globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Přepakování
 
10.1.2020 v 01:52
Ahoj všem,potřebuji snížit Honda CBR 929 Fireblade 2001.Bylo mě řečeno že to mám přepakovat,pomůže mi někdo sehnat odkaz kde koupím Přepakování na zadní tlumič CBR 929 .Bojím se že koupím ten samí co tam mám a ne ten co mi ji sníží,děkuji za ochotu.

Více na: https://www.motorka...=forum&ft=167981
Copyright © Motorkari.cz

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přepakování

16.1.2020 v 02:11 | Nahoru | #1
assassin> ja ten tlumic snad rozrezu abych se koukl
teziste prazdny motorky mas daleko vic v predu (klidne 60/40) nez nekde mezi kolama, trochu to srovna clovek, ale pak je otazka jak moc lezi nebo se narovnava pred zatackou, kdybys mel teziste v pulce tak jezdis po zadnim i kdyz nechces
E: BTW k psanicku, teziste je nekde na ose rozvoru (u gp masin vychazi par cm kolem osy kliky) asi lehce nad ale +-
tak zbezne tu (nevim nakolik je to PR blabol a nakolik vykres.. ale teziste fakt sedi vic dopredu nez do stredu, ja svoji za predek zvednu s tezi, za zadek jednou rukou..)

Naposledy editováno 16.01.2020 02:15:50

5 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přepakování

16.1.2020 v 10:05 | Nahoru | #2

kerut píše: assassin> ja ten tlumic snad rozrezu abych se koukl
teziste prazdny motorky mas daleko vic v predu (klidne 60/40) nez nekde mezi kolama, trochu to srovna clovek, ale pak je otazka jak moc lezi nebo se narovnava pred zatackou, kdybys mel teziste v pulce tak jezdis po zadnim i kdyz nechces
E: BTW k psanicku, teziste je nekde na ose rozvoru (u gp masin vychazi par cm kolem osy kliky) asi lehce nad ale +-
tak zbezne tu (nevim nakolik je to PR blabol a nakolik vykres.. ale teziste fakt sedi vic dopredu nez do stredu, ja svoji za predek zvednu s tezi, za zadek jednou rukou..)



jo takze fotka ti nestaci. ja tlumic z bmw rozebranej videl, i ten z HP4 s elektronikou. Ale co jsem videl ja zcela evidentne nema na nic vliv, je to tak jak tvrdis ty. ok nevadi mas pravdu, v tvym tlumici urcite negativka neni. a tudiz i ostatni si muzou vysku motorky stelovat predpetim protoze jejich tlumice jsou na tuty taky linearni jako kerutovo.

ad teziste, takze trvas na tom, ze zvyseni zadku snizi tezsite? muzes ten obrazek prekreslit tak aby to odpovidalo skutecne podobe a spocitat to? z obrazku je jasne videt, ze posun teziste v horizontalni ose je zhruba o stejnou vzdalenot jako o kolik zvednes tu motorku - tzn kdyz zvednes zadek o 20mm teziste se posune o 20mm dopredu. muzes mi spocitat, jak posun teziste o 20mm zpusobi 20-40kg zatizeni predni vidlice? i kdyz bude teziste v pomeru 25-75 tak by pri 20mm vzadu musela klesnout vidlice o 10mm vepredu (aby bylo teziste stejne vysoko) - tzn 20kg navic na vidlici. posunem teziste o 20mm - tohkle ti teda pocetne vychazi jo?

BTW kdyz vazim TL - tak ho vazim na klasicke osobni vaze. vazim predni kolo a pak zadni. motorku prio vazeni srovnavam do roviny. s plnou nadrzi namerim cca 100kg a 109kg na kolech - korespoduje to s tvoji teorii o poloze teziste? ja jsem ten blbej konstrukter co to strili od boku, ty to vse pocitas, takze bys mohl spocitat jak to s tim tezistem je.

a jeste - kdyz na tom svym obrazku to teziste posunu na osu rozvoru, mas pocit, ze to zacne vic ladit s tvoji teorii?

Naposledy editováno 16.01.2020 10:14:21

(reakce na) Přepakování

16.1.2020 v 10:48 | Nahoru | #3
kerut> troufnu si tvrdit, že žádna motka nemá statické rozložení hmotnosti tak, jak tvrdíš. U supersportů vůbec. Většina je +-55/45
...jak už psal Assas, výpočty jsou jedna věc. Pocit ale nevypočítáš.
I dnes v GP poráží soukromníci továrny. Mají totiž z motky lepší pocit a ten jim dovoluje jet lépe.
...v tvém případě by mohla pomáhat sugesce.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist