https://www.aliexpre...0.0.0.5e672e0e1OGuTR
dle hodnocení je někdo už objednával:) "měřím" tak 5-6 motorek ročně pro známé a kamarády...za pivo ...takže to nepotřebuju do nějakého denního provozu ... je to alespoň trošku přesné ? nebo je to shit? Totožně vypadající zboží u nás prodavají kolem 3 tis ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Měřáky podtlaků na karbce
Naposledy editováno 10.11.2020 22:43:50
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Měřáky podtlaků na karbce
to co psie on je vec dynamiky, motor si skutecne cucne stejne ale ma prebytek sily takze zrychli a pristi rundu uz ma vyssi otacky, pri zatezi tu energii kterou by pouzil ke zrychleni (3n,z. zjednodusene) natlaci do zateze a zustane na stejnych otackach, nebo ne celou a zrychli o to mene...
E: a (Assassine) praveze pokud nema tu zatez na klice, a my ho chceme udrzet na otackach, tak ho priskrtime na tom sani, tou klapkou o kterych tu pet stranek diskutujem.. takze misto odebirani energie na klice ho nutime ziskanou energii investovat do sani skrz ten zuzeny kanal... jenze jakmile mu tu zatez zase vratime (ten bod zvratu o kterem pises) nemuzeme ho uz tolik skrtit, a musime ho nechat pracovat = pootevrit klapku.. jasne ze je to citovka, oproti opacne situaci kdy zatahnu na rovine plnej a pres i klidne uplne plne otevreno se motor stejne roztaci (motorka rozjizdi) relativne pomalu. protoze tu zatez/odpor/odebirani energie ma na druhe strane, na klice, a to velkou..
Naposledy editováno 20.02.2020 01:55:30