bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Přihlášení stavby motorky
 
16.2.2020 v 18:32
Zdravim, chtěl jsem se zeptat, jestli by někdo nevěděl, zda by šlo stavbu motorky přihlásit v Německu, kde bych to udělal na známého a potá jí přihlásil u nás? Nebo jinou možnost jak jí dostat na doklady. Díky

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přihlášení stavby motorky

18.2.2020 v 11:55 | Nahoru | #1
vilemx> vyhláška 341 je novelizována, mříž u vozidla N1 není vyžadována ani to není problém na STK, důležitá informace je uvedena v TP...pokud je tam snížen počet míst k sezení ( zda to zařadit do M1 nebo do N1 se počítá podle hmotnostního vzorce, rovnice obsahuje zlomek , jmenovatel zlomku obsahuje hodnotu počet míst k sezení) ...podle výsledku vzorce se vypočítá hodnota, která určuje zda je vozidlo N1 nebo M1 ( více pro náklad nebo více pro přepravu osob)
Pokud je v TP uvedeno, že zvýšení obsaditelnosti není možné, je to problém, pokud nedošlo ke snížení počtu míst k sezení, kterýkoliv úřad to schválí za 1000 + 50 kč na základě žádosti podle §73 zákona...podmínkou jsou žluté protokoly ě protokol s červeným logem - TP minimálně v rozsahu provedených změn

tady jde jen o prachy, někdo v minulosti vymyslel že když si podnikatel koupí N1, odečte se mu DPH, firma která předělávala krátké fabie na náklaďáky si prý v minulosti z obrovských zisků pořizovala letadla...později to MFCR změnilo a DPH se odečítá i z M1, ale těch 4.místných nákladáků jsou plné bazary a lidé co si top kupují si to nechávají předelávat na M1 ...další prachy pro firmy co se tomu věnují

tak se z hov*a udělá velký kšeft, žádné nové hodnoty se tím neprodukují a někdo na tom pořád vydělává

(reakce na) Přihlášení stavby motorky

18.2.2020 v 12:22 | Nahoru | #2
CRF1000> Zajimave info, dik

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přihlášení stavby motorky

18.2.2020 v 13:18 | Nahoru | #3

CRF1000 píše: ...podmínkou jsou žluté protokoly ě protokol s červeným logem - TP minimálně v rozsahu provedených změn ....


Jenže co má mít žlutý (neznám) a červený (TK) protokol uvedeno, když v rozsahu provedených změn je pouze změna z N1 do M? NIC se na autě nemění, přestavbou se nic nevymotovávalo, jen se přišroubovala mříž (už tam není). Ačkoliv by se mohlo zdát, že to je off topic, ale alespoň je názorně vidět, že i úplně primitivní administrativní změna je šílený opruz.






Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist