globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Trénink jízdy v náklonu
 
22.8.2020 v 20:53
Dnes jsem si udělal výlet do Goerlitz (omlouvám se germanofilům za ten přepis, ale neumím zadat přehlasované o) na kurz jízdy v náklonu. Zaplatil jsem sice nějaké to euro, ale stálo to za to. Zajímavé to bylo už typem použité motorky, je možno si vybrat mezi Kawou ER-6 a BMW GS 1250. Šel jsem do Bavora, bo když položím takovou stodolu, tak už cokoliv. Dvě třetiny doby výcviku nám dnes propršelo a vidět Géeso projíždět po mokrém asfaltu loužemi v náklonu 45 stupňů bylo moc pěkný. Bez těch padacích křídel by si to nikdo z nás neriskl na mokru takhle naklopit. Doma na suchu si se svou motorkou už každý může trénovat dále. Sešlo se nás tam cca půl na půl- Němci a Češi, celkem 12 jezdců a 2 instruktoří. Ti jsou super, výklad v češtině a v pohodě. Pokud by někoho zajímalo více, tak může nahlédnou na stránky: www.car-pro.eu . Je to tréninkové centrum bezpečné jízdy a krom motorek dělají samozřejmě i jízdy pro osobáky a nákladní vozy, mimochodem i kurzy driftování, pokud bude zájem.

Naposledy editováno 22.08.2020 20:54:50

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Trénink jízdy v náklonu

27.8.2020 v 12:39 | Nahoru | #1

assassin píše: Kontra rizeni - chces zatocit doleva a zatlacis na leve riditko (takze riditkama tocis vlastne doprava)
Kontra pri smyku /driftu - uklouzne ti kolo v leve zatacce a ty abys to vybral das pravej rejd - jako se jezdi zatacky na ploche draze



A teď mu vysvětli, že se lze mezi těmito dvěma způsoby plynule pohybovat. Myslíš, ze to pochopí?

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Trénink jízdy v náklonu

27.8.2020 v 15:25 | Nahoru | #2

Krejza píše: A teď mu vysvětli, že se lze mezi těmito dvěma způsoby plynule pohybovat. Myslíš, ze to pochopí?



Nepochopí...
Nic mezi není, pokud pošleš motorku do náklonu rukama, vždy je to kontra řízení ( zatáhneš za vnější heft ). Rychlé, účinné, podle někoho nebezpečné když se jede rychle, nebo to nějak klouže. Podle mě naopak rychle opravitelné... aspoň podle dosavadní praxe, když to přestřelím, tak to snáz doladím než když si blbě vysednu. Možná mám jen blbý návyky...

Pokud nepůsobíš nijak na řídítka a kličkuješ, pak řídíš těžištěm, motorka sama si kontra řídítka nenatočí dokud neklouže. A je nepodstatný, jestli se u toho nakláníš, šoupeš zadkem, tlačíš kolenem nebo přenášíš váhu na stupačky... ( stačí zkusit s rukama vbok dát osmičku kdo má tempomat, nebo z kopce bez kvaltu projet zatáčku a koukat co dělají řídítka)

Ale asi to sem úplně nepatří, na vysvětlování jsou instruktoři a hlavně praxe.

Naposledy editováno 27.08.2020 15:33:05
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist