1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Diagnostika osciloskopem Texvik
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Diagnostika osciloskopem Texvik
Kocoure píše: assassin> Když vidím jak se v příspěvcích řeší závady, tak je to k pláči. Spíš mi šlo o to, zda už to někdo používá. Fotky ukazují, že je jedno, zda se jedná o motorku či auto. První foto je přímo z této moto, kde příklad lehce zjistíte jestli to pálí na obou, jak to pálí, jaká je "směs", jaká je komprese. A to je jen jeden záznam zaměřený pouze na primár. Pokud máte vstřikování, tak toho je ještě více.
Čau, zaujímavé, ( aspoň človek zistí, že koľko toho nevie) teda nehnevajte sa na moje primitívne otázky, ale ako zistím aká je kompresia ? teda u dvojválcu zistím , rozdiel v kompresii, snímate vibrácie, alebo zvuk, dobre , ale u jednoválcu? S čím to meranie porovnám? Ale aká je zmes?( u karburátorovej motorky?) to čím nasníma. teda ja neviem ani na čo slúži nejaká skrutka na vstrekovaní na mojom endure. A serie ma to, v jednom manuále , že vraj s tým nastavím otáčky a v druhom, že do toho nemám babrať, lebo CO. Teda u môjho endura mám na kolene dieru, tam má byť lambda, dak do tej diery strčí snímač a z teploty vyčíta zloženie zmesi, príliš teplá je chudobná zmes studená je bohatá zmes. síce zmes zistí podľa teploty na kolene na každom válci , ale na to stačí kúpiť tie teplomery čo sa lepia na výfuky u pretekárskych skútrov.
PS: tu sa musím opraviť, napísal som , že z teploty , správne je :z analýzy plynov vyčíta, a tú analýzu ako urobí? Ten snímač zosníma teplotu a základe toho zmení nejaký odpor, si myslím , len kecám.
Naposledy editováno 04.03.2021 11:22:23