kamarád řeší převstavbu vozíku pro převoz motorky. Vozík má doma klasiku s velkými koly, rámem a dřevotřískou. Chce vozík upravit na trvalo. Nevíte někdo, jak to bude probíhat na technické, když vozík nebude mít bočnice atd. a bude jen podlaha a kolejnice s kolébkou. Světla a SPZ zůstanou na stejném místě. Díky
udelej to takto: upravis vozik z valnikoveho na plato s drzakem na motorku , pripadne tam das jen 2 - 3 lyziny a pridelas oka na kurty atd, pak s vozikem zajedes na vahu a prazdny zvazis - to je nova provozni hmotnost
s vaznim listkem vozikem a doklady k voziku zajedes na STK, kde maji zkusebniho technika, ten posoudi upravy a vystavi technicky protokol a prootkol z technicke prohlidkypred schvalenim technicke zpusobilosti, vazny listek mu odevzdas a on tu zmenu provozni hmotnosti uvede do protokolu
s protokoly pak zajdes na urad a pozadas o schvaleni techniccke zpusobilosti jednotlive prestaveneho vozidla, predlozis i velky a maly TP...urednik ti vse dalsi vysvetli
tahal jsem motorku na takovém vozíku od agadosu .... je fajn, že tam je místo na nájezd a dvakrát opěra pro kolo ale zbytek vozíku je k ničemu
většina mého okolí včetně mě má klasický vozík a jen na podlahu dáme VAPP kolébku nebo jakoukoliv jinou opěru předního kola, ukurtujeme k podlaze ( někdo má našroubovaná oka k podlaze, někdo zadlabaná výklopná)
má to výhody - vozík je použitelný jako vozík, při transportu moto dáš vedle moto - kanystry, pneu, pití , stojany zcela v pohodě neřešíš kurtování atd..... případně dle potřeby na písek atd ad
ps.: tady na fóru téma vozíky je toho tady dost včetně fotek :)
Naposledy editováno 29.04.2020 22:30:59