globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Přihlášení stavby motorky
 
16.2.2020 v 18:32
Zdravim, chtěl jsem se zeptat, jestli by někdo nevěděl, zda by šlo stavbu motorky přihlásit v Německu, kde bych to udělal na známého a potá jí přihlásil u nás? Nebo jinou možnost jak jí dostat na doklady. Díky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přihlášení stavby motorky

18.2.2020 v 19:54 | Nahoru | #1
vilemx> klidne bych se poptal u firmy TOMCAR - tomas kahoun kolik by chtel za povrzeni o provedene hromadne prestavbe, chtelo by to pridat sedacky aby to melo stejny pocet jako osobni combo, predpokladam ze to ma z vyroby neznehodnocene kotevni uchyty k usazeni dalsich sedadel a bezp. pásů
pokud je ma a v zavazadlovem prostoru jsou okna s polepy, ty se odstrani a budou tam okna
mas jen protkol z technicke prohlidky, k prestavbe se provadi technicka KONTROLA, to jsou ty zlute protkoly..io kdyz dnes se tisknou na obycejny papir

Naposledy editováno 18.02.2020 19:55:29

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přihlášení stavby motorky

18.2.2020 v 20:27 | Nahoru | #2
CRF1000> Trošku si do tebe rejpnu, ale kamarádsky. Napsal jsi, že s mými šesti litry za pouhá lejstra přeháním. Odhadl jsi to zhruba na půlku a napsal mi, že se od té doby zákon změkčil. Fajn. Tak jsem poslal všechny podklady (TP, štítek na autě i protokol z TK, abys mohl posoudit, co mi chybí. A ty mi napíšeš, že možná sedačky a kotevní úchyty, ať poptám TOMCAR. Ztvé odpovědi ale vyplývá, že vycházíš ze špatných informací.

1) Moje auto je naprostá sériovka, jak sjela v linky s COC pro kat. M - osobák.

2) U CZ dealera namontovali přepážku - nedestruktivně, pouze přišroubované na příchytky. Bez odřezávání jakékoliv originál části auta, bez odmontování jakéhokoliv originál dílu. Sedačky, pásy, opěrky, oka - vše zůstalo originál z výroby, v je TP 2+3, tedy 5 míst. Na zadní okna nalepili ČIRÉ bezpečnostní folie. Nic víc se na autě nedělalo.

3 ) CZ dealer vyjel techničák rovnou na N1 s poznámkou o přestavbě. Veškeré údaje v TP odpovídají COC na kat. M., vyjma zařazení právě do kat N1 namísto M.

4) Auto jezdilo s přepážkou a procházelo na TK jako N1.

5) Koupil jsem ho jako N1, vyhodil přepážku = povolit pár šroubů.

6) Auto bez přepážky dál procházelo TK jako N1.

7) Nyní bych rád provedl přestavbu z N1 na M.

8) Jaký doklad mi k tomu chybí? V registru se kromě přepsání N1-> M a "nákladní" -> "osobní" nic jiného přepisovat nebude (hmotnosti, počty míst, vše je pro N1 a M identické). V autě se fyzicky na nic nesáhne, protože je v originál M stavu, čiré folie nevadí.

9) Můj dotaz zní, jaká věta musí být v protokolu z TK, abys mi to zapsal zpátky na M???

10) Čiré fólie s atestem pro přepis z N1 na M sundány být nemusí.

11) Přepážka by tam klidně mohla teoreticky i zůstat (ale už je venku), protože M ji mít může, kdežto N1 ji mít tehdy MUSELO.

Doteď mi nikdo nebyl schopen říct, co mi mají na TK do protokolu uvést, aby technik na registru byl spokojený. Stávající TK protokol přece uvádí, že vozidlo je způsobilé a všechny hodnoty odpovídají s údaji v TP. Protože jsou hodnoty pro M i N1 identické, tak nemusí nic přeměřovat, vážit, kontrolovat domontování.

Vychází mi z toho, že se jen úředníci bojí provést změnu protože nemají koule provést správní úvahu a rozhodnout, že přestavba de iure i de facto proběhne pouze formální změnou přepsání jedné kolonky v registru z N1 na M, a to bez potřeby jakékoliv fyzického zásahu do auta, tedy i bez potvrzení z TK o nějakém fyzickém zásahu.

Klidně to můžeme probrat i osobně a přestavbu provést u tebe. Problém ale vidím v tom, že po mě budeš chtít papír, na které ale nikdo neví, co má být uvedeno.

Naposledy editováno 18.02.2020 20:37:19
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist