2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak se ke kochacím jezdcům chovají plechovkáři
ruinin píše: ja1> To se ptáš? Motorka na tom podle mě není stejně jako traktor, protože traktor a auto se vedle sebe většinou do jednoho pruhu nevejdou, kdežto motorka a auto někdy jo. Problém je, že já na motorce mám právo využívat celý pruh, takže můžu jet v levé, střední nebo pravé části pruhu podle libosti - lépe řečeno podle toho, co je v tu kterou chvíli nejrozumější, tudíž pokud by řidič auta za mnou spoléhal na to, že pojedu pořád u pravého kraje, tak se může divit. Na druhou stranu samozřejmě můžu auto schválně pustit, to znamená jet chvíli u kraje a nechat ho, aby mě předjel, i když tam je plná čára, protože se tam vejdeme oba. Tak na okresce, kde není provoz, je asi nejrozumější autu uhnout a nechat ho předjet. Blbý by to bylo, kdyby těch aut bylo třeba deset, to už se asi kochat nedá a je lepší jet rychlejc.
motorka jako kolo jezdí v pravo co nejblíže krajnici, traktor je bran jako prekažka v provozu, tudíž jej je možno predjet i na plné čáře,aspon takhle si to pamatuji
Naposledy editováno 04.06.2021 14:40:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak se ke kochacím jezdcům chovají plechovkáři
Co se týká jízdy vpravo na silnicích mimo město, pokud trochu fouká a tvoje moto váží třeba 150 kg, tak to s tebou mává ze strany na stranu, takže opět jet u kraje je nejlepší recept, jak skončit v poli.
Z toho vyplává, že skoro nejsou situace, kdy by člověk mohl jet bezpečně u kraje vpravo.
V pravotočivých zatáčkách je to taky nebezpečný, protože nevíš, co bude za zatáčkou, může tam být cyklista nebo díra nebo stojící auto.