Více na: https://www.motorka...=forum&ft=167981
Copyright © Motorkari.cz
1 reakcí na tento příspěvek Přepakování
pruzeni ma nekolik slozek
- primarne tedy to staticke propruzeni ktere urci zmineny SAG, to je vsude
- vyrovnavani nerovnosti (prevladajici slozka v tom MX a pod.)
- zmena geometrie (rozvor, uhel vidlice) motocyklu pri brzdeni nebo akceleraci (naopak prevladajici slozka sportovni moto na okruh, na ty nerovnosti tam zbyva treba jen 20-25% zdvihu, to staci neb kanaly a vymlete sedmicentimetrove diry se na sport. okruzich vetsinou neprdpokladaji
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/stock_smiley-18.png)
z toho je logicky v MX potreba aby pero tvrdlo s propruzenim, protoze pri doskoku je na nej sila jak krava - a kdyby bylo pero dimenzovany rovnou na dosok motorky, tak by bylo straslive tvrdy a zadnou nerovnost nepobralo..
Naposledy editováno 20.01.2020 04:44:16
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přepakování
By mě zajímalo, která zázračná síla udrží statický sag v téhle situaci, kdy je zadní kolo téměř bez adheze.