globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zimní téma-Teorie a praxe provedení sacího potrubí
 
12.12.2019 v 11:47
Nastalo zimní období a pro mě to znamená opět rozborku stroje z důvody snahy o vylepšení jeho parametrů.
Poprosil bych o komentář k tomuto obrázku:

Dole je fabrické provedení sání,nahoře moje "úprava".Cílem bylo prodloužit sací potrubí a změnit tím průběh motoru,především kroutícího momentu a posunout jeho vrchol směrem dolů.To vše bez ohledu na výkon.Ten je v základním provedení cca 107 koní,z čehož využiju tak polovinu.Pro úplnost dodám,že se jedná o motor Ducati ST3.
Otázka je jednoduchá:Má tento způsob úpravy očekávaný výsledek?Pokud ne,co navrhujete?

Naposledy editováno 12.12.2019 11:48:54

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zimní téma-Teorie a praxe provedení sacího potrubí

12.12.2019 v 14:02 | Nahoru | #1
Stev> Koleno je blbě,to je jasné,ale jediný způsob jak dostat delší sání do airboxu.S tím souvisí i to provedení ústí.Dalo se tam co jsem sehnal.Šlo o to vyzkoušet chování motoru.Další krok by byl vytvoření potrubí na 3D tiskárně.

(reakce na) Zimní téma-Teorie a praxe provedení sacího potrubí

12.12.2019 v 14:28 | Nahoru | #2
Anti> upřímně já bych to nechal jak to je, ty nátrubky jsou dlouhý dost a st3 není dělaný na výkon v otáčkách, na motorkuch nic moc delšího nenajdeš. Další věc je že vytvoření na tiskárně má svoje omezení ve tvarech aby to bylo tisknutelný.

Obecně ty tvary sání u motorek maj poměrně marginální vliv na výkon, charakteristiku motoru nezměníš bez vaček, komprese, tvaru kanálů, vhodnýho filtru ... Ale to asi víš.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist