globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Výměna svíček a nemilé překvapení
4.9.2020 v 20:00
Mám najeto 46tis km a už chvílise potýkám s problémem že Africa škube při cca 4000ot.Skoušel sem odkalovat co to šlo i když mi opravdu není jasný jaký by to mělo vliv na chod motoru,ale většinou po odkalení(manipulaci s hadičkou) se to zlepšilo a motka zase chvíli jela bez problému. napíchl sem to v práci na dignostiku a vylezl s toho problém ze senzorem TPS(poloha škrtící klapky).dal sem se do opravy a zjistil sem zajímavou věc.U senzoru TPS ulomený štekr,Shodou těsně okolo štekru vede odkalovací hadička a jak sem s ní manipuloval tak sem ten štekr zase trochu zasunul na kontakty a motka zase fungovala.Ale co je horší tak to je to že TPS senzor je pouze z celýma klapkama za cca 450eur.Koumačka hledačka a sezor JT7HA Keihin je shodný s se senzorem na Hondu Akord nebo Jaz a to za celých 38eur.Rozhodl sem se že rovnou vyměním svíčky který taky nejsou nejlacinější ale porovnání ceny 1700.- kus v čechách a 98eur 4ks v německu zvítězili ty zlí kapitalisti.Ale pointa je v tom že jsem po vytažení fajfek zjistil že hroty které propojují kabel z fajfkou jsou totál urezlý.a to prosím u obou vnitřních svíček.Trochu sklamání nad kvalitou Hondy zejména když NGK dělá tyhle fajfky přímo pro africu.Kus 44eur.
Náhradu sem už vykoumal a jestli si vspomenu tak to nafotím.Vyjde to tak na 15eur obě.Tak asi tolik moje skušenosti s Hondou po 46ti tisíci km.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna svíček a nemilé překvapení

8.9.2020 v 14:23 | Nahoru | #1

assassin píše: mito7> Do tech aut jde dat kde co, ale předepisuje to výrobce. Jelikoz mi cvakaly hydraky tak jsem ke konci lil Mobil1 Racing 5w50 nebo tak neco.

Zas me nenapada proc lejt do starejch obyc motoru nejaky hypersuper oleje ... do golfu co jsem mel jsem lil taky 10w40 a do 205 to same. Do motorky leju taky 10w40.

Spis naopak by me zajimalo co te pred 20ti lety vedlo k tomu, ze jsi do aut lil 0w30 nebo co jsi to psal...

Ja olejum nerozumim, ale 0w30 je olej pro longlife intervaly a motor by na to mel byt stavěny ne? Coz motory z devadesatek podle me nejsou...


8-mi ventilovej dvoulitr v Superbu z roku 2001 ho měl předepsanej. A jinak jsem těm motorům chtěl dát to nejlepší, aniž bych věděl, jestli jim to prospěje, a kupodivu i Felda 1,3 z roku 98 to na něj přežila bez problémů.

(reakce na) Výměna svíček a nemilé překvapení

8.9.2020 v 15:19 | Nahoru | #2

mito7 píše: 8-mi ventilovej dvoulitr v Superbu z roku 2001 ho měl předepsanej. A jinak jsem těm motorům chtěl dát to nejlepší, aniž bych věděl, jestli jim to prospěje, a kupodivu i Felda 1,3 z roku 98 to na něj přežila bez problémů.



No to bys ale toho superba musel kupovat funglovku, abys ho tam lil uz 20let. Ja jsem nikdy nove auto nemel a tudiz i pred 10ti lety jsem lil predepsanej 10w40.

Auto je pro me spotrebak a ani si nesmyslim, ze by motoru nejak vyrazne pomáhalo to, ze do nej nakoupim drazsi olej nez je treba. Pisu drazsi, protoze si vubec nejsem jist, ze ty “řídký” longlife oleje jsou “lepsi”.
Podle me staci, kdyz v motoru nejakej olej je moje soucasne auto jezdilo do 200tis km na LL olej s vymenama po 30tis km, pak jeden odborník najel na jednu napln asi 45tis a ja od te doby jedu 20tis intervaly. Ma to 380tis a zatim jede ok, tuk tuk...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin Yurii 11 7.3.2024 v 21:52 T4C0
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin Davidrak 7 1.3.2024 v 19:50 Davidrak
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin Drak-09 2 27.2.2024 v 19:50 Drak-09
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin šlauch0 69 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin Scottpalda 26 6.2.2024 v 21:49 Drak-09


TOPlist