suzuki prodava celou sestavu cerpadla jako jeden dil - neni to uplne levny.
pokud chces jednoduche reseni a jeste levne, tak o takovem bohuzel nevim.
Naposledy editováno 28.04.2020 21:13:00
1 reakcí na tento příspěvek Palivové čerpadlo Dl 1000 V strom rv 2003
Vennom píše: To by bylo na delsi povidani...cerpadlo vymenim sam to nemuze byt problem ale nechci zadnej bastl....a rozhodne neco zkouset co ny mozna slo, nerad bych pak nekde zustal.....a prave na suzuki a asi v 5 eshopech neni k dispozici.
na suzuki znamena co? byl jsi v autorizaku Suzuki a rekli, ze neni?
Naposledy editováno 28.04.2020 21:22:34
https://partsdepot.c...L1000+V-Strom/29883/
ale samotne cerpadlo jde sehnat neorigo, jen se muze lehce lisit a musi to tam clovek dobastlit. ja to menil na TL1000 a aftermarket (cinske) cerpadlo sezenes za par tisicovek…
Naposledy editováno 28.04.2020 21:27:54
1 reakcí na tento příspěvek Palivové čerpadlo Dl 1000 V strom rv 2003
Já řešil stejnou věc,ale na Banditu. Tam to čerpadlo vyšlo na 15.500,-Kč "Pane...to je celý díl,čerpadlo se samostatně nedělá...." povidal mě borec na parts depotu.
Já si objednal čerpadýlko s Ebaye za asi 1200,-Kč i s dopravou s Polska.
Zde je téma s odkazama.
Když prolezeš Ebay,tak narazíš na více firem různě po světě,které ti dodají jen ten díl,který chceš. Ne jako u nás v tomto blbákově,kde ti tvrdí že když ti praskne žárovka ve světle,tak si musíš koupit celý nový rám,kde je světlo namontované a bude svítit
Ať se zadaří ve výběru. A zrovna bych zkusil oslovit tu firmu,kde jsem objednával já Byli rychlí,ochotní a levní
Naposledy editováno 29.04.2020 09:14:24
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Palivové čerpadlo Dl 1000 V strom rv 2003
Samo i drahe LED svetlomety jdou rozlepit, prepajet LED cipy za zlomek ceny… ale chtel bych te videt, jak bys koukal, kdyz by ti v Audi hodil na stolek 3 LED chipy a rekl ti, ze si musit to svetlo ohrat v troube a pak horkovzduskou rozlepit
Nic konkretne proti tobe, ale fascinuje me, jak tady kazdej vi, jak je vsechno na hovno zkonstruovane… ale pak se ti sami odbornici ptaji na to jak jak vyndat kolo a jak vymenit olej…
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Palivové čerpadlo Dl 1000 V strom rv 2003
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Palivové čerpadlo Dl 1000 V strom rv 2003
dafikk píše: assassin> Ja to neberu ž eje to proti mě. Tak ledkové světla,pájení,rozlepení,zatavení v troubě a pod. už je fakt mimo,ale čerpadlo které vyndáš z toho lešení není žádná složitá operace. Je to jako vytáhnout svíčky z motoru. Musíš sice odmontovat nádrž,ale proč bych si měl kvůli svíčkám kupovat celý motor. Každému laikovi je jasné,že když vyndá to lešení z nádrže,že je naprostá kokotina to měnit celé,notabene,když to samotné čerpadlo je jednoduše demontovatelné. To se přece z přepáejním led světel nedá srovnat. My jsme tady fakt sto let za opicema a dělají z nás pitomce,kteří všechno ochotně zaplatí. Kluk už to má v Banditu přes 4 roky a úplně bez problémů. Furt je přece lepší něco málo upravit,než vyhodit 23.000 kvůli součástce za 1500,která je jinde ve světě jako samostatný díl.
z nas tady delaji pitomce? myslis, ze jinde ve svete se to da koupit v Suzuki? proste je to celek, kterej ma spravny parametry a takhle to vyrobce prodava a zarucuje funkci. tak si klidne muze koupit v autokely cerpadlo do naky benzinovy toyoty/hondy a prehodit si to.
..uz jsem videl nekolik dojebanych nadrzi u TL1000 ktere tekly, protoze laikovi to bylo vse jasne…
treba na banditu je to nejspis jako u TL .. tzn cerpadlo tam drzi na hadicich jen v tom leseni - podivej se na obrazek, jak je to resene tady - cerpadlo tam musi sedet pomerne presne, aby to slo cele sestavit a saci a vystupni port sedel presne do vyrezu v dilech kde ma byt. ty aftermarket cerpadla jsou casto nejake univerzaly, co tam presne sedet nemusi. takze az si to objedna jinde ve svete, kde z lidi nedelaj pitomce a nebude mu to tam pasovat, muze se stavit za tebou, at mu to namontujes?
Naposledy editováno 29.04.2020 10:46:35
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Palivové čerpadlo Dl 1000 V strom rv 2003
2 reakcí na tento příspěvek Palivové čerpadlo Dl 1000 V strom rv 2003
Jsou navic 3 nebo 4 konektory a nemusi si rozumet s jednotkou.
2 reakcí na tento příspěvek Palivové čerpadlo Dl 1000 V strom rv 2003
Vennom píše: Daffik...jasne chapu...pravdu mas taky a sere me davat takovy prachy jenze netusim jak zjistit jaky dil tam pujde. Navic ebay je ted mrtvej...uz od ledna kdy jeste nebyl problem, cekam na baterii do notase....navic bych nerad zazil jako vcera,kdy pri predjizdeni mi to zdechlo a na tvrdo ve 120 jsem pustil spojku a zadni kolo se zacalo smykat pac se to nenahodilo.
osobne mi neprijde, ze by za tohle mohlo cerpadlo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Palivové čerpadlo Dl 1000 V strom rv 2003
dafikk píše: assassin> Ano....máš pravdu Já jsem ten debil a ty ten s IQ 320 Nechce se mě dopisovat kdo má větší pravdu. Když se dívám na ten rozkres,tak je to podobné čerpadlo jako u Bandita. Je to hladký váleček se vstupem a výstupem. Asi bych v tom nehledal "atomovou fyziku".
no tak to muze objednat to z bandita. mel jsi mu to poradit driv, uz ho mohl mit objednane
1 reakcí na tento příspěvek Palivové čerpadlo Dl 1000 V strom rv 2003
Někdo tu zmiňoval filtr, ten je součástí ale udělat tam jen díru asi neni úplně dobré ne?
assassin píše: no tak to muze objednat to z bandita. mel jsi mu to poradit driv, uz ho mohl mit objednane
Já mu neradil,že je to stejné jak z Bandita,pouze že jsem to samé,rozuměj-ten samý problém řešil na Banditovi Dal jsem mu odkazy,kde jsem to koupil a jak jsem to řešil a vyřešil za pár korun A zatímco mě tady stíráš jak jsem hloupý a nevzdělaný,tak mu radíš koupit celé lešení za 23000 s odůvodněním že ti to nikde v Suzuce také neprodají jen samotné čerpadlo.
Je na Vennomu co si vybere za radu. Nebudu to tady zasírat plkama o ničem. Zdarec
Vennom píše: no teď jsem objevil možnou příčinnu ...čerpadlo shánim dál ale ted jsem odpojil dodělaný ukazatel rychlostí. Ten sem tam zlobil. Pokud to čidlo dole neni úplně ok, může mít vliv na chod čerpadla/zapalování = je ve zkratu a tim ovlivňí zapalování. Teď jsem to rozpojil a ukazatel rychlostí obešel do továrního nastavení, tak uvidíme. Z KLT čerpadlo má jiné označení....i to od bandila.....takže shánim shánim....už mam 8 odpovědí, že nemají...ani to celé drahé a nevím jak nahradit jen to čerpadlo.
Někdo tu zmiňoval filtr, ten je součástí ale udělat tam jen díru asi neni úplně dobré ne?
No, je to složitější, jedná se o přestavbu na externí filtr z auta. Výhoda je, že se nemusí pak už hrabat do nádrže, což je složitost, filtr si přehodíš během nějaký údržby a je klid. Viz odkaz , je to spíš na zimní pohodu, než honem rychle teď
https://www.vstrom.i...hp/topic,6105.0.html
Na FB uváděl místní uživatel http://jurajs.motorkari.cz/ , že s tím má nějaku praxi, tak mu možná napiš sz...
Naposledy editováno 29.04.2020 14:53:34
1 reakcí na tento příspěvek Palivové čerpadlo Dl 1000 V strom rv 2003
Tak ještě ucpaný regulátor? Čištění je v tom odkazu výše.
Naposledy editováno 30.04.2020 09:39:25
1 reakcí na tento příspěvek Palivové čerpadlo Dl 1000 V strom rv 2003
1 reakcí na tento příspěvek Palivové čerpadlo Dl 1000 V strom rv 2003
Takze to, ze mu radim pouze nakup originálu za 23tis neni pravda. Takze se klidne vzteklej, ale blbce ze sebe delas sam.
Vennom: nic ve zlem - ale neumis vymenit cerpadlo, filtr a nevyznas se v jednoduchém elektrickém obvodu - ale troufas si na diagnostiku proc to nejede? A budes menit dily , jak te to zrovna napadne?
Z toho čerpadla vede jen plus a minus. Dalsi vodice jsou snímání množství paliva. Starší model to mel nejspis vse v jendom konektoru, novějsi to ma oddelene. Zadna raketova veda, v servisním manualu je popsané zapojeni i jake hodnoty kde namerit. Pokud to chce opravdu opravit a ne se v tom jen vrtat, nejlepsi je odvezt to nekomu kdo tomu rozumi.
Menit cerpadlo protoze si myslis, ze blbne neni spravnej postup, kdyz se da zmerit jestli jakej dava tlak a množství - da se i na motorku dočasně namontovat tlakoměr, takze vidis, jestli pri výpadku je tlak paliva nebo ne. Tohle jsou metody jak se postupuje pri diagnostice. Ne ze vyměníš dil a cekas co bude. Vynechání motoru muze způsobit vic veci nez jen cerpadlo a nejake ridici civky.
Z popisu co jsi sem dal bych tipnul spis na neco ala spinac stojanku, povolenej kontakt na baterce, spatny dotek v chcipaku.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Palivové čerpadlo Dl 1000 V strom rv 2003
Jestli mu něco píská,tak to chcípání nebude nějaký čidlem. A nebo je to kompilace více závad. I to se může stát. Odchází čerpadlo a zároveň se sere něco,co je napojené na chod motoru.
Naposledy editováno 30.04.2020 11:22:50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Palivové čerpadlo Dl 1000 V strom rv 2003
dafikk píše: assassin> Já se nevztekám,jen mě není potřeba stírat jak nějakýho sopláka. Já mu poradil levné,jednoduché řešení. Ne mu to přikázal! Co si vybere je na něm.
Jestli mu něco píská,tak to chcípání nebude nějaký čidlem. A nebo je to kompilace více závad. I to se může stát. Odchází čerpadlo a zároveň se sere něco,co je napojené na chod motoru.
jenze to same jsem mu radil v prvnim prispevku na coz reagoval, ze tohle reseni nechce...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... | karosa | 44 | 16.4.2024 v 07:49 Koudy01 |
Origo kufry DL 1000 14-16 Suzuki DL 1000 V-Strom | Hlubas | 8 | 21.1.2024 v 15:00 jarekol |
v strom Suzuki DL 1000 V-Strom | aldags | 6 | 20.1.2024 v 21:47 aldags |
Rozsvicující se kontrolka motoru Suzuki DL 1000 V-Strom | Mastik4 | 9 | 17.9.2023 v 21:03 dzudas |
kontrolka oleje Suzuki DL 1000 V-Strom | akimek314 | 1 | 8.9.2023 v 06:36 milor |