globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Přepakování
 
10.1.2020 v 01:52
Ahoj všem,potřebuji snížit Honda CBR 929 Fireblade 2001.Bylo mě řečeno že to mám přepakovat,pomůže mi někdo sehnat odkaz kde koupím Přepakování na zadní tlumič CBR 929 .Bojím se že koupím ten samí co tam mám a ne ten co mi ji sníží,děkuji za ochotu.

Více na: https://www.motorka...=forum&ft=167981
Copyright © Motorkari.cz

1 reakcí na tento příspěvek Přepakování

20.1.2020 v 04:41 | Nahoru | #1
nechce se mi to louskat cele, SAG neni tvrdost, je to "pracovni bod" - tzn. bod odkud muze vidle/kyvka pri zatizeni nahoru nebo pri odlehceni dolu (to je dulezity, proto je kokotina to s predpetim prehanet!!) vuci statickemu propruzeni.. (predpokladam ze tohle uz Kohl napsal)

pruzeni ma nekolik slozek
- primarne tedy to staticke propruzeni ktere urci zmineny SAG, to je vsude
- vyrovnavani nerovnosti (prevladajici slozka v tom MX a pod.)
- zmena geometrie (rozvor, uhel vidlice) motocyklu pri brzdeni nebo akceleraci (naopak prevladajici slozka sportovni moto na okruh, na ty nerovnosti tam zbyva treba jen 20-25% zdvihu, to staci neb kanaly a vymlete sedmicentimetrove diry se na sport. okruzich vetsinou neprdpokladaji ..a tahle rezerva zdvihu musi ve vypoctu brzdeni/akcelerace zustat aby to pobralo ty male nerovnosti treba i na plnch brzdach s potopenym predkem ! )

z toho je logicky v MX potreba aby pero tvrdlo s propruzenim, protoze pri doskoku je na nej sila jak krava - a kdyby bylo pero dimenzovany rovnou na dosok motorky, tak by bylo straslive tvrdy a zadnou nerovnost nepobralo..

Naposledy editováno 20.01.2020 04:44:16

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přepakování

20.1.2020 v 09:06 | Nahoru | #2
[quote=kerut] ..a tahle rezerva zdvihu musi ve vypoctu brzdeni/akcelerace zustat aby to pobralo ty male nerovnosti treba i na plnch brzdach s potopenym predkem ! )

By mě zajímalo, která zázračná síla udrží statický sag v téhle situaci, kdy je zadní kolo téměř bez adheze.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist