Mám Kawu Z 750 2005. Mělo by to mít 81 kW (asi ne po těch letech), ale rád bych aby to tak nějak více táhlo. Přemýšlel jsem tam dát -1 zub na předním kolečku a +2 zuby na zadním + nový řetěz. Chci se zeptat zkušenějších, půjde ten rozdíl citelně poznat? Nebo je to blbost něco takového vůbec dělat?
Popř. co by se tam ještě dalo vymyslet? Je tam Leo Vince, quickshifter, tak možná Power commander? Ale počítám že ten až takový rozdíl neudělá nebo jo?
Pokud vás zajímá proč, tak prostě jen tak pro radost. Byl jsem zvyklý na gsxr 1000 a ten výkon a zátah mi tam prostě nějak chybí. Vím že z toho litra neudělám, ale jinou motorku kupovat nechci, tak se to snažím nahnat kde to jde. O top speed mi taky moc nejde, protože stejně jak na tom jedu 160+ tak už je to hodně nepohodlné.
Poradí někdo něco? Díky předem :)
1 reakcí na tento příspěvek Z750 vyšší "výkon"
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kawasaki z750 2007 Kawasaki Z 750 | Honzíínek | 0 | 1.5.2024 v 15:05 Honzíínek |
Kawasaki z750 pro začátečníka Kawasaki Z 750 | Bedys85 | 10 | 20.4.2024 v 13:42 Penkoslav |
Kawasaki Z750 - Motorový olej 5100 ... Kawasaki Z 750 | ERINN | 1 | 9.3.2024 v 16:39 Slávek-TDM |
Přerušovač blinkrů Kawasaki Z 750 | AdamSnopek | 7 | 1.9.2023 v 13:52 CBRlitrRR |
Bliká imo- závada s kódem 63 Kawasaki Z 750 | Marťas410 | 24 | 20.8.2023 v 22:19 Martinek866 |