Přední řemenice bude ocelová a nitridovaná. Tam asi není co řešit, ta bude nejspíš plná.
Mám možnost soustruhu, 5tiosé CNC, drátořezu, brusky na kulato a rovinu...takže s výrobou čehokoliv nebude problém.
A první věc se kterou bych chtěl začít je řemen. Pokud by stačila šířka 1 1/8 palce (28.5mm), tak jestli by někdo neměl jetý na půjčení. Představa, že dám 5-6 tis za nový řemen na pokusy a pak ho nakonec nepoužiju se mi moc nelíbí :D. Pokusy nemyslím, že bych ho stříhal a nebo jinak ničil. Spíš si zkusil jestli všude vleze a někde o něco nedrhne. Přesto takhle "ošahaný" řemen už asi prodejci nevrátím.
Otázka je jestli pak koukat po origo řemenech za kvanta peněz a nebo bude stačit kontaktovat dodavatele průmyslových řemenů. Když budu požadovat nějaký lepší matroš. Kevlar a carbon....
Budu sem pomalu vkládat co a jak. Když by se to náhodou taky někomu zamlouvalo.
1 reakcí na tento příspěvek Sekundární převod řemenem
S mým stylem a nájezdem km jak jsem psal, to snad nějaký pátek vydrží.
Co jsem koukal na Parts depot na toho xDiavela, tak mi nepřijde, že by měl řemenici na rozteč 14mm.
Spočítal jsem, že řemenice má 28 zubů a to by při 14mm byl cca 130mm průměr.
Když to porovnám s Okroužkem co má průměr 90mm, tak je ta řemenice menší.
No a hodně hrubým odhadem má ten řemen šířku 25mm.
Napínací kladka tam žádná není.
Pokud bych to udělal podobně, tak věřím že by to mohlo fungovat.
Akorát se ten řemen nabízí v šířce 21 a 36mm a to je hodně velký skok. Pokud by to vydržel ten 21mm bylo by to super.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sekundární převod řemenem
Jak jsem psal, u motorů, kde se s řemenem počítá, je tomu uzpůsobena celá konstrukce motorky. Například na tom Low Rideru je ještě z venku řemenice další uložení. Řemenice je uložena z obou stran jako by v motoru.
Další faktor je propružení. Kdyby byla osa kyvky v ose pastrorku (říká se tomu koaxiální uložení hřídelí u převodovek), je to ideální stav. U motorek jsem toto uložení viděl jen jednou u krosky BMW X450g. U Ducati je osa kyvky v blízkosti osy pastorku, ale přece jen se tam opisují rozdílné kružnice při té kinematice. To znamená další tah v řemenu (pokud nebudeš mít napínací kladku jako Buel). A co teprve, když pořádně propružíš, naložíš apod.
Ale fandím ti, jsem stejný blázen jako ty. Pokud se ti to podaří bez větších problémů zrealizovat, rád se s tebou podělím o poznatky. Taky jsem to chtěl udělat.
Foto uložení pastorku a kyvky toho BMW
Naposledy editováno 17.12.2019 06:56:56
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ducati Monster 1000 62kW vs 69kW Ducati Monster 1000 | Racer21 | 2 | 7.9.2023 v 15:32 Fero_101_01_1 |
Problém při startování Ducati Monster 1000 | altea | 11 | 14.6.2021 v 18:56 Koumes |
Jak nekoho muze bavit jezdit na mot... [1, 2, 3] Honda CB 600S Hornet, Suzuki DL 1000 V-Strom, Honda ... | MarcelTheRevenger | 74 | 23.2.2021 v 18:19 Codo |
Nefungují ručičky budíků Ducati Monster 1000 | albik | 1 | 11.7.2019 v 13:55 grooll |
Ducati Ducati Monster 620, Ducati Monster 900 (i.e.), Ducat... | vacul | 0 | 21.5.2019 v 22:38 vacul |