1 reakcí na tento příspěvek Váha motocyklu
Zajímavá by byla otázka, na kolik kilo by byly továrny schopny stlačit hmotnost při zachování současných výkonů a jízdních vlastností. Ale to se nedozvíme, protože do takových "pokusů" nebude nikdo investovat.....
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Váha motocyklu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Váha motocyklu
Kohlstein píše: docent> Zajímavá by byla otázka, kdybys v posledním kole nebo před cílem z motorky něco ztratil? Sedlo, řetěz, vodu z chladiče, a no to mělo těch kilo jenom 156.
Pokud by se to dalo považovat za poškození, tak se neváží. Jinak, při prejimce se váží bez paliva, limit je bez paliva.
Al ono už stačilo když se nasadily mokré nebo intermediate gumy, které jsou lehčí.
Když jsem jezdil jako mechanik, jednou jsme to přepiskli v Maďarsku a dovažoval jsem motorku nářadím uvázaným na spodku v kapotě.
Limity pro FIM supersporty byly tuším 167 kilo.
Vážilo se ale po závodě jen na protest a první tři .
Po dojetí to necháš v prostoru, nikdo k tomu nejakou dobu nesmí. Pokud nepřijde protest do časového limitu, mechanik vyzvedne a už nic.
Naposledy editováno 29.08.2020 20:26:59
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Váha motocyklu
Není divu. Doma většinou váhu nemáš a když tě vyhodí od technické přejímky, tak musíš fofrem začít hledat po depu jakýkoli těžký předmět.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Váha motocyklu
panTerek píše: Kafoholik> Jsem myslel ze zavodni stroje maji sofistikovanejsi zpusob dovazovani nez uvazany montpaky a sadu klicu, co kdyby to zacal trousit po trati?
Na zavodech se improvizuje bezne. Ono i tovarni zavodni dily jsou casto hodne hrube vyrobky - prototypova vyroba - takze nedosahuji kvalit povrchu seriovych dilu. Bezne se treba ted tisknou na 3d tiskarnach dily co vymezuji polohu jezdce, ktere jsou vlozene za nadrz atd, vypadaji dost priserne... zavodak zblizka nebyva zadna krasa
Ja uz jsem na zavodech pilnikem a flexou predelaval srouby z vyndany z vozejku na srouby co chybely v motorce atd
Samo motgp je jinej level, ale principy jsou dost podobne
A tak bych si dovolil s Tebou trochu nesouhlasit - docela divoce improvizovali i mechanici Maxe Biaggiho
Byla v tom flexa, vrtačka a kus odhozeného hliníku. Asi vibrovala kapota
assassin píše: Na zavodech se improvizuje bezne. Ono i tovarni zavodni dily jsou casto hodne hrube vyrobky - prototypova vyroba - takze nedosahuji kvalit povrchu seriovych dilu. Bezne se treba ted tisknou na 3d tiskarnach dily co vymezuji polohu jezdce, ktere jsou vlozene za nadrz atd, vypadaji dost priserne... zavodak zblizka nebyva zadna krasa
Ja uz jsem na zavodech pilnikem a flexou predelaval srouby z vyndany z vozejku na srouby co chybely v motorce atd
Samo motgp je jinej level, ale principy jsou dost podobne
Tam maji pro jistotu titanovy srouby i na tom vozejku co?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Váha motocyklu
panTerek píše: Kafoholik> Jsem myslel ze zavodni stroje maji sofistikovanejsi zpusob dovazovani nez uvazany montpaky a sadu klicu, co kdyby to zacal trousit po trati?
Ono v dílně člověk všechno dělá pečlivě, je čas. Ale pokud máš fofr na závodech, musí se řešit rychle a dostupnými prostředky
Okruhovky mají uzavřenou kapotu, takže pod motorem je kam to dát. Ale kdyby to vylitlo při položení, tak to by byl průser no...
2.4.4.1 Weights
1. The following are the minimum weights permitted:
MotoGP up to 800cc motorcycle 150 kg
801 – 1000cc motorcycle 157 kg
2. Ballast may be added to achieve the minimum weights.
3. Weight may be checked at the initial technical control, but the main control of weight will be made at the end of practice sessions or at the end of the race. The weight of the motorcycle will be that measured in the form that the motorcycle participated, with fuel tank on and including normal levels of oil and water, and all additional equipment attached to the motorcycle, for example timekeeping transponders, camera equipment, electronic datalogging equipment etc.
co se tyka dovazovani, pamatuju si ze pylonova letadla se pri zavode bezne mezi lety dovazovala systemem petikoruna/izolepa
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
kroska bez papírů na silnici Kawasaki EN 500, Kawasaki EL 252, Kawasaki ER 5, Kaw... | brilu | 20 | 7.1.2019 v 10:06 Menhir |
Yamaha V50 Mate Yamaha DS 7 | Fanyn. | 0 | 25.4.2017 v 10:58 Fanyn. |