nejvíce se mi libí Yamaha YZF R6, a našel jsem dost R6stek které jsou plně otevřené nad 80kw ale v papírech mají 25/35kw, takže to mohu bez problému řídit to vím
ale libí se mi ještě Triumph Daytona 675 a jelikož to je 675cc nebude tam problém v té kubatuře? Nebo A2 už není omezena na 600cc ale jen na kw, takže kdybych našel Daytonu 675 která má v papírech 25/35kw jinak plně otevřená, bez zmínky škrcení tak bych jí mohl řídit?
Jde mi jen o tu kubaturu jestli mohu řídit s A2 daytonu 675 která bude mít v papírech jen těch 25/35 kw bez zmínky škrcení
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Potřebuji poradit
Lam. píše: Je docela smutný že ani po téměř třech desetiletí EU a stovek let na motorkách se pořád někdo nezamyslel nad tím, že kW je jen výpočet ale to co nás žene dopředu co má opravdu hlavu a patu měřit jsou Nm.
A blba týdne vyhrává...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1178, 1179] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35352 | Dnes v 08:51 Veverčák |
Těsnění pod víčkem nádrže Triumph Daytona 675 | TheCorpse | 2 | 7.4.2023 v 14:35 eda |
Elektronické odvzušnění brz Triumph Daytona 675 | nicooo | 8 | 27.5.2020 v 14:53 nicooo |
Triumph Daytona startovaní Triumph Daytona 675 | djgas | 13 | 26.4.2020 v 21:55 djgas |
Pneu na Daytonu Triumph Daytona 675 | nicooo | 23 | 18.11.2019 v 12:56 malda67 |