globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Měřáky podtlaků na karbce
 
9.2.2020 v 21:33
Zdar lidi ,rad bych se zeptal zda mate někdo zkusenosti těmito měřáky podtlaků z číny ?
https://www.aliexpre...0.0.0.5e672e0e1OGuTR

dle hodnocení je někdo už objednával:) "měřím" tak 5-6 motorek ročně pro známé a kamarády...za pivo ...takže to nepotřebuju do nějakého denního provozu ... je to alespoň trošku přesné ? nebo je to shit? Totožně vypadající zboží u nás prodavají kolem 3 tis ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Měřáky podtlaků na karbce

20.2.2020 v 10:37 | Nahoru | #1

DrDNA01 píše: Hele ja myslím, že Assassin se rozhodl pokat, kvuli svymu nezrizenymu zpusobu zivota. A misto mrskani trnitymi slahouny sipku se rozhodl diskutovat s nekym, kdo v zivote nejel na motorce a v podstate se na motorku diva stejne, jak na ty svy maly vlacky. Ale treba se jednou dockame vecneho teoretika Keruta, jak nam sem napise:"Borci, konecne jsem se naucil na motorce zatocit, ale je to o hubu, furt to v zatacce kucka. Co s tim mam delat?"...



To zas ne, nemyslim si, ze rozebrat nejakej jev teoreticky do detailu nema zadnej prinos. V teorii jsem tu uz udelal spoustu bot ja, kerut asi moc ne... spis jde o ty zjednoduseny modely a nezahrnuti tech v praxi se vyskytujicich jevu do tech jeho modelu...

Treba ted s tou potrebou synchronizace - on na to kouka tak, ze pokud je vse ok, zdrave a stejne valce/pisty,presne klapky, ciste kanalky... neni potreba synchronizovat, pokud je to rozhozene, je neco spatne... neco je opotrebene atd ... ale to tak proste je, to je duvod proc se to synchronizuje, protoze menit hned valce, karburatory atd kvuli male odchylce neni ekonomicke.

Takze svym zpusobem ma pravdu, jen proste jeho pohled je tak odlisny od zbytku zucastnenych, ze se nelze dobrat nejake shody. Ostatne on ma i pomerne nestandardni zivotni styl... proste vsechno jinak

Naposledy editováno 20.02.2020 10:37:52

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Měřáky podtlaků na karbce

20.2.2020 v 11:56 | Nahoru | #2

assassin píše: To zas ne, nemyslim si, ze rozebrat nejakej jev teoreticky do detailu nema zadnej prinos. V teorii jsem tu uz udelal spoustu bot ja, kerut asi moc ne... spis jde o ty zjednoduseny modely a nezahrnuti tech v praxi se vyskytujicich jevu do tech jeho modelu...

Treba ted s tou potrebou synchronizace - on na to kouka tak, ze pokud je vse ok, zdrave a stejne valce/pisty,presne klapky, ciste kanalky... neni potreba synchronizovat, pokud je to rozhozene, je neco spatne... neco je opotrebene atd ... ale to tak proste je, to je duvod proc se to synchronizuje, protoze menit hned valce, karburatory atd kvuli male odchylce neni ekonomicke.

Takze svym zpusobem ma pravdu, jen proste jeho pohled je tak odlisny od zbytku zucastnenych, ze se nelze dobrat nejake shody. Ostatne on ma i pomerne nestandardni zivotni styl... proste vsechno jinak



Jenze on ani uplne nove sesazeny motor, natoz pak zgeneralkovany nemusi mit (a nema) stejny tlaky v jednotlivych valcich, podobne to bude s tolerancema u karbecu. Jinak Ty mas fakt info z fabrik, ze novy motorky se fakt nesynchronizuji? Ja myslel, ze se to dela v ramci finalniho serizeni.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist