prosím o radu co se týče vyndání starteru na klx650 94. Po proměření na moto starter je ve zkratu. Nikdy jsem to neviděl, je to přimej zkrat na kostru.
Tak jsme sundali vejfuk, povolili ty dva šrouby a ejhle je tam málo místa. Prostě nejde ven. Jako tady asi zrovna konstrukce objevila sud saké ve skříni...za mě jednoznačně tragedie. Nevím, jestli se ještě dělala zároveň s nášlapem. Pak by to šlo trošku pochopit. No dál. Na straně altiku je vidět, že je na motoru půlenej karter, na kterým je soukolí starteru. Musí tohle dolu? Nebo stačí jenom vyndat soukolí a pak půjde starter jakž ta?ž ven? Sundal jsem kryt a skončil na absenci stahováku pro magnet.
A ještě obecnější otázka, jak je to prosím s výměnou oleje. Z každé půlky vytekl odděleně, ale příjde mi, že je jedna náplň podle karbonu....
Přeju hodně úspěchů v garáži i příští tejden v závějích. Díky.
Nějak jsem nepochopil to s tím olejem:" Z každé půlky vytekl odděleně".Jak to vypadá v praxi?
Problém byl, že starter má 4 uhlíky a dva někdo měnil a neodizoloval ty měděný licny k nim. Ty se chvěním postupně dostali ke kostře = zkrat. A kolektor ani nevyčistil, takže taky super.
Jako stahovák rotoru obyčejný M22x1,5 délka 50, dá se celkem běžně koupit.
Nicméně starter točí, ale jiskra si dala pohov.
Je tu jedno vlákno jako přes kopírák...tak jdu proměřit stator. Už jsem tam nalil půl litru oleje, abych zjistil, jak to pěkně těsní
Zároveň kouknout do servisního manuálu...jeden z problémů je, že nemám jak změřit pulsy na vstup zapalovací cívky. Tak mě napadlo zkusím připojit malou trubici ze stolní zuřifky, jestli nebude reagovat...ale to jen tak naokraj...snad důsledný proměření odporů povede k cíli. Za jekejkoliv tip předem dík...
Ale zdá se mi, jako by byla vystavená nějakěmu přepětí při startu, protože další závadou byla spálená izolace na solenoidu stykače startéru, cívka měla minimální odpor a nevtahovala jádro a hned se rozpálila jak pětník...nebo dlouhý startování s nabíječkou...prostě klasika, včera běžela a teď nic
Jestli se to odpálilo kompletně, tak to je pomalu pustit ze skály...Protože jak jsem čet, tak do cdi jde napájení během stisklého tlačítka startu.
Tím jsme pátrání opustili, manuál bude základ, ani netušim, kde jsou pojistky...
"Protože jak jsem čet, tak do cdi jde napájení během stisklého tlačítka startu."Prdlačky.Tyhle motory používají kapacitní zapalování.Něco jako babeta.V motoru je alternátor,snímač a "napájecí" cívka,Ta při otáčení motoru generuje vysoké napětí v řádech stovek voltů,kterou se nabíjí kondenzátor v jednotce a zároveň napájí pomocné obvody.Nejčastější problém je ta cívka,je vinutá tenoučkým drátem a často se přeruší.Druhý nejčastější problém je samotná jednotka.Obojí elegantně řeší kouzelná formulka:Ignitech.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
zkušenosti S KLX 650R Kawasaki KLX 650 | Husa123 | 24 | 8.2.2024 v 22:16 Kohlstein |
Moto servisy Jihočeský kraj Kawasaki KLX 650 | LegitPasha | 4 | 3.12.2023 v 19:58 slabak2 |
KLX 650 verze C výměna zadního kola... Kawasaki KLX 650 | Dacann | 9 | 25.8.2021 v 12:00 Dacann |
Kawa KLX 650 a všechny ostatní jedn... [1 ... 320, 321] Kawasaki KLX 650, BMW R 80 GS, Triumph Tiger 955i, B... | Pegos | 9616 | 25.8.2021 v 11:56 Dacann |
Dual-Sport nebo Cenduro Kawasaki KLX 650, Suzuki DR 650, Suzuki DR 400, Suzu... | Albjert | 15 | 24.4.2021 v 09:15 spacy |