globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dobijení
11.6.2020 v 12:56
Všechny zdravím a omlouvám se, že zakládám disuzi na tohle téma a opět u Hondy, vím, co mi většna bude psát, regulátor, ale už jsem podle zdejších diskuzí vyzkoušel asi vše, marně. Na mé VFR 750 klekla baterka, tak nová, po měření jsem odepsal regulátor (do dnes jsme zkoušel už tři a jeden z nich Vape), s novým se to chovalo stejně. Našel jsem upečený konektor od altíku k regulátoru na půli cesty, kabely vyhřáté až k alternátoru, takže pan Mareš mi ho zrepasoval, já dal nové kabely a jsem tam, kde jsem byl. Nastartuji, vše v pořádku, na volnoběh 14,2V, ujedu cca 10 km, změřím a jsem stěží na 13V a čím je vše teplejší, tím víc to klesá, dále se raději neodvážím. Měřil jsem podle návodů všechno možné a všude naměřil to, co bych měl, proto zakládám tohle téme. Nemáte ještě nějaké doporučení co dál a spíš neni tu někdo z Mělnicka, kdo rozumí elektrice a koukl by se na to? Samozřejmě práci a materil bych zaplatil. Myslím, že to vše už je nad mé znalosti a možnosti. kdyby někoho něco napadlo, tak klidně napište sem nebo tady je mail jakubsmucr@seznam.cz.
Předem děuji za jakýkoliv rozumný příspěvěk a pomoc.

2 reakcí na tento příspěvek Dobijení

12.6.2020 v 20:32 | Nahoru | #1
Omlouvám se že ti kydám do vlákna. Zrovna ale řeším něco podobného. Tak třeba info poslouží i někomu jinému. Mám Dragstar 1100. Koupil jsem regulator od Elesys protože ten předchozí odešel(plně nabitá baterka po 60 km nenatočila, fungovalo jen roztlačení). Elektrikář změřil alternátor a na všech fázích stejné hodnoty, zkusil i nějaký silový test(???) a říkal že na každé fázi je přes 1 Giga(???, sorry tomuhle moc nerozumim) a vinutí prý taky v pořádku. Zapojil sem ho, oba konektory jsem udělal nové. Při startování klesne napětí baterky na 11,6 V. Na volnoběh bez světel 14,6 V, se světlama taky cca 14,5 V. V otáčkách bez světel cca 14,2 - 14,3 V, se světlama 13,9 V stabilních při jakémkoliv větším přidání otáček. Otázka zní: Stačí tohle výstupní napětí? Nebo to mám řešit dál? Ještě to projedu s měřákem za jízdy, at vidim co to dělá ohřáté. Pak už mě napadlo jen propojit 2x červený + 2x černý z regulátoru přímo na baterku at eliminuju případné ztráty na kabeláži v uvnitř motorky. Regulator od Elesys by měl mít nastavitelný výstupní výkon od 13,8 do 14,6 V, ale zatím mi nikdo z té firmy neřekl jestli a připadně jak se to dá nastavit(ale otočný ciferník na zadní straně regulatoru je). Díky za rady

(reakce na) Dobijení

12.6.2020 v 20:59 | Nahoru | #2
Hololasima> staci

(reakce na) Dobijení

15.6.2020 v 11:18 | Nahoru | #3

Hololasima píše: Omlouvám se že ti kydám do vlákna. Zrovna ale řeším něco podobného. Tak třeba info poslouží i někomu jinému. Mám Dragstar 1100. Koupil jsem regulator od Elesys protože ten předchozí odešel(plně nabitá baterka po 60 km nenatočila, fungovalo jen roztlačení). Elektrikář změřil alternátor a na všech fázích stejné hodnoty, zkusil i nějaký silový test(???) a říkal že na každé fázi je přes 1 Giga(???, sorry tomuhle moc nerozumim) a vinutí prý taky v pořádku. Zapojil sem ho, oba konektory jsem udělal nové. Při startování klesne napětí baterky na 11,6 V. Na volnoběh bez světel 14,6 V, se světlama taky cca 14,5 V. V otáčkách bez světel cca 14,2 - 14,3 V, se světlama 13,9 V stabilních při jakémkoliv větším přidání otáček. Otázka zní: Stačí tohle výstupní napětí? Nebo to mám řešit dál? Ještě to projedu s měřákem za jízdy, at vidim co to dělá ohřáté. Pak už mě napadlo jen propojit 2x červený + 2x černý z regulátoru přímo na baterku at eliminuju případné ztráty na kabeláži v uvnitř motorky. Regulator od Elesys by měl mít nastavitelný výstupní výkon od 13,8 do 14,6 V, ale zatím mi nikdo z té firmy neřekl jestli a připadně jak se to dá nastavit(ale otočný ciferník na zadní straně regulatoru je). Díky za rady



Regulátor určitě nemá nastavitelný výstupní výkon (jednotkou výkonu je Watt), ale pokud má nastavitelné napětí, tak si ho můžeš nastavit. Fotka toho "otočného ciferníku" by nebyla? 13,9 V stačí, pokud nejezdíš krátké trasy v zimě, to by bylo lepší těch 14,5 V.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Bajonetové šrouby na kapotáž VFR 75... Honda VFR 750 PetrZephyr 6 25.7.2023 v 16:18 Gahan37
Bajonetové šrouby na kapotáž VFR 75... Honda VFR 750 PetrZephyr 3 2.7.2023 v 18:22 PetrZephyr
Držáky spolujezdce Honda VFR 750 Lech 12 27.4.2023 v 16:33 Gahan37
VFR 750 F-jaký rok výroby Honda VFR 750 Mates_Rider 10 26.1.2023 v 13:44 bocusvfr
Honda VFR750F RC36 Honda VFR 750 Honda_VFR 14 26.1.2022 v 12:10 Slávek-TDM


TOPlist