globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: CRF 1000 - Dvojka cez zuby
Ahojte motorkári / ky,

prosím vás - dlhšiu dobu pozorujem že na AT 2019 - tj CRF1000 manuál po prechode na olej Motul 7100 10W30 sa voláko divne radí dvojka. Vždy ide mrcha cez zuby - ale len z jednotky do dvojky. Z trojky do dvojky ide krásne.

Ostatné kvalty tam padajú perfetne. Spojka je naštelovaná dobre, má tam asi 2mm vôľu. Čo sa týka "dotlačenia kvaltu nahor" tiež myslím že bezproblémov - radiaci segment bez vôle.
Spozoroval som to iba pri ťahaní z jedna priamo do dva. Pokiaľ to urobím na 2x teda jedna, neutrál, dva (2x potiahnutie páčky nahor) niekedy to hodí cez zuby niekedy nie... Spozoroval som to len keď je motor dobre ale fakt že dobre zahriaty (100km jazdy a viac ). Jedine čo ma napadá v čom by mohla byť chyba je - neustále riešená viskozita oleja. Teploty atakujú 40 stupnov a vyššie, a predpokladám že ten olej je pre odpory prevodovky a celkovo motora priaznivé, ale čo sa týka vymedzení vôlí to je asi horšie :( Máte niekto skúsenosť s takýmto problémom? Nerád by som tomu dačo urobil, lebo dakedy sú to fakt rany :D ďakujem


2 reakcí na tento příspěvek CRF 1000 - Dvojka cez zuby

15.7.2021 v 16:33 | Nahoru | #1
v jiném vlákně je 50 stránková debata o 10W-30 nebo 10W 40....
v rámci druhé garančky jsem si stěžoval na hlučné řazení a odpoved motojarov byla byla že si stěžují všichni a že je to ok...lejou tam nejlevnejší kastról 10W 40....kastról jsem doma vypustil a nalil MOTOREX a je to balzám na převodovku...

dej pryč motul a kup motorex

pokud jde o ty vůle spojky dle návodu ma byt 8-10mm na kuličce páčky , což je dle mého názoru moc, aby spojka dobře vystavovala zaměřím se na vůli na lanku a ta je ideální 1 - 2 mm

takže motorex a napnout lanko spojky aby byla vůle minimální, také dobře nastavit polohu páčky aby necitlivý ruka v rukavici spojku řádně vymáčkla....problém s olejem a převodovkou se může projevit tak že místo čísla zařazení rychlosti občas vidíš na displeji jen mezerník....číslo se objeví po několika rychlých podřazeních nebo přeřazeních...to se mi stalo cestou z Jarova na každé druhé pražské křižovatce po vypuštění původní husté olejové náplně....pak se převodovka s kastrólem částečně uklidnila a s motorexem je už v pohodě....

na řazení na africe si člověk musí při přesednutí z jiné bzučivé motorky zvyknout, vzhledem k tomu že má dobrý spodek jezdím často okrskami 3 třídy na kochačku na krouťák jako čoprem, v nízkých otáčkách kolem 1500-2000 tis to při řazení občas klapne, v režimu nad 2500-3000 tam rychlosti padají bez hluku
mám na ní najeto asi 20 tis a před zatáčkou pořád řeším, co tam dám, zda trojku nebo dvojku...když to blbě odhadnu jedu rychleji pak se leknu a vrazím tam dvojku, může být přeřazení hlasitější...tady konečně vidím nějaký plus décétéčka...

takže řazení přes zuby mlže být i chybou uživatele

Naposledy editováno 15.07.2021 18:41:52

(reakce na) CRF 1000 - Dvojka cez zuby

16.7.2021 v 14:49 | Nahoru | #2
CRF1000> Tak pod tuhle zkušenost se nepodepíšu. Afrika řadí klasicky japonsky - tedy v poho. Mám ještě XJR 1300 a Haryka Softaila 1450. Ten Softail, to je ovšem jiná Řazení jak ve V3S ...

(reakce na) CRF 1000 - Dvojka cez zuby

17.7.2021 v 14:51 | Nahoru | #3
CRF1000> To jako řadíš vyšší kvalt při 1500-2000 otáček?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
CRF1000 kódy poruchy - diagnostika Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports Mayk 4 1.4.2024 v 10:30 Mayk
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin Yurii 11 7.3.2024 v 21:52 T4C0
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin Davidrak 7 1.3.2024 v 19:50 Davidrak
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin Drak-09 2 27.2.2024 v 19:50 Drak-09
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin šlauch0 69 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR


TOPlist