globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Prodloužení STK na motorky

26.3.2021 v 11:04
Zdravím. Před nedávnem tu proskočila diskuse o prodloužení platnosti STK motorek na dalších 10 měsíců a obecně se tu soudilo, že v poho. Ono to nakonec ale v poho není - platnost STK je prodloužena pro řadu typů vozidel, bohužel motorky v ní nejsou stejně, jako např. přívěsy za auto. Takže motorkáři a kempaři musí mít STK platnou jako obyčejně.

Naposledy editováno 26.03.2021 11:11:44

27.3.2021 v 14:56 | Nahoru | #31
cmiral> ježíš to vím že to není žádná novinka, to byla reakce na to dohadování pri kontrole na silnici a pak ve správním později, jak tu zaznělo výše.když si to našly ty dvě brzdy u nás, tak si to umí najít i ten policajt a i když tu na ně panujou všelijaký názory tak to nejsou úplní idioti a ví o prodloužené lhůtě a do 4 počítat umí

27.3.2021 v 15:28 | Nahoru | #32
Přidám svou zkušenost a trochu varování pro všechny, co si před dvěma lety nechali na úřadě prodloužit technickou, ať si raději zkontrolují technický průkaz. Technická na motorce mi vycházela na podzim, tak jsem spoléhal na to, že prodlouženo o dva roky, do podzimu času dost. Ale když jsem byl před dvěma lety na dopravním inspektorátu na prodloužení technické, tak mi to tam ženská napsala od toho data, kdy jsem byl na úřadě, takže mi technickou zkrátila o půl roku. Nenapadlo mě kouknout do techničáku, nebo na známku, bral jsem to jako hotovou věc. Zjistil jsem to předevčírem náhodou, když jsem pro jistotu koukl do techničáku, protože se o prodlužování technických všude najednou psalo. Takže jsem hned včera letěl na technickou, protože by mi v příštím týdnu propadla a já bych se vozil bez technické s vědomím, že je vše ok.

27.3.2021 v 15:46 | Nahoru | #33
Lad22> stará pravda kontrolovat hned a na místě platí pořád i při výměně řp, katastr, banka, pošta a ap. Aspoň já to dělám celý život a ušetřilo mě to čas a nepříjemnosti .

27.3.2021 v 15:50 | Nahoru | #34
pps2> v systému se jim nic automaticky nepřeklopí, to není o bordelu, bordel udělalo MD, které to úřadům důrazně nedalo úkolem, viz. zmatky každý úřad a vlastní výklad absolventů práv ze z Plzně nebo Ujak na Žižkově . Co nemám na papíře tomu nevěřím a zbytečný čas na tlachání ve správním nemám.

Naposledy editováno 27.03.2021 15:52:25

27.3.2021 v 15:57 | Nahoru | #35
Správní řízení je naopak velmi zábavné. Nechápu, proč se jej tolik lidí bojí.

27.3.2021 v 16:04 | Nahoru | #36

pps2 píše: maco>

Ano, sice "platí ze zákona" avšak je nutno tomu jít naproti právě tím, že popadneš platli + TP a dojdeš si na Registraci, kde Ti vylepí na značku novou známku a do TP zapíšou jakoby "novou" TK s expirací prodlouženou o 2 roky od konce té poslední.

Jak se chceš pak dohadovat s cajtem někde na silnici s prošlou známkou na značce kdy u sebe nemáš velký TP ze kterého by bylo patrné, že od poslední řádné TK neuplynuly ještě 4 roky ??

A už vůbec v případě nějakého maléru následně s pojišťovnou? Její právníci si Tě s chutí namažou na chleba ...

Avšak samozřejmě každého zcela svobodný boj i plné právo si naběhnout na vidle ...

Edit:
je samozřejmě otázka, zda-li tuto anabázi má vůbec smysl absolvovat...
Není-li nakonec jednodušší, když je to +/- stejně časově náročné, si prostě nyní zajet na STK a tam si nechat udělat TK rovnou na 4 roky odteďka a bastafidli ...

27.3.2021 v 17:00 | Nahoru | #37

Číkus píše: Správní řízení je naopak velmi zábavné. Nechápu, proč se jej tolik lidí bojí.

jenze ty mas zvracenej smysl pro humor,.. jako jednou, dvakrat, to vtipny je, ale sledovat opakovane jak statni urednik neni schopen spravne pouzit ci interpretovat ani 500/2004 sb. je spis k placi.. trochu jako koukat na cikana ve vykopu co se opakovane trefuje krumpacem do vlastni nohy,.. jednou se zasmejes ale palk je ti ho u spis lito,.. a nejsmutnejsi je ze tyhle kopace platime z dani

4 reakcí na tento příspěvek Prodloužení STK na motorky

27.3.2021 v 19:51 | Nahoru | #38

27.3.2021 v 19:54 | Nahoru | #39
RTourer> Nesmíš věřit každému primitivovi z STK.

27.3.2021 v 20:23 | Nahoru | #40
RTourer> Mana rikala, ze to neni smeroplatny

27.3.2021 v 20:41 | Nahoru | #41
rg250> Vím o jednom, co s tím taky nechcel ztrácet čas, a měl smůlu, že jezdil až moc často rychle tam, kde chytali. Za svoje hrdinství byl odměněn odebráním a pak si musel na víc než půl roku najmout pána v důchodu, aby mu dělal kočího. Skorosoused fízl a ty to pokundíš, místo abys třeba udělal kundu z něho.

27.3.2021 v 21:03 | Nahoru | #42

rg250 píše: od ledna je u nás zrušili

V Pozořicích zrušili poloopicii?

27.3.2021 v 21:07 | Nahoru | #43
Jj, už je to tak. novej starosta si to dal jako bojovej úkol a povedlo se.jeden skončil úplně a druhej slouží ve Šlapanicích.

27.3.2021 v 21:10 | Nahoru | #44
Kohlstein> hele zase jako zapoměl jsem se kolem školy a za tu stovku co mi dali mi ten cirkus okolo nestál za to.když o něco jde, nevzdávám to s nima tak lehce.

27.3.2021 v 21:23 | Nahoru | #45
Kohlstein> a že mám poslední dobou po Brně prostoru na realizaci diskusí s místním městapem spoustu, asi jak se otepluje tak vylejzaj a pruděj

27.3.2021 v 21:27 | Nahoru | #46
rg250> Přidávám Pozořice do seznamu obcí, kam bych se byl ochotný nastěhovat.

27.3.2021 v 21:33 | Nahoru | #47
rg250> Tak to jo. Akorát mi není moc jasné, co za přestupek může městapo ohodnotit kilem. Za sto korun asi není, ani když se na chodníku vysere pes.

27.3.2021 v 21:40 | Nahoru | #48
Kohlstein> Rychlost, parkování, pásy, výbava, zapomenuté doklady, telefon...

27.3.2021 v 22:39 | Nahoru | #49
Číkus> Kdyžtak mě oprav, ale mám za to, že pokuta od unterfízla (příkaz na místě), je jenom předehra, aby se drban nebránil a podepsal přiznání, kteréžto pak doputuje k vyšší instanci, kde už mají ten správný sazebník.
Oni sice mají unterfizlové na svých webech napsáno něco jako "můžete blokovou pokutu zaplatit na místě a tím pro Vás všechno končí", ale obávám se, že je to myšleno jako "další obrana už je zcela marná".

27.3.2021 v 23:26 | Nahoru | #50
Kohlstein> Zaplacením pokuty na místě to skutečně končí (ok, existuje pár výjimek, ale to je fakt raritní). Žádná vyšší instance už není.

Nebo jsem Tvůj příspěvek špatně pochopil?

27.3.2021 v 23:46 | Nahoru | #51

RTourer píše: Poslední TK jsem měl z června 2017. Takže jsem tak nějak počítal, že po změně doby platnosti mi bude platit až do letošního června automaticky, aniž bych musel běhat po úřadech pro nové razítko do TP a nálepku. To bych si radši opravdu dojel rovnou na STK pro novou kontrolu na celé 4 roky. Takže jsem jezdil. A teď před pár dny mi technik na STK sdělil, že jsem celou dobu od června 2019 jezdil s propadlou TK, protože jsem to neměl v TP prodloužené a bez toho že to neplatí.

Prodloužení Omnibus taky platí bez nové známky a bez zápisu v TP, tak co trénuješ?

28.3.2021 v 13:21 | Nahoru | #52
Číkus> Tak to budou asi jenom ty raritní případy. Před nějakou dobou tady bylo, že občan zaparkoval spolu s dalšíma za zákazem vjezdu u koupáku, fízli (asi státní?) to tam vybrali, a pak mu přišlo od životního prostředí, že má zaplatit strašně moc tisíc, protože byl pár metrů v nějakém pásmu, které je potřeba chránit (na asfaltce mezi keři a poli).

28.3.2021 v 13:53 | Nahoru | #53
Kohlstein> Raritními výjimkami jsem myslel spíš něco takového, kdy fízlové dali pokutu příkazem na místě (podle staré terminologie blokově) a pak zjistili, že takový přesutpek nelze řešit na místě, takže přezkumem zrušili pokutu a rozjeli správní řízení.

O čem mluvíš Ty, je jiný případ. V takovém případ se jedná o dva různé skutky (zákaz vjezdu, tj. přestupek proti ZPPK a nějaké to narušení ochranné zóny, což bude asi podle nějakého zákona o ochraně přírody nebo vodních zdrojů). Ad absurdum: Pokud Tě při ujíždění od vykradené banky pokutují za rychlost, neznamená to, že už nebudeš trestán za to přepadení banky a za tu mrtvolu co vezeš v kufru.

Prodloužení STK na motorky

28.3.2021 v 13:56 | Nahoru | #54
viz cikus.. fizlum platis za poruseni zak o provozu na pk. a ekologum za uplne jinej prstupek vztahujici se k uplne jinymu zakonu (vodohospodarstvi nebo tak neco..)
(otazka je zda je prvni pokuta opravnena, tzn zda se jednalo o p.k. napr kdyz stojiz v mestske zeleni tak nemaji pravomoc te ani odtahnout, protoze jsi mimo p.k. tak to jen zadokumentuji a poslou jako prestupek mestske casti.. atd..)

29.3.2021 v 18:53 | Nahoru | #55

pps2 píše: V tomto týdnu jsem byl na STK celkem se 4 svými povozy - 2 x auto, vlek a jedno moto. Ještě udělám byť s kvartálním předstihem po neděli i mladoveterána a druhou motku ať mám klid.

Jak teď všichni mudrujou a v tuto chvíli na to prděj, že je "odloženo" tak nikde ani noha, technici naprosto v pohodě a málem si losovali, kdo se zvedne a půjde pracovat ...

To bude za těch 10 měsících zase brekotu, že jsou tam celodenní fronty!

Můžu se zeptat kam jezdíš na STK ? Nějak jsem ještě nenarazil na nějakou normální..

29.3.2021 v 21:38 | Nahoru | #56
cmiral>
Souhlas. S tím správkem to mám taky tak ...

29.3.2021 v 21:44 | Nahoru | #57
lichořešnice>
Nějak tu nevidím možnost SZ/PM,
tak mi klidně zavolej na 6nula2392sedm4nula.¨

"Normálních" STK je hafo, jen to nesmí mít DEKRA, TUV Nord a podobní parchanti ...

29.3.2021 v 22:10 | Nahoru | #58

Tohle by mělo být ono.
Viz polsední odstavec na stránce.

30.3.2021 v 00:33 | Nahoru | #59

E: viz dole nazorne zobrazeno zodpovednym moderatorem

Naposledy editováno 30.03.2021 00:45:34

30.3.2021 v 00:36 | Nahoru | #60

kerut píše: pps2> klikni na obalku pod adresou, nebo rozklikni profil a pod profilovkou poslat zpravu