globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: RSV-čkaři.
 
15.3.2008 v 21:17
Tak jsem se byl dneska poprvé projet na svém novém oři. Ale zarazilo mě pár věcí, tak se chci zeptat jestli je to u RSV běžný. Je normální, že to pod 3000 cuká jak starej zetor? Mě přijde, že se ten motor musí hrozně vytáčet, aby to jelo... Věc druhá: taky vám tak "padá" do zatáček? (Mám vpředu supercorsu na hranách sjetou z okruhu, může to být tím?)

Jinak první dojmy: až na to že padá do zatáček je podvozkově super, řídí se to jako kolo, parádně se překlápí, jinak motorově už je na tom podstatně hůř - ale to je možná tím, že s tím neumím jezdit :o Jsem takovej ten netoč Můžete sem hodit nějakou tabulku, při jaký rychlosti řadíte kvalty? Docela by mi to pomohlo se zorientovat.

A ještě, doporučte mi v práglu nějakej servis na Aprilku... Jak jsem zjistil, je docela problém sehnat blbou žárovku do dálkovýho světla a podobné 3,14čoviny

Díkes.

1 reakcí na tento příspěvek RSV-čkaři.

15.3.2008 v 21:21 | Nahoru | #1
to cukání bude asi proto že ses zvyklej na 4válec...ty véčka opravdu pod 3 tis cukají...i moje VTR. není to žádná závada, neboj

Naposledy editováno 15.03.2008 21:23:26

(reakce na) RSV-čkaři.

15.3.2008 v 21:30 | Nahoru | #2
Lada.s>A to jsi zapomněl dodat, že VTR je na tom ještě o hodně líp. Aprilia fakt pod tři tisíce cuká jak sviňa. Chce to se s tím naučit, nic víc

RSV-čkaři.

16.3.2008 v 17:59 | Nahoru | #3
.

Naposledy editováno 16.03.2008 17:59:44

1 reakcí na tento příspěvek RSV-čkaři.

16.3.2008 v 18:04 | Nahoru | #4
týjo, to sis polepšil, gratuluju k nový motce

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV-čkaři.

16.3.2008 v 18:09 | Nahoru | #5
LitEGloW> No hele, ono po včerejší vyjížďce si nejsem jistej, jestli jsem si až tak polepšil lol Předjíždím auto, točím dvojáka a čekám až (ve stylu FZR v 9000 když se otevřela klapka) přijde pořřřádnej kopanec... a místo toho se dostavil omezovač :o Je znatelně slabší

RSV-čkaři.

16.3.2008 v 18:39 | Nahoru | #6
fizzer>jakej mas rocnik ?

(reakce na) RSV-čkaři.

16.3.2008 v 18:41 | Nahoru | #7

FiZzeR>LitEGloW> No hele, ono po včerejší vyjížďce si nejsem jistej, jestli jsem si až tak polepšil lol Předjíždím auto, točím dvojáka a čekám až (ve stylu FZR v 9000 když se otevřela klapka) přijde pořřřádnej kopanec... a místo toho se dostavil omezovač :o Je znatelně slabší



slabši??fáákt??tyo,to by jeden neřek.. :\

1 reakcí na tento příspěvek RSV-čkaři.

16.3.2008 v 19:01 | Nahoru | #8
FiZzeR> tak zato nemuže motka ale ty, nauč se řadit lol lol lol

(reakce na) RSV-čkaři.

16.3.2008 v 19:06 | Nahoru | #9
LitEGloW> taky si myslím. Jestli s véčkem jezdí jako se čtyřválcem tak se nedivím že mu to přijde slabý

1 reakcí na tento příspěvek RSV-čkaři.

16.3.2008 v 19:09 | Nahoru | #10
Bender: 01, ten starší typ

Axel: jj, je to tak... FZR mělo 106kW, tahle má 84,5. Jsem si říkal, že taká motolama jako já to ani nebozná, a ono houby...

LitEGloW: Mám to v plánu, proto jsem taky založil tohle téma... jsem chtěl vědět, při jaký rychlosti/točkách kopat kvalty... Ale to když jedu po dálnici 140 na šestku, na budíku cca 4000otáček, foukne vítr a já zpomaluju, to se mi nezdá

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV-čkaři.

16.3.2008 v 19:15 | Nahoru | #11
FiZzeR> 84,5...? Nějak málo ne, RSV má mít 128 kobyl což je zhruba 94KW ne...?

RSV-čkaři.

16.3.2008 v 19:18 | Nahoru | #12
FiZzer> tak jsi asi koupil bouračku, nebo moto před smrtí lol

(reakce na) RSV-čkaři.

16.3.2008 v 19:19 | Nahoru | #13
Flyer> No s RSV jsem na brzdě nebyl, takže to je podle TP.

RSV-čkaři.

16.3.2008 v 22:35 | Nahoru | #14
to máš nějaký rozbitý...nebo zaškrcený

1 reakcí na tento příspěvek RSV-čkaři.

17.3.2008 v 10:34 | Nahoru | #15
No, tak jste mi řekli, že to mám rozbitý nebo že s tím neumím jezdit. To jsou dobrý poznatky, na to bych bez vás nepřišel

Takže: rozbitý to neni.
A ještě: poví mi někdo konečně, jak se xakru teda jezdí s dvouválem? Furt tlačit do červenýho?

Naposledy editováno 17.03.2008 10:34:38

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV-čkaři.

17.3.2008 v 11:19 | Nahoru | #16
FiZzeR> a zaškrcený? některý měly jen sto koní...to by pak mohlo možná dělat to co řikáš...

(reakce na) RSV-čkaři.

17.3.2008 v 11:21 | Nahoru | #17
Sefo> nn, podle mě to zaškrcený neni... sice je to dovoz, ale 86.5 x 1.35 prostě 100 nedá. A navíc, ty škrcený verze prej končili na omezovači v 9000. a tahle ho má o něco vejš, jak už jsem se přesvědčil lol

1 reakcí na tento příspěvek RSV-čkaři.

17.3.2008 v 11:25 | Nahoru | #18
Jako na techničák nevěřím... v TP u FZR jsem měl taky 72kW Protokol z brzdy hovořil jinak lol

Ale už mě tak napadlo, čím by to mohlo bejt: otevřený výfuky. podle mě jsou to originály, podle svárů byly rozbalený a vevnitř je vidět perforovaná roura. Takový "samodomo laďáky"

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV-čkaři.

17.3.2008 v 11:31 | Nahoru | #19
FiZzeR>
sorry, ale jestli s tím jezdíš kolem 3000 otáček, tak ji brutálně podtáčíš - RSV není cesťák!... To padání bude gumou - na co ti je super podvozek RSV, když jeho kvality shodíš olítanou gumou z okruhu... A k výkonu - já mám na Mille 2001 127 koní na zadním kole (eprom, laďák, filtr)...

(reakce na) RSV-čkaři.

17.3.2008 v 11:35 | Nahoru | #20
Petr-RSV> OK, to jsem chtěl slyšet. S tou gumou jsem to před tejdnem koupil. Tak ji čenžnu a uvidíme.

RSV-čkaři.

20.9.2008 v 09:44 | Nahoru | #21
Zdravim. Na charakter motoru si musíš zvyknout, taky sem ze čtyřválu a první dojmy byly rozpačité... ted jsem tomu ale totálné propadl. Ta motorka žije, neni to tuctovka jako vrnící japonec, je agresivní, zdánlivě nevyrovnaná co se týče chodu motoru a robustní. Jestli ti na šestku nejede, je něco špatně měla by tahat pořád dost slušně. Mam 01 s otevřeným výfukem a od 7 jede jak sviňa. Žádnej nudnej lineární průběh kterého sem se bál, kopanec skoro jak 4vál. Ryclosti má opravdu hodně dlouhý, ale to se dá řešit řetězovkou. Zachvilku tomu přijdeš na chuť, uvidíš.

RSV-čkaři.

20.9.2008 v 10:13 | Nahoru | #22
Mejsi>si to řek za mě

RSV-čkaři.

20.9.2008 v 10:51 | Nahoru | #23
Jestli na tom jsou nějaký domácí laďáky, tak to klidně může bejt tím. A jestli to není doladěný na brzdě, tak to už vůbec. Vím o čem mluvím....vyrobil jsem si otevřenej vejfuk a namontoval přímý filtry. Výsledek: výkon šel o cca 10 % dolů. Po doladění na brzdě ztráta činí už jen cca 5% ale s obrovskou změnou průběhu krouťáku. Takže tu špičku klidně obětuju

RSV-čkaři.

20.9.2008 v 10:58 | Nahoru | #24

Mejsi>Zdravim. Na charakter motoru si musíš zvyknout, taky sem ze čtyřválu a první dojmy byly rozpačité... ted jsem tomu ale totálné propadl. Ta motorka žije, neni to tuctovka jako vrnící japonec, je agresivní, zdánlivě nevyrovnaná co se týče chodu motoru a robustní. Jestli ti na šestku nejede, je něco špatně měla by tahat pořád dost slušně. Mam 01 s otevřeným výfukem a od 7 jede jak sviňa. Žádnej nudnej lineární průběh kterého sem se bál, kopanec skoro jak 4vál. Ryclosti má opravdu hodně dlouhý, ale to se dá řešit řetězovkou. Zachvilku tomu přijdeš na chuť, uvidíš.



Do kopance jako to má 4vál to má hodně daleko. Jinak

RSV-čkaři.

20.9.2008 v 13:51 | Nahoru | #25
no... nechci vám kazit radost, ale je to půl roku starej topic. do mrtvol se nekope, volové

RSV-čkaři.

20.9.2008 v 17:23 | Nahoru | #26
Ten kopanec tam je docela velkej. Asi záleží na konkrétní moto. Nekdo dokonce píše, že má průběh výkonu lineární až do omezovače. Já mam hodne otevřenej vejfuk, takže to je možná tím. Jinak sem měl před tím FZ6, takže vím jakej kopanec má 4vál.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist