Jinak první dojmy: až na to že padá do zatáček je podvozkově super, řídí se to jako kolo, parádně se překlápí, jinak motorově už je na tom podstatně hůř - ale to je možná tím, že s tím neumím jezdit :o Jsem takovej ten netoč Můžete sem hodit nějakou tabulku, při jaký rychlosti řadíte kvalty? Docela by mi to pomohlo se zorientovat.
A ještě, doporučte mi v práglu nějakej servis na Aprilku... Jak jsem zjistil, je docela problém sehnat blbou žárovku do dálkovýho světla a podobné 3,14čoviny
Díkes.
1 reakcí na tento příspěvek RSV-čkaři.
Ale už mě tak napadlo, čím by to mohlo bejt: otevřený výfuky. podle mě jsou to originály, podle svárů byly rozbalený a vevnitř je vidět perforovaná roura. Takový "samodomo laďáky"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV-čkaři.
sorry, ale jestli s tím jezdíš kolem 3000 otáček, tak ji brutálně podtáčíš - RSV není cesťák!... To padání bude gumou - na co ti je super podvozek RSV, když jeho kvality shodíš olítanou gumou z okruhu... A k výkonu - já mám na Mille 2001 127 koní na zadním kole (eprom, laďák, filtr)...