globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zaseknutý článek řetězu
31.5.2020 v 00:54
Ahoj, je nějaká možnost jak rozchodit zaseknutý článek řetězu? Dneska jsem musel kvuli údržbě sundat řetěz, tak jsem se rozhodl udělat kompletní očistu.. hodil do nádoby, zalil trochou petroleje a šel si hrát s kartáčkem. Po dočištění čističem na řetězy jsem zjistil, že jeden z článků se skoro vůbec nehýbe. Hnu s ním fakt jen o kousek a jen na jednu stranu, na druhou se ani nehne.. Nevím jestli se jen nějak blbě zasekl, nebo jestli se mohl k čepu dostat kolem o-kroužku bordel Dá se to nějak zachránit, nebo je to na výměnu řetězu? Jinak byl totiž v pořádku, délka 20. článků v normě, vytahaný rovnoměrně, ozubený kola pořád jak nový, byla by škoda kdyby kvuli tomuto padl...

Díky

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zaseknutý článek řetězu

31.5.2020 v 11:36 | Nahoru | #1
milor> Odvrtat a dát nýtovací spojku jako náhradu? Ono to není tak nereálný, je to druhej článek od spojovacího místa.

Honza-K> Já to sám nevím, byl tam když jsem koupil moto a byl jak novej. Teď mám nějakých 12 - 13 tis km najeto. Faktem je že prasknutí by bylo hodně nepříjemné, za měsíc a půl mám odjíždět do Albánie, jedeme ve dvou a bude to naložený.. a nechci po cestě žádný velký překvapení. Na druhou stranu, co to bylo za motorky že jsi tak brzy přetrhl řetězy? Asi něco silnějšího než KLE s 37kW

Takže zkusit rozhýbat jak psal MungoJerry a když nic tak radši novej i s kolama?

(reakce na) Zaseknutý článek řetězu

31.5.2020 v 12:59 | Nahoru | #2
dadanek1999> Odvrtat? To asi nee ... Normálně vylisovat čep. Podívej se na obrázky, jaká je konstrukce válečkového řetězu. Když zanýtuješ čepy na vnějších článcích, sevřeš vnější články směrem k sobě a dře to o duté čepy vnitřních článků. Na kole po snýtování sevřené články normálně rozhýbu ohýbáním do strany, u velkého moto řetězu to už jde blbě když to snýtuju na fest, ale jde to.
To té Albánie si pak kup novou sadu, akorát ne den předem

(reakce na) Zaseknutý článek řetězu

31.5.2020 v 13:10 | Nahoru | #3

dadanek1999 píše: milor> Odvrtat a dát nýtovací spojku jako náhradu? Ono to není tak nereálný, je to druhej článek od spojovacího místa.

Honza-K> Já to sám nevím, byl tam když jsem koupil moto a byl jak novej. Teď mám nějakých 12 - 13 tis km najeto. Faktem je že prasknutí by bylo hodně nepříjemné, za měsíc a půl mám odjíždět do Albánie, jedeme ve dvou a bude to naložený.. a nechci po cestě žádný velký překvapení. Na druhou stranu, co to bylo za motorky že jsi tak brzy přetrhl řetězy? Asi něco silnějšího než KLE s 37kW

Takže zkusit rozhýbat jak psal MungoJerry a když nic tak radši novej i s kolama?



Kup novou sadu a neřeš voloviny zvlášť když nevíš minulost toho řetězu před koupí motorky a ještě si mu ty přidal 13 tis Km a ještě k tomu jedeš někam do tramtárie.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Voda v oleji Kawasaki KLE 500 Kawasaki KLE 500 FormanCZE 2 15.4.2024 v 14:00 Medved
Cestování v okolí Transalpina Kawasaki KLE 500, Kawasaki KLE 400 martucha 11 3.1.2024 v 23:48 Duchodcee
Jakou motorku koupit kamarádovi v n... [1, 2, 3] Kawasaki KLE 500, Aprilia Pegaso 650, BMW F 650 berry78 71 5.12.2023 v 19:25 autocross
Kawasaki kle 500 2004 Cukání motork... Kawasaki KLE 500 Balda125 7 18.10.2023 v 08:48 Krautkopf
Pružina centrálu Kawasaki KLE 500 lacerta82 7 11.10.2023 v 10:33 Radek2107


TOPlist