omrzí motard a vrátily jste se k silnici, nebo je to opravdu tak super jízda, jak se všude píše?
1 reakcí na tento příspěvek Silnice vs supermoto
spis na vyblbnuti v okoli...
v pripade vybrat jednu moto. tezko rict...
assassin>no podle me oboje. motard je dobrej, ale neni na delsi vzdalenosti a rchlejsi useky (nad cca 140-150 to nema cenu rvat)
spis na vyblbnuti v okoli...
v pripade vybrat jednu moto. tezko rict...
Můžu potvrdit jezdil jsem na Suzuki DR 400 SM, je skvělá do města a na blbnutí, takový rychlý BMX Bohužel mimo město už je to peklo, rychle se na tom jet nedá. Ale je to jeden ze slabších SM.
Ducati mi vyhovuje ve všech směrech, ale zase trpím na dálnici...chtělo by kapoty
Takže rozhodně oboje
1 reakcí na tento příspěvek Silnice vs supermoto
P.S. dají se na motardu stíhat kapoty třeba na Buchlákách? - to už je asi na motarda moc rychlá cesta, že?
1 reakcí na tento příspěvek Silnice vs supermoto
treba dubou kluci na motardech jezdej se silnicema a je celkem rychla. vse pomalejsi a rozbitejsi= tezka pohra silnicni moto...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Silnice vs supermoto
SONY>
P.S. dají se na motardu stíhat kapoty třeba na Buchlákách? - to už je asi na motarda moc rychlá cesta, že?
čéče řekl bych ne s motardem bys nestíhal...nebo by to bylo vyrovnaný. V zatáčkách bys s motardem asi byl rychlejší (jezdí se kolem 100-110 km/h), ale na rovinkách a ve stoupání bys neměl s motardem šanci. Zvlášt v tom dlohém stoupání smerem na Brno...tam se jezdí > 200
ted jen přemyšlim nad tím, jestli husqvarnu sm610 - slabší vykon, dlouhy servisní intervaly, nebo Rko s kratkym servisním intervalem - jestli ten rozdíl ve vykonu stojí za tu námahu s servisem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Silnice vs supermoto
Naposledy editováno 19.03.2008 16:30:09
1 reakcí na tento příspěvek Silnice vs supermoto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Silnice vs supermoto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Silnice vs supermoto
1 reakcí na tento příspěvek Silnice vs supermoto
Vůbec neřeš ty dvouválcový Aprilky - ani letos tam ta spolehlivost ještě asi nebude.
Dobrý a novější LC4ky si sakra drží cenu, tos asi zjistil. Zase servis po 5ti tis. a velmi slušná spolehlivost... Nebo 525ku EXC na motardovejch kolech?
Já osobně mám od loňska na blbnutí dvě motky: silnici Suzinku gsxr litr K5ku (moc moc láska) + motárda Husaberg 650 fs 07 (taky moc moc love)... Ten hukot na litrovým džikseru asi nemusím popisovat, ani jeho spolehlivost. A Husabergy od roku 06 už jsou natolik vychytaný, že snad na nic netrpí, jenom servisní interval je 5-7x kratší, než u LC4 (holt trochu oleje, no). Na druhou stranu váha (112kg), výkon i brzdy jsou radost na druhou.
Jenomže párkrát se na něm svezeš a už tě zase berou chutě na pořádnou rychlou silnici - s každým motárdem na delších rovinách a při pravidelný jízdě úplně cejtíš, jak trpí a pláčeš s ním. A po hodině dvou začíná plakat i tvoje pozadí
Takže mít jenom jednu motorku, já bych asi volil něco z obojího: silnýho ovladatelnýho dvouvála s bezvadným podvozkem a brzdama (měl jsem Raptora 1000 i Speed Tripla 1050, tož takovýho asi něco? Raptor 650?)
1 reakcí na tento příspěvek Silnice vs supermoto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Silnice vs supermoto
oxygen>Esli pudeš do Husky 510ky, vezmi nejlépe 06ku. Je vychytanější, než 05 a starší. A zase naopak silnější a lehčí než Euro trojkou udušená 07ka.
Vůbec neřeš ty dvouválcový Aprilky - ani letos tam ta spolehlivost ještě asi nebude.
Dobrý a novější LC4ky si sakra drží cenu, tos asi zjistil. Zase servis po 5ti tis. a velmi slušná spolehlivost... Nebo 525ku EXC na motardovejch kolech?
Já osobně mám od loňska na blbnutí dvě motky: silnici Suzinku gsxr litr K5ku (moc moc láska) + motárda Husaberg 650 fs 07 (taky moc moc love)... Ten hukot na litrovým džikseru asi nemusím popisovat, ani jeho spolehlivost. A Husabergy od roku 06 už jsou natolik vychytaný, že snad na nic netrpí, jenom servisní interval je 5-7x kratší, než u LC4 (holt trochu oleje, no). Na druhou stranu váha (112kg), výkon i brzdy jsou radost na druhou.
Jenomže párkrát se na něm svezeš a už tě zase berou chutě na pořádnou rychlou silnici - s každým motárdem na delších rovinách a při pravidelný jízdě úplně cejtíš, jak trpí a pláčeš s ním. A po hodině dvou začíná plakat i tvoje pozadí
Takže mít jenom jednu motorku, já bych asi volil něco z obojího: silnýho ovladatelnýho dvouvála s bezvadným podvozkem a brzdama (měl jsem Raptora 1000 i Speed Tripla 1050, tož takovýho asi něco? Raptor 650?)
uff vyčerpavajicí díky
no ty roky co píšeš jsou pro mě asi nedosažitelny - 100tisKč. Vím, že to Euro sebralo cca 6 koní z Husky 07. 2006 by byla luxus pro mě. co sem se díval tak bych mohl mít max 2003.
Díky mym financim Aprilky opravdu neřeším - ale jsou nááádherný.
Brácha má taky K5 - když sem na tom jel a pak sedl zpět na zx7r, tak sem se cítil trošku trapně na čem to vlastně jezdím.
Husabergy jsou fak masakrovy - jsou opravdu nádherný a asi budou dost bestialní - aspon starší modely, jak sem četl.
Jak radíš vyřešit to kompromisem nechci - bud trdou silnici nebo motarda Ale speed tripla bych si nechal líbit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Silnice vs supermoto
No na cestovaní to opravdu není, ale do určité míry se dá zvladnout hodně. Když ti zůstane KTM kam s tím letos chceš nejdál jet? a za kolik prodáváš?
p.s. ted sem mrkl na tvuj profil - je nádherná a ten rok. to bude aspon za 150 že? je fakt krásná - a umíš
Naposledy editováno 21.03.2008 09:36:36
no tak sem se díval na tvůj profil - a mazec jak fotky tak bike.
Jestli to není tajemství, prozradíš na kolik tě upravy cca přišly (hlavně ten karbec) a co ti to přineslo? - koně, pocit z jízdy a o kolik se zvedla spotřeba +/-
jinak stary kolena asi moc nemáš, když takhle válíš
Kde jezdíš kolem těch pneu, to je nějaky parkoviště?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Silnice vs supermoto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Silnice vs supermoto
P.S. ktery supermotardy od KTM nemaj el.starter? SMC?
1 reakcí na tento příspěvek Silnice vs supermoto
1 reakcí na tento příspěvek Silnice vs supermoto
akorát je trochu problém u nás 625 smc sehnat jinak v Italii jich dost, ale zase známej přivezl 660 smc a nemůže ji u nás přihlásit prej, že neni homologovaná pro ČR holt debilní stát no lol
Naposledy editováno 21.03.2008 12:13:28
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Silnice vs supermoto
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Silnice vs supermoto
Co si myslíš o 525 EXC na motard kolech? to je taky 6ti kvalt?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Silnice vs supermoto
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Silnice vs supermoto
uff vyčerpavajicí díky
no ty roky co píšeš jsou pro mě asi nedosažitelny - 100tisKč. Vím, že to Euro sebralo cca 6 koní z Husky 07. 2006 by byla luxus pro mě. co sem se díval tak bych mohl mít max 2003.
Díky mym financim Aprilky opravdu neřeším - ale jsou nááádherný.
Brácha má taky K5 - když sem na tom jel a pak sedl zpět na zx7r, tak sem se cítil trošku trapně na čem to vlastně jezdím.
Husabergy jsou fak masakrovy - jsou opravdu nádherný a asi budou dost bestialní - aspon starší modely, jak sem četl.
Jak radíš vyřešit to kompromisem nechci - bud trdou silnici nebo motarda Ale speed tripla bych si nechal líbit [/quote]
Kolem 100 tis. bych asi volil starší nějakou pěknou Suzuki DRZ 400 - jezdí to moc hezky (i po zadním), je pohodlná i na delší cestu a je to spolehlivost a nenáročnost sama. Za ty prachy fakt překvapivě dobrá motka... Samozřejmě, jsou hezčí a vybavenější stroje, ale tohodle bych se nebál...
Naposledy editováno 21.03.2008 13:07:41
Naposledy editováno 21.03.2008 13:20:25