1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Litr bude
Souhlas. Já jen vycházím ze dvou předpokladů. Prvním je, že to vyrábět chtějí, když se tím furt kasají, jak to bude (ještě dlouho po ukončení dotace). Druhý předpoklad je, že to chtějí prodávat hlavně po Evropě a že o homologaci pro tyto země něco vědí. Logicky pak vychází to, že musí ten vývoj udělat na E5 apod.
Možná že to tak není a je to jen avizovaný aprílový vtípek nebo motorka pro rozvojové země střední Afriky (bez emisních norem), ale to já nedokážu rozeznat, to by nám řekl asi jen pan Kraft .
Problém 1 - homologace. Na to jsou potřeba peníze. Otázka je, kde by je vzali?
Problém 2 - technologie, viz. to co píšeš, ale netýká se jenom motoru. Aby to vypadalo je potřeba opravdu hodně investovat do forem, přípravků, strojů. Kolik?
Problém 3 - a kdo si to vlastně koupí v dnešním světě? Na tuto otázku je odpověď jednoduchá. Vůbec nikdo .
Jestli někdo někde mluví o Jawě 1000, tak se přeřekl. Chtěl mluvit o kachně (zpravodajské) pro 1000 (posledních věřících).
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawa ČZ Liberec a okolí ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... | _Macca_ | 12 | 8.1.2022 v 17:43 Gahan37 |