Naposledy editováno 22.08.2020 20:54:50
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Trénink jízdy v náklonu
assassin píše: kontra rizeni je tam nejspis vzdy, z principu.
tzn bych rozlisoval spis Mx styl - motorka pod sebe - a silnicni styl, pilot vysedlej dovnitr zatacky…
jedno ma vyhodu rozumne korekce smyku na kluzkem terenu, druhe zas dokaze z Pneumatik vyzdimat veskerou trakci.
No vsak jo. To je to, co vicemene rikam ja. Jenze Kafoholik do toho zacal plest kontrarizeni vs vysedani. Tak jsem mu na to napsal, at to sem netaha. Srsnohadek tu bylo dost a dost.
Edit: Nebo jsem jedinej, kdo v tom Kafoholikove prispevku vidi blabol?
Naposledy editováno 26.08.2020 11:45:47
DrDNA01 píše: No vsak jo. To je to, co vicemene rikam ja. Jenze Kafoholik do toho zacal plest kontrarizeni vs vysedani. Tak jsem mu na to napsal, at to sem netaha. Srsnohadek tu bylo dost a dost.
Edit: Nebo jsem jedinej, kdo v tom Kafoholikove prispevku vidi blabol?
Na me to bylo moc dlouhy
DrDNA01 píše: No vsak jo. To je to, co vicemene rikam ja. Jenze Kafoholik do toho zacal plest kontrarizeni vs vysedani. Tak jsem mu na to napsal, at to sem netaha. Srsnohadek tu bylo dost a dost.
Edit: Nebo jsem jedinej, kdo v tom Kafoholikove prispevku vidi blabol?
Ne. To by taky někteří museli pochopit geometrii motorky a kola a co je vlastně kontra. A souvislost s náklonem. A taky, že motorka si to při podkluzu zadního kola (v zatáčce) skoro dává sama. Jako v autě. Někdo dá při smyku kontra a zvládá, někdo drží volant a točí se.