(trať v Třebízi byla dost suchá (prášilo se), takže pohon předku se příliš neprojevoval, v měkkým terénu nebo v blátě by to mělo bejt mnohem víc poznat)
... Tak tedy:
Do kopce šplhá furt (do hoodně velkýho), třeba i rychlostí chůze.
V zatáčce se předním kolem musí směřovat spíš rovně, než dávat "kontra" oproti driftu kola zadního.
Ve skoku se od normálních krosek snad vůbec neliší, i tu velikou lavici po startu dá úplně v pohodě.
Na rovině je ale znatelně stabilnější, zvlášť v kolejích.
Co je ovšem sakra poznat, je skvělý sametový odpružení Ohlins (předek i zadek) a snad nejlepší je orig. tlumič řízení Ohlins. Ten má nastavitelný tři funkce (pomalej útlum, rychlej útlum + volitelnej úhel tlumení).
Kompletní Ohlinsy má tahle motka už v sérii - a už jenom kvůli nim stojí za hřích
A teď večer, když tohle píšu, jsem vlastně úplně v pohodě - přičemž po celodenním ježdění na krosce jsem byl dřív vždycky úplně zbitej... a vlastně ani netahá za ruce, ani netvrdnou předloktí...
Jo jo, takovejhle tlumič řízení, to bude v příštích letech asi bingo
Naposledy editováno 16.03.2008 14:34:10
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zajímá někoho jak jede Yamaha 2-trac?
Vespa>Tak to je zajímavý, snad to nebude slepá vývojová větev a víc se to rozšíří Zajímalo by mě jak se jede na motorkách s úpravou od Christini
Christini nevím, ale co se týče pohonu i předku, tak to bude asi okopčený a podobně stavěný - maj to kluci šikmooký drahý, ale dobře vymyšlený... Tahle Yama 2-trac už se ale bohužel nevyrábí - byla celá strašně drahá a teď se už jen doprodávaj poslední kousky (Polanský má ještě dvě po 250ti). Já ji sehnal kompletně novou za 190, takže spokojenost (ty tři Ohlinsy na ní jsou za 130 + hydraulickej pohon předku Ohlins za 150 + k tomu zadarmo, vlastně ještě s příspěvkem 90 tisíc, dostaneš novou Yamahu WR 450)... No neber to
Naposledy editováno 16.03.2008 13:46:04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zajímá někoho jak jede Yamaha 2-trac?
Christini to dělá soustavou hřídelů a ozubených soukolí a taky na to nejsou špatný ohlasy