2 reakcí na tento příspěvek Silniční pneu bridgestone
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Silniční pneu bridgestone
BK>Dal bych určo tu 14tku.
Mno na "beznou cestovni jizdu" bych doporucil 21ku. Lip funguje za nizkych teplot a za deste, a na beznou cestovni jizdu neni potreba lepidlo fungujici nejlip az po poradnym prohrati atd.
Takze usetri (vydrzi vic km) a jeste bude mit lepsi vlastnosti pri pouziti ktery pise.
14ky i 16ky jsou SSgumy, tam bych zvolil novejsi sestnactky, ale pouze pokud bych vic nez polovinu casu travil sportovni jizdou a obcas jel na okruh ...
(muj nazor, nikomu ho nenutim, at si kazdy jezdi na cem chce :) )
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Silniční pneu bridgestone
Ta 21 se mi zdá až moc tvrdá, jestliže jezdí na efku, což je sporotvní motorka tak by měl raději volit měkčí směs, jednou vyjede, vzpomene si že si dá pár kolínek a zbytečně se bude válet, protože ta guma zůstane tvrdší i po zahřátí.
1 reakcí na tento příspěvek Silniční pneu bridgestone
98% lidi co ti tu radi ji jeste nejezdili pac je to lonska novinka ..
lepcejsi co sem jezdil je bt-002 racing street ale tam ses za 4.500km na kordu ..
021tka vydrzi cca 8.000km (na mym mastodontu)
a profil 021 je prijemnej mix mezi spicatou zavodni a kulatou turistickou gumou, nemusis se s ni prat a ani ti sama nepada z niceho nic do zatacky ..
Naposledy editováno 17.03.2008 18:32:31
Ja kupuju jen jesty z nemecka z okruhu po testech a nebo pichly. nekup to za ty prasule. Ted jsem koupil pichlej zadek za 300kc najeto 1000km