![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/9.gif)
Skůtra jsem nikdy žádnýho neměl, pokud se teda nepočítá pařez
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Velký motorky už mě přestali bavit.
A na rozpočet se mě raději neptejte.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
Díky za každej podnět i vysírací.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
1 reakcí na tento příspěvek adventure rally skútr do 350 ccm na cestování "kolem světa"
dole použitej nelakovanej plast, když někde drbneš, což se ti bude dít dost často (dvanáctky kola).
Pořádně si na tom nestoupneš - to je velký mínus skútru oproti moto, nemáš ničím chráněný kartery, ani skříň variátoru, před bouchnutím o kámen a jak tu psal kolega, běžně mají skútry otevřený suchý altíky, který když namočíš, tak máš problémy.
kdybych po terénním skútru fakt hodně toužil, postavil bych si to z modelu na velkejch kolech (14 minimálně, spíš víc), obrnil krytama a ideálně dal přes tzv donwhill adaptér normální řídítka. No nemyslím, že by s tím byla i tak moc prdel.
existují teda i terénní modifikace pro závody, ale to jsou obvykle kompletně překopaný stroje a to něco stojí.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) adventure rally skútr do 350 ccm na cestování "kolem světa"
Altiky by měly být voděodolný, tak jak u aut jsem myslel...? U offaut potopíš celej motor a vrčí to furt - teda kromě sání
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Jinak nějaký malý úpravy bych snesl, ale nic velkýho, jinak na to prdím.
Čím větší kola, tím lepší, ten SYM crox mi nic neříká, du ůglit.
No uvidíme co se z toho nakonec vyklube...