bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vit / Svartpilen 701 - radosti, strasti, úpravy, pokec
Vím že tahle motorka není moc rozšířená, vím že na ní asi nikdo nemá bambilion kilometrů, něco už jsem dohledal na zahraničních fórech.
Jsou tam zmiňované problémy s dashboard, údajně bude Husqvarna řešit aktualizaci firmwaru.
Dále jsou problémy se spojkovym válcem, údajně na to byla svolavacka.
Zvažuji pořízení tohoto biku, ale nerad bych si nasral do bot.
Nabídka nových v ČR vpodstate neexistuje, ojeta je v bazaru jedna z roku 2018 (čili už bez záruky) a druhá z 2019 ale původ Itálie.
Řešil jste někdo nějaký problém nebo vám Vitpileni a Svartpileni slouží bez problémů?
Budu rád za každy postřeh, jak je to se servisem ohledně přístupu a řešení případných problémů..
Díky

Naposledy editováno 15.04.2022 17:08:27

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vit / Svartpilen 701 - radosti, strasti, úpravy, pokec

20.7.2022 v 19:19 | Nahoru | #1
dva_hrnce> Hele mám najeto 7 tis km ale taky si myslím že spíš povolila kvůli vysokým tlaku díky otackam nějaká přepážka ve výfuku. No mě právě překvapuje jak je ta převodovka nepřesná možná kvůli quickschiftr protože na japonských moto co jsem měl předtím jsem v životě falešný neutral nebo abych nedoradil se mě nestalo. Teď jsem jezdil třeba na litrový suzine a ta převodovka tichý samet. To je jediná věc co mě na svartovi štve

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vit / Svartpilen 701 - radosti, strasti, úpravy, pokec

20.7.2022 v 20:53 | Nahoru | #2
obr221> jo, japka prostě ty převodovky umí..
Já začínal fichtl, Jawa 634 - tam jsem to kopal jak hluchej do vrat.
Pak přišla Suzuki, ta mě naučila citlivou práci s levou špičkou nohy, páč jak píšeš - uplnej samet..
A pak jsem si ve 25 letech koupil Guzzinu a vrátil jsem se někam k tej Jawě, mám na ní 120tis.km a doteď s tím neumím řadit.
A ta Huska je sice o fous lepší, ale víceméně dost podobná.
QS nepoužívám, až přijdu na to , kterej drát přestřihnout, abych tuhle zhovadilost vyřadil z provozu, tak to udělám bez váhání...
Jsem stará škola a když řadím, tak se spojkou (krom plechofky v automatu).
QS je pro idioty co neumí (ale chtějí) jezdit na motorce, stejně jako ABS, mapa do města, do deště, na okruh a na okresku, antihop, kontrola trakce a podobný píčoviny.

Svart holt není pro masu idiotů (jako Suzuki), ale pro lidi co na motorce nechtějí jezdit, ale chtějí jí řídit.

Nemyslím to vůbec osobně, ale asi uz se dostávám do věku zapšklýho dědka..

Prvních 7 let s papírem na auto jsem jezdil Trabantem, pak byla Filcka, pak Legacy, teď jsem koupil Outback, a kdyby z toho šly vyskubat všecky ty asistenti, bylo by to super auto pro moje potřeby.
Ale když to za mě brzdí, hlídá mrtvej úhel, tři kamery abych zaparkoval apod, tak já nevim, pro mě to není plus, mě to tak akorát sere..

S tím výfukem zkus poptat v servisu někde, třeba se to dá řešit..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek


TOPlist