No dost reklamni vsuvky
Vaha a mala kola (mensi nez 14", ale i ty jdou) jsou velka zabava. A rozdil 20 nebo 30 kilo poznas hodne. Podstatnejsi bude to, ze na MSX 125 (a ne MX ne?) se muzes koleny chytnout nadrze a muzes radit, coz zabavu zlepsuje dost vyrazne. Ale pokud jsi dost velky, tak MSX a podobne ti nemusi vyhovovat.
Zkus tu opici se posadit u dealera a uvidis sam
1 reakcí na tento příspěvek Honda MX 125 versus skútr 125
Naposledy editováno 16.08.2020 19:54:44
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda MX 125 versus skútr 125
Zvuk u 5 let stareho PCX co jsem kupoval jako nove bylo ok. Neprislo mi na tom nic zvlastniho. Oproti motorce je to jine, ale zadna hruza.
Proc u nas nebo spise obecne v Evrope nejsou underbone motorky? Protoze jednak dealeri tady chteji hrnout drahe hracky na kterych vice trhnou a druhak mentalita lidi ala vetsi je lepsi. V USA nebo UK se to podarilo prolomit s Grom (u nas jako MSX). U nas se nedari ani tak a SuperCub pripadne v budoucnu mozna HunterCub prakticky nikdo nebere. Dalsi vyrobci ti to sem nevozi vubec, ale treba do Recka Yamaha vozila.
Skutr se ale vetsinou nevybira pro jizdni vlastnosti nebo zabavu, ale pro prakticnost. Takze clovek je kryty od vlivu okoli mnohem lepe a muze na tom jet v satech nebo obleku, ulozi do toho veci do prace i nakup, v Evrope si na to nemusi delat dalsi ridicak a kdyz chce, tak s tim o vikendu vyrazi k vode. Staci se podivat na Jih a Zapad od nas aby se pochopilo k cemu je skutr ve mestech. Kdyby to bylo jinak, tak tam jezdi samy MSX/Grom.
Naposledy editováno 16.08.2020 21:50:02
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda MX 125 versus skútr 125
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda MX 125 versus skútr 125
SuperCub je krasny, ale doporucuju vyzkouset a pokud mozno i projizdku, ale to dealeri nejsou moc pro, ale mozna budes mit v Praze vetsi sanci. Ja si pockam na poradne vyzkouseni az na Hunter Cub a uvidi se
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda MX 125 versus skútr 125
ruinin píše: puffybodie> Vážím 70 kg. V Praze v K2 moto jsou dost ochotný, co jsem zatím zažil. Ale asi mě budou přesvědčovat, že na Cub nemám papíry.
To chce videt TP (tady na serveru jsou videt jen dve registrace). Ma to mit uz zapsano jako AT, ale clovek nikdy nevi no co si dovozce usmysli
1 reakcí na tento příspěvek Honda MX 125 versus skútr 125
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda MX 125 versus skútr 125
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda MX 125 versus skútr 125
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda MX 125 versus skútr 125
Edit a PS: Honda Wave 110i z toho jsem sklouzaval kvuli prilis sikme sedacce, ale jinak to bylo ok. Na SuperCub mi prijde nejak mene mista, ale taky jsem nemel moznost projet, jen dlouho posedet. Od kamarada cinske kopie SuperCubu bez problemu a Monkey vice mista nez na dost motorkach
Naposledy editováno 17.08.2020 22:13:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda MX 125 versus skútr 125
Tady mas neco z Nemecka nezkazene hudbou
1 reakcí na tento příspěvek Honda MX 125 versus skútr 125
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda MX 125 versus skútr 125
puffybodie píše: ruinin> Jj na tom vliv spoustu veci. U opice treba vzorek gum, na ctyrtaktu mi ty vibrace z motoru jednovalcoveho prijdou otravnejsi nez na dvoutaktu a navic kazdy stroj je ma uplne jinde. Po pravde treba u PCX jsem je nepozoroval vubec. Tam clovek pozoroval po nekolika hodinach jizdy na plno, ze jde citit jakoby spalenina plastu
Na těch testech youtube to nikdo nezmiňuje, kromě toho Němce, tak to asi může bejt trochu smůla.
1 reakcí na tento příspěvek Honda MX 125 versus skútr 125
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda MX 125 versus skútr 125
Otázka mimo - je možný podřazovat na tom poloautomatu bez meziplynu, aniž by sebou motorka škubla?
Je lepsi jet s pomalejsim strojem na hrane nez s rychlejsim strojem v klidu
Kdyz to mas v hlave v poradku, tak i s Kawasaki ZX-14 muzes jezdit 50/90/130, ale pak to bude samozrejme ciste dopravni prostredek, protoze v tech rychlostech tam prakticky zadny adrenalin s takovym strojem nenastane, ale na tech nasich cestach stejne je cim dal mene o co stat a je lepsi takovy stroj vzit protahnout na okruh jednou za cas. A samozrejme predpisy v pohode porusis i s nejakou malou 50ccm i nekolikrat za hodinu.
Odpoved na otazku mimo - nelze, ale u tady tech stroju je to i vyhledavany efekt bloknuti zadniho kola a jemneho smyku, ktery proste patri k te zabave a naopak to casto delas naschval pred kazdou zatackou Protoze tim v jakych rychlostech nebo nerychlostech se pohybujes te to stejne polozi. (Edit: nepolozi samozrejme )
Hele nejhorsi je spise krok zpatky. Po 2000km na opici jsem na 50ccm skutru dal nove valecky, voditka, vypral filtr a sel to projet. Jednak jsem si pripadal jak v autoskole ze na tom neumim zase sedet a hlavne jsem si rikal ze jsem neco blbe slozil nebo udelal, ze to vubec nejede a ze je neco spatne jak rychlosti, tak akceleraci. Az pohled na budik mne presvedcil o tom, ze akcelerace i maximalka je v poradku jako predtim. Jakmile uz jedes, tak je v podstate jedno na cem pokud nemas pravou ruku jen on/off a mas uz neco odjezdeno. Osobne nejvice pak spise vnimas vahu jednotlivych stroju a cim tezsi, tim vice otravnejsi na okreskach se spoustou zatacek a vracecek nebo ve mestech kde naopak ty male stroje kraluji a vykouzli rohlik na puse.
Naposledy editováno 24.08.2020 13:12:03
1 reakcí na tento příspěvek Honda MX 125 versus skútr 125
Ten zbytek zalezi na tom kudy se jede. Kdyz to jsou zapadle silnice kde neni prakticky provoz, tak ze s malorazkou das cca 80 do prudkeho kopce na trojku staci. Z moji vlastni zkusenosti na takovych prckach je takovych problematickych situaci mnohem mene nez kdyz byla silnejsi motorka. 99% lidi te predjede bezpecne a s dostatecnym odstupem. S rychlejsi moto co jede treba 200 se pak pretlacujes s chytrakama, kterym ochcavka jede taky 200 a maji potrebu si to dokazovat. Nebo mit stroj co jezdi 300, ale to uz pak jsou v hustem provozou s tim jine starosti.
Je bez debaty, ze vetsi vykon by clovek vzdy vyuzil, ale je otazka, jestli za to vzdy a vsude stoji za to obetovat vahu a zabavu. S takovym strojem jezdit to musi clovek chtit v dnesni dobe a prizpusobit tomu i to kudy jede (pokud nejsou silnicari jako posledne co jsem ujel 300km a 2x jsem musel na dalnici, protoze silnicari uzavrou uplne vsechny mozne prujezdy a alternativy a jde to pak jedine po dalnici ) a byt pripraven na to, ze proste nekdy do kopce je lepsi uhnout za bilou caru kdyz to jde nez si drzet za kazdou cenu prostredek pruhu a vsechny zdrzovat.
Na Opici uz pres 2000km, na Gilere nejake 4000km, Vespa nevim kolik, PCX nejake tisicovky taky k tomu i ty vetsi stroje predtim a i mezitim nekdy zapujcene a pri normalni jizde nejak nepozoruju nejake lepeni se, vidim ze je nekdo rychlejsi, uhnu doprava, v pohode mne predjede a kazdy pokracuje svoji cestou. Do kopcu pravda max 80 do tech prudkych, ale zase to clovek dozene na druhe strane kdy to frci pres 100
Edit: Popisuju situaci primarne tady na Severni Morave. Spoustu kopcovitych useku, spoustu okresek a zapadlych silnicek a i v tydnu dopoledne nebo odpoledne je na takovych videt, ze bezny provoz se proste presunul na dalnici, rychlostni silnice a tridy prvni kategorie a mestske okruhy s max 80 kde tolik lidi nejezdi pres limit clovek jedouci 80 v pravem pruhu nezavazi a v kolonach proklickuje. Ale tady je i z jedne ctvrti do druhe nekolik moznych cest a minimalne 10km klidne
Naposledy editováno 24.08.2020 14:07:12
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nafunkční světla Honda @125 | MYŠ232 | 1 | 16.9.2023 v 20:56 Sancu |
Olej 10w30 vs 5w30 Honda @125 | ok4rm | 28 | 9.9.2023 v 09:05 PetrXX |
Ojetý skútr 125 cm Honda @125 | kolčman | 9 | 9.9.2023 v 07:49 Kubák |
Honda lead 100 nehází jiskru Honda SCV 100 Lead, Honda @125 | Sovičič | 19 | 14.7.2023 v 17:16 combust |
Při ubrani plynu Honda CBR 125R, Yuki Cross 125, Honda XR 600, Siamot... | Blackwhitee | 3 | 8.11.2022 v 10:13 Marcel69 |