Poprosil bych o komentář k tomuto obrázku:
Dole je fabrické provedení sání,nahoře moje "úprava".Cílem bylo prodloužit sací potrubí a změnit tím průběh motoru,především kroutícího momentu a posunout jeho vrchol směrem dolů.To vše bez ohledu na výkon.Ten je v základním provedení cca 107 koní,z čehož využiju tak polovinu.Pro úplnost dodám,že se jedná o motor Ducati ST3.
Otázka je jednoduchá:Má tento způsob úpravy očekávaný výsledek?Pokud ne,co navrhujete?
Naposledy editováno 12.12.2019 11:48:54
1 reakcí na tento příspěvek Zimní téma-Teorie a praxe provedení sacího potrubí
Otázka na Antiho, ten motor z ST3 v kombinaci s jiným typem airboxu má nějaký špatný průběh krouťáku, pociťuješ při jízdě nějakou díru nebo jsi ho měl na brzdě?
geloš píše: ...Otázka na Antiho, ten motor z ST3 v kombinaci s jiným typem airboxu má nějaký špatný průběh krouťáku, pociťuješ při jízdě nějakou díru nebo jsi ho měl na brzdě?
Ten motor jede vcelku dobře,i když při poslední vyjížďce jsem zjistil že nad 170 se mu nechce,nicméně hlavní důvod existence tohoto vlákna je to sání ošetřit nejlepším možným způsobem.
V kostce,při prvním skládání jsem měl k dispozici starší provedení vstřiků a bez trychtýřků.To co jsem tam udělal byla z části z nouze ctnost,zčásti experiment.Věděl jsem že to budu muset upravit.Nicméně vůbec nevím jaký je přínos,jestli vůbec nějaký je.Samozřejmě není problém si to vše odzkoušet reálným testem,ale diskuze na taková témata mi připadají zajímavé a obohacující.Navíc,venku je hnusně...
Budu instalovat jiné vstřikování a k němu nejspíš jinou mapu,asi do toho zainteresuju i lambdu a nejspíš šáhnu na sekundární převod,Spousta proměnných,takže výsledek bude ovlivněn více způsoby.
Podle toho kam se diskuze ubírá,bude asi lepší se soustředit na provedení sání do airboxu,Takže vyhodit kolínka a řešit choboty...