globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Instalace kitu vidlic Racetech
2.3.2020 v 18:39
Zdarec, pustil sem se do ladění podvozku na vfru: do zadu přišel centrál z 929, do vidlí pružiny na mojí váhu (0.9N místo původních 0.74), a gold valve kit od racetechu. Na jejich stránkách po zadání kódu z balení a vyplnění typu motorky, váhy a jízdního stylu to člověku vyplkne, z jakých planžet si má vyskládat shim stack.

Co mě zaráží, jsou první dvě planžety co příjdou nejblíž k ventilu - 0.15x13 a 0.10x9. Za prvý v balení vůbec nejsou, a za druhý ta 13mm plně nezakryje tělo ventilu (viz fotky). Není to chyba? Nejsem odborník, ale přeci když zůstanou ty porty na ventilu z půlky odkrytý, tak to nemůže fungovat ne?

Podařilo se mi sehnat tabulku z doby, kdy ještě racetech dával odstupňovanou škálu nastavení , a všechny začínají planžetou 17mm, která krásně pasuje na tělo ventilu. To mi přijde logický

Máte s tím někdo zkušenosti? Ty chybějící planžety není problém u nás sehnat, ale nepřipadá mi to tak správně



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Instalace kitu vidlic Racetech

28.3.2020 v 19:33 | Nahoru | #1
assassin> centrál je tam z 929 fireblada, má stejnou pružinu jako originál vfr. Na americkejch fórech je to dost vychvalovanej upgrade, proto sem do toho šel. Je fakt, že ze supersportu bude tvrdší na tlumení, ale vfr je zase těžší..
S tím reboundem o tom vím, mám ho zatím asi o otáčku povolenej oproti defaultnímu nastavení. Kompresi sem měl povolenou 2,5 z 3,75, zkusím jak se to bude chovat na obě strany.

jak změřit, do jakýho zdvihu chodí? na vidle si člověk hodí o-kroužek, ale u centrálu? asi tam budu muset lípnout kameru a pak mrknout na záznam

Kocandak - hmm, to je k zamyšlení. Free sag myslíš jenom při váze motorky? Zase ale když povolím předpětí, budu mít velkej static sag, čímž se připravím o kus dráhy tlumiče, takže bude častěji chodit k dorazu?
měkká pružina je tam každopádně, na to si stěžujou všichni kdo se o to zajímají a to předpětí skoro na max pro správnej sag tomu nasvědčuje..

(reakce na) Instalace kitu vidlic Racetech

28.3.2020 v 20:02 | Nahoru | #2
Martin.z.brna> Jop, tak to myslím, jen s vahou motorky. Když nastavíš předpětí abys měl svůj požadovanej sag, ale nemáš žádnej free sag, ukazuje to že ta pružina je moc měkká. Když motorku napřímíš a zkusíš nazdvednout zadek motorky, měla by o kousek jít, když nejde, trefíš hrb a jak se motorka vrací tak tlumič už se nemá kam "natáhnout", což způsobí takový to že nadskočíš ze sedla - nakopne tě to. Jestli ti odskakuje kolo na asfaltu, tak už to bude mít víc souvislost s tlumením, alespoň podle mě.

Ideál bude péro kde nemusíš mít moc nebo málo nastavenýho předpětí, pak víš že jsi + - kde chceš být.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 Mike70 6 1.4.2024 v 21:27 Mike70
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner Obo67 33 16.3.2024 v 17:31 Obo67
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 Corlis 37 14.3.2024 v 11:17 Gahan37
Oživení VFR 800 rv 2000 Honda VFR 800 JARYN82 27 23.11.2023 v 22:54 JARYN82
VFR 800 - spojka skoro ON/OFF Honda VFR 800 Ferda22 2 4.10.2023 v 15:18 ja1


TOPlist