rozhodla jsem se pro řidičák na A2 a v autoškole jezdím na Kawasaki er-5, ale mám problém, že se svými 50kg mám problém motorku v kritických situacích udržet... zkrátka se převáží a ležíme obě na zemi. Doposud jsem na žádné motorce nejezdila, takže jsem bez zkušeností. Jsou prosím nějaké tipy, jak motorku v případě převážení udržet, nebo jsem si prostě do začátku vzala velké sousto a bude rozumnější zvolit řidičák na A1? Díky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autoškola - těžká motorka
Kulinek píše: dva_hrnce> Ja ji bezne u dvouvalce pouzivam, ale ER-5 fakt neznam. A prave to cuknuti na plyn jsem vyhlazoval i u 4valce.
Já zadní u 2V používám pro vyhlazení taky, ale pokud jedu třeba ostrý vracak, tak stále pod plynem a zadní brzdou si to jen zpomalim jak potřebuji, je to pak takové hladší.
Ale u karburátoru který je rád že se drží na jedničku na volnoběh je dost riziko že to zadkem udusí.
Tam už je lepší spojkovat..
Nicméně by mělo komisaři stačit když tu osmičku projede na ten volnoběh, to je ideál, protože moto si žije svým životem a jezdec jen kroutí hlavou a řidítkami..
Není potřeba hrabat na plyn, spojku ani brzdu.
Naposledy editováno 25.08.2021 09:09:43
doktorM píše: JUPP67> “ Položenou motorku nad 400kg si sám nikdo nezvedne (zatím jsem o tom neslyšel). Proto jezdí ve skupině, nebo musí počkat na cizí pomoc. Ve Státech si zavoláš asistenci a za pár minut je vyřešeno. Jestli jezdíš, jak si dovoluješ někoho oslovit, tak jsi pako.
Á, zase chytrolín.
Nesuď lidi podle sebe, nebudeš v životě tolik překvapený.
Tady se na to můžeš i podívat.
VIDEO
Edit:
Jelikož předpokládám debilní kecy ve smyslu "však to neleží úplně, ale na padáku" tak ještě tady: VIDEO
Naposledy editováno 25.08.2021 11:34:20
2 reakcí na tento příspěvek Autoškola - těžká motorka
Za ty dlouhý, vysoký řidítka se jim to zvedá, ale takovou kapotovanou silničku s krátkýma a nízkýma řidítkama a bez dalších padáků a držáků, když má kola v luftě - to už tak jednoduchý není.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autoškola - těžká motorka
Naposledy editováno 25.08.2021 12:20:25
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autoškola - těžká motorka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autoškola - těžká motorka
mito7 píše: PlusOne> No jó, ale co ty válce, to jsou padáky, ze kterých se to dobře zvedá. Já myslel motorku bez padáků. A když to má zvednout holčina s 50 kg a řidítka jsou ve strouze a kola v luftě, tak je to nezvládnutelný i když je to o hodně lehčí. Osobně se stalo dceři a dva chlapi se s tím nadřeli.
Levej byl zařízlej v hlíně, takže skoro ležela....klidně bych to počítal
Dcera má teda zvláštní způsoby, jak se seznamovat s opačným pohlavím...
Naposledy editováno 25.08.2021 12:38:10
mito7 píše: To mají štěstí, že jim to vždycky padne na pravou stranu a tak si můžou zvedání jistit bočákem.
Za ty dlouhý, vysoký řidítka se jim to zvedá, ale takovou kapotovanou silničku s krátkýma a nízkýma řidítkama a bez dalších padáků a držáků, když má kola v luftě - to už tak jednoduchý není.
Jde to uplne v pohode i se superbikem s vlastovkama, i bez stojanku, a to i v kaceru Vetsinou sem tak nasranej ze ani nevim jak se ocitne na kolech Jedinkrat jsem to nedal ... a to sem mel zlomenou klicni kost .... samo bych to zvladnul zadama a zdravou rukou, ale to uz jaksi postradalo smysl .....
Naposledy editováno 25.08.2021 12:46:51
A pak sem zvedal 200 kilovou Hondu , co mi lehla jen mírně z kopce, bylo mi 45 let amyslel sem že se poseru....
Přitom z normálního lehu na rovině mašinu zvednu celkem v pohodě. Pro většinu holek je tohle neřešitelná situace, bez pomoci.
1 reakcí na tento příspěvek Autoškola - těžká motorka
Naposledy editováno 25.08.2021 15:52:53
Hlemýžď_007 píše: P.S: jo a to jsme tu mašinu s tou zlomenou nohou pak ještě zvednul, uklidil do garáže a odjel autem do práce.teprve tam jsem asi za dvě hodiny zjistil, že se na tu nohu nepostavím
Jojo, šok je svinstvo
Mě taky na okruhu řekli, že ta klíční kost není zlomená, jen naražený rameno. Tak sem to zaledoval, opravil bajk, odjel 2 ostrý dvacetiminutovky .......
Pak začalo pršet, tak sedim s klukama ve stanu, ohmatávám si to, a kost najednou uhnula pod prstama. Tak sem tak nějak pochopil že kecali
1 reakcí na tento příspěvek Autoškola - těžká motorka
rozhodla jsem se pro řidičák na A2 a v autoškole jezdím na Kawasaki er-5, ale mám problém, že se svými 50kg mám problém motorku v kritických situacích udržet... zkrátka se převáží a ležíme obě na zemi. Doposud jsem na žádné motorce nejezdila, takže jsem bez zkušeností. Jsou prosím nějaké tipy, jak motorku v případě převážení udržet, nebo jsem si prostě do začátku vzala velké sousto a bude rozumnější zvolit řidičák na A1?
Koukal jsem se na profil a divím se proč děláte A2 když máte věk ,že si můžete udělat rovnou neomezený A a máte klid od autoškol.. Cenový rozdíl minimální .
Jinak od toho je autoškola ,aby posoudila jestli máte na to řídit motorku a zároveň vás to naučí ,na diskusích se toho moc nenaučíte.a pokud jste rozumná,tak hned po zkouškách nezačnete divočit . Ono je už jedno jestli má motorka 35 kw (A2) nebo 100. důležitý je to co máte v hlavě.
Vždycky se přemlouvám, abych na tyhle výblitky nereagoval, ale to nejde..
Rozdílů je tam dost a dost, nejde jen o kW, ale taky o kg a o zvládnutí motorky A2 vs A při manipulaci na místě a celkově při úkonech na cvičáku.
Ale jasný, s A2 má problém a padá, tak je rozumný poradit ji ještě větší a těžší, tím se to zlepší
A to se týká i parkovani. Jinak cajk. Na absolutni váze v 98 ze 100 nezáleží, udržuj samozkluz a, samozrejme rovnováhu ,nervi to silou a bude to cajk.
1 reakcí na tento příspěvek Autoškola - těžká motorka
takze cekat ze te neco nauci v autoskole je hodne mylne a je vhodne se poohlednout po nejakych kurzech pro zacatecniky, ktere si zaplatis.
Nebo na uplnej zacatek bude stacit kamarad co ma taky nejakou mensi motorku a vysvetli ti zaklady. Motorka jako takova je tezka, ale vse je jen o technice. Jakakoli manipulace s motorkou nevyzaduje u vetsiny pripadu nikterak extremni fyzickou silu a zvladne ji i z velice tezkou motorkou drbne devce jako jsi ty. Je jen potreba aby ti nekdo spravne rekl jak na to.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autoškola - těžká motorka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autoškola - těžká motorka
JUPP67 píše: cuir> Ty vole, na začátku ji napíšeš že ji v motoškole nic nenaučí a pak ji dporučíš ať si nějakou najde?
mototoskolou byla myslena autoskola... co jsem ji doporucoval jsou individualni kurzy ktere ale neprovozuje zadna autoskola, nybrz lidi co na motorkach jezdi celej zivot a maji ruzne kurzy, jak jizdy na okruhu, tak i v provozu a maji ruzne urovne. Podobne kurzy maji i lidi pro enduro a cross motorky. Mozna jsem to napsal nesrozumitelne, ale ted uz to snad pochopi kazdej.
Na rovince a asvaltu, na pátej cvičnejvbpokus to jistě klapne.
A pak před komisařem to zopakuješ.
Jinej dotaz?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kawasaki ER5 Kawasaki ER 5 | Pavel500 | 13 | 26.4.2024 v 04:32 Ubrus1 |
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... | sasasasa | 29 | 25.3.2024 v 17:59 mRKEF |
Karbce Kawasaki ER 5 | ostrava | 1 | 10.3.2024 v 16:53 ja1 |
Kde brát náhradní díly Kawasaki ER 5 | kastanbabeťťák | 4 | 8.2.2024 v 12:45 Pedl |
Nefunkční tachometr Kawasaki ER 5 | XkovixCZ | 3 | 6.10.2023 v 19:22 Ozzy_ |