globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Silniční pneu bridgestone
 
17.3.2008 v 10:08
Ahoj. Potrebuju radu. Nemuzu se rozhodnout mezi gumou Bridgestone BT 021, BT 014 nebo BT 016. http://www.motorcyc...s.aspx?LookupID=Prod Muzete mi poradit? Diky moc!

Silniční pneu bridgestone

17.3.2008 v 10:44 | Nahoru | #1
Pokud nam nereknes na co je chces (jak jezdis, na cem atd) tak ti tezko nekdo da dobrou radu, i kdyby byl na gumy expert :)

Silniční pneu bridgestone

17.3.2008 v 10:58 | Nahoru | #2
Přesně tak, na co je chceš? Jezdit cestovně, okruh, na co je obuješ?

Silniční pneu bridgestone

17.3.2008 v 11:11 | Nahoru | #3
Srr, Honda CBR 600F, bezna cestovni jizda po ceskejch silnicich a dalnicich

2 reakcí na tento příspěvek Silniční pneu bridgestone

17.3.2008 v 11:13 | Nahoru | #4
Dal bych určo tu 14tku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Silniční pneu bridgestone

17.3.2008 v 11:55 | Nahoru | #5

BK>Dal bych určo tu 14tku.



Mno na "beznou cestovni jizdu" bych doporucil 21ku. Lip funguje za nizkych teplot a za deste, a na beznou cestovni jizdu neni potreba lepidlo fungujici nejlip az po poradnym prohrati atd.

Takze usetri (vydrzi vic km) a jeste bude mit lepsi vlastnosti pri pouziti ktery pise.

14ky i 16ky jsou SSgumy, tam bych zvolil novejsi sestnactky, ale pouze pokud bych vic nez polovinu casu travil sportovni jizdou a obcas jel na okruh ...

(muj nazor, nikomu ho nenutim, at si kazdy jezdi na cem chce :) )

(reakce na) Silniční pneu bridgestone

17.3.2008 v 11:59 | Nahoru | #6
...presne jak pise Ozz (navic 21 je nova guma, 14ka je na trhu uz par let... vyvoj jde dopredu i v tomhle odvetvi)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Silniční pneu bridgestone

17.3.2008 v 12:04 | Nahoru | #7
BK> si byl spokojenej s 14kama?mám je ted na gsx r a tu gumu neznám,tak nevim co od ní čekat...dík

Silniční pneu bridgestone

17.3.2008 v 13:40 | Nahoru | #8
Tak asi tu BT21. Poslední silniční co jsem vyhodil byla BT56. Na prvo montáž slušná pneumatika. BT16 ma stav determined .. takže. Jestli uvažuješ jen BT tak BT21 a OK. Je otázka kolik na ní najedeš, zatim jsem neměl zadní Batlaxu, která přežila 7500km. Bridgestone = lisovaná tma :)Ja postupným zkoušením jsem vyselektoval Avon. AV50 Azaro, ta se osvědčila na H6 jako nejlepší pneu pro mě. 11 000 a druhá 7500 a bylo na ní ještě 4 mm. Ted je už jen Azaro AV45/46. Pokud nedřeš kolena je to na cestování jedna z pneumatik, která je na špici ve výdrži. Jinak samozřejmě Metzeler Z6, tahle pneumatika mě nadchla při jízdě na mokru a svou výdrží kolem 10 tis km. No moc jsem ti nepomoh co?

(reakce na) Silniční pneu bridgestone

17.3.2008 v 14:31 | Nahoru | #9
jirik500> já přešel ze supercorsy a musím říct že BT je lepší, líp se zahřejvá a není tak náchylná na teploty jako pirelli. Jinak Suza je dává jako sériově na gsxr, vyzkoušel sem ji až na ní a zůstal u ní.

Ta 21 se mi zdá až moc tvrdá, jestliže jezdí na efku, což je sporotvní motorka tak by měl raději volit měkčí směs, jednou vyjede, vzpomene si že si dá pár kolínek a zbytečně se bude válet, protože ta guma zůstane tvrdší i po zahřátí.

1 reakcí na tento příspěvek Silniční pneu bridgestone

17.3.2008 v 18:01 | Nahoru | #10
dojizdim bt021 a du do ni znova. .. super mix na silnici a mekky kraje na zatacky .. mnohlem lepsi nez pilot road2 vod michelinu

98% lidi co ti tu radi ji jeste nejezdili pac je to lonska novinka ..

lepcejsi co sem jezdil je bt-002 racing street ale tam ses za 4.500km na kordu ..

021tka vydrzi cca 8.000km (na mym mastodontu)
a profil 021 je prijemnej mix mezi spicatou zavodni a kulatou turistickou gumou, nemusis se s ni prat a ani ti sama nepada z niceho nic do zatacky ..


Naposledy editováno 17.03.2008 18:32:31

(reakce na) Silniční pneu bridgestone

18.3.2008 v 13:04 | Nahoru | #11
LuigiCB1300> Tak to je asi ono. BT21 = 7500 - 8000km. BT02 kolegovi na CBRku vydržela 3000km a druhá 2400, ale střídá okruh se silnicí, vždy dřív sjede kraje :)

Silniční pneu bridgestone

18.3.2008 v 19:07 | Nahoru | #12
Dal bych tam tu Bt 21. Nebo Mich pilot road2 je stejna dvousmesova jen nepatrne mekci myslim lepsi na zatacky jinak vydrz prez 9000km.

Naposledy editováno 18.03.2008 19:08:44

Silniční pneu bridgestone

18.3.2008 v 19:24 | Nahoru | #13
U tý BT 021 si můžeš vabrat i tvrdost mam pocit, že to maj označený A, B, C. :o Že jo?

Silniční pneu bridgestone

18.3.2008 v 19:33 | Nahoru | #14
Po kamošově zkušennosti jsem minulé rok taky přezul na BT 021 a velká spokojenost.Tvrdé střed vydrží víc než předtím používaná Dunlop 207 a měkčí kraje perfektně drží v zatáčkách,při sportovní jízdě na stupačky,jsem nepocítil neklid,nebo nervozní chování pneumatiky.Určitě do ní půjdu znova.

Silniční pneu bridgestone

19.3.2008 v 08:30 | Nahoru | #15
Ja jezdim ted na BT020 a na FZ6 jsem na ni najel 15.000. Ted tam mam druhou ta uz bude mit 10.000 a stele v pohode. Driv jsem jezdil 57 ale ta byla driv TOUR ted je myslim pod stejnym znacenim sport tak si dej bacha jaka to je kdybys na ni nekde narazil jedina kontrola je asi podle vzorku. Jo jeste jsem skousel 012 a ta byla pryc rychle stejne jako D207 od Dunlopa.
Ja kupuju jen jesty z nemecka z okruhu po testech a nebo pichly. nekup to za ty prasule. Ted jsem koupil pichlej zadek za 300kc najeto 1000km
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist