2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přihlášení stavby motorky
Pokud je v TP uvedeno, že zvýšení obsaditelnosti není možné, je to problém, pokud nedošlo ke snížení počtu míst k sezení, kterýkoliv úřad to schválí za 1000 + 50 kč na základě žádosti podle §73 zákona...podmínkou jsou žluté protokoly ě protokol s červeným logem - TP minimálně v rozsahu provedených změn
tady jde jen o prachy, někdo v minulosti vymyslel že když si podnikatel koupí N1, odečte se mu DPH, firma která předělávala krátké fabie na náklaďáky si prý v minulosti z obrovských zisků pořizovala letadla...později to MFCR změnilo a DPH se odečítá i z M1, ale těch 4.místných nákladáků jsou plné bazary a lidé co si top kupují si to nechávají předelávat na M1 ...další prachy pro firmy co se tomu věnují
tak se z hov*a udělá velký kšeft, žádné nové hodnoty se tím neprodukují a někdo na tom pořád vydělává
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přihlášení stavby motorky
CRF1000 píše: ...podmínkou jsou žluté protokoly ě protokol s červeným logem - TP minimálně v rozsahu provedených změn ....
Jenže co má mít žlutý (neznám) a červený (TK) protokol uvedeno, když v rozsahu provedených změn je pouze změna z N1 do M? NIC se na autě nemění, přestavbou se nic nevymotovávalo, jen se přišroubovala mříž (už tam není). Ačkoliv by se mohlo zdát, že to je off topic, ale alespoň je názorně vidět, že i úplně primitivní administrativní změna je šílený opruz.