http://www.partsdepot.cz
Naposledy editováno 17.03.2008 12:07:09
1 reakcí na tento příspěvek Pireli nebo conti???
1 reakcí na tento příspěvek Pireli nebo conti???
Těď jezdim D208 a držej daleko líp, zas asi tolik nevydržej, ale při ceně 5400 za sadu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pireli nebo conti???
http://www.canyoncha...-Attacks-Tested.html
http://www.motorcycl...oad-Attack-Tires.asp
Naposledy editováno 20.03.2008 12:27:52
Jako dobrou volbu bych viděl dvousměsovku "MICHELIN PILOT ROAD 2"
http://www.hamletovy...kaz_foto.php?id=2820
JiriBN>TOMMZ> RoadAttck jsem chtěl dát do zadu. To, že klouže jsem slyšel od vícero lidí. to je to tak strašný?
Ale prd.. RAttack jsou v pohode, v zatackach fajn drzi, samo ze nejsou delany na okruhy, ale pro bezny jezdeni naprosto v pohode.. navic maji velmi slusnou vydrz, vzorek ubyva jen minimalne
( zde si vyber)http://www.pirelli.de/web/fitment/selectSearchTyresForm.do;jsessionid=HzdHHVvJvBbJKTcZkjJTQ4LJrk9NkttQSYV53n2JyrSv1syGW5Zv!2088308950?mySelectActived=brandVehicle&myEntryPoint=%2Ffitment%2FhomeMotoFull&brandVehicle=0&modelVehicle=0&versionVehicle=202326
jerremy>Jezdil jsem Pirelli diablo a sedely pekne,i pri vetsim naklonu.Ted jezdim dragon supercorsa (nevim jaka smes,to bych musel do garaze) a jine uz nechci.Je pravda,ze nemam s cim srovnavat,ale nemam ani duvod menit
Jasne kdyz jsi zkusil RACE pneu tak kazda ostatni nebude tak dobre sedet.Kazdy zase nema na to kupovat novou pneu kazdy 4000km.Proto tam davaji takove co sedi a vydrzi kolem 7-8000km.V dnesni dobe frci dvou a trismesova pneu tu trismesovou ma snad zatim jen BT016
http://www.hamletovy...kaz_foto.php?id=3701
Bridgestone Battlax BT-016
Výrobce uvádí, že tato novinka využívá dostupné konstrukční technologie používané v Moto GP a kombinací s poslední, tak zvanou multi-compound technologií (různé použití směsy) byla zvýšena přilnavost, odezva, stabilita a životnost pneumatiky.
Složení přední pneumatiky tvoří 3 části. Střední část běhounu se volila s ohledem na stabilitu v přímém směru a pro delší životnost, za to okraje gumy upřednostňují grip a cit v řízení.
Zadní pryž je z 5ti částí. Samozřejmě střední pás drží stabilitu a neměl by i tak rychle ubývat vzorek. Následující směs pneumatiky je navržena pro dokonalé přenesení síly motoru na silnici s nejlepší trakcí a nejzažší okraje pryže zajišťují náklony s maximální přilnavostí.
Minulý týden na okruhu ve Valencii se tato pneumatika odzkoušela a každý z dvaceti testovacích jezdců byl nadšený. Několik strojů GSX-R 1000, DUCATI 1098, ZX-10R, KTM RC8, BMW R1200, žádný motocykl nedokázal pneumatiky zahnat do úzkých. Brzdy na poslední chvíli, brutální akcelerace a nejdivočejší náklony - všechno na výbornou.
Jako originál obutí si nové BT-016 zvolilo už několik modelů pro rok 2008.
Například Yamaha R6 a SUZUKI GSX-R 600/750. Ale i Valentino Rossi pro letošek přesedlal na značku Bridgestone. Tak že, jestli na Vás po zimě čouhá z garáže plátno, můžete vyzkoušet třeba zrovna tyhle gumky.
Edit:penez taky moc nemam,ty pirellky uz jsem mel na motkach,co jsem koupil.Je pravda,ze mizi docela rychle,ale zase se na ni mohu spolehnout.Na gume setrit nechci.Vlastne celkove na udrzbe moto.
Naposledy editováno 05.04.2008 06:45:20