zadkem udusí.
Tam už je lepší spojkovat..
Nicméně by mělo komisaři stačit když tu osmičku projede na ten volnoběh, to je ideál, protože moto si žije svým životem a jezdec jen kroutí hlavou a řidítkami..
Není potřeba hrabat na plyn, spojku ani brzdu.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kawasaki ER5 Kawasaki ER 5 | Pavel500 | 13 | 26.4.2024 v 04:32 Ubrus1 |
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... | sasasasa | 29 | 25.3.2024 v 17:59 mRKEF |
Karbce Kawasaki ER 5 | ostrava | 1 | 10.3.2024 v 16:53 ja1 |
Kde brát náhradní díly Kawasaki ER 5 | kastanbabeťťák | 4 | 8.2.2024 v 12:45 Pedl |
Nefunkční tachometr Kawasaki ER 5 | XkovixCZ | 3 | 6.10.2023 v 19:22 Ozzy_ |