Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Koupil jsem starší (2010) Kawasaki ER6N. V zásuvce pro připojení diagnostiky je místo záslepky zástrčka s drátovou klemou, viz fotka. Vypadá jako tovární výrobek. Zaslepovací zástrčku (bez pinů) jsem dostal taky.
Nevíte někdo k čemu může klema sloužit? Kdysi jsem někde viděl, že se tu dá něco přepínat spojeno/rozpojeno (mapa, výkon apod.).
Timhle zpusobem je origo uskrcena na 35kw. Jeste by mel byt castecne zablokovany plyn sroubkem na vstrikovani. Staci odpojit drat a vysroubovat ten sroubek a mas plny vykon (53kw)
JimmyFL> Děkuju vyzkouším to, ale teď je zima . Ten plyn se mi zdá hodně krátký.
****
Ještě jednou děkuju, právě jsem přišel z garáže. Šroubek imbus M5 byl podložený matičkou, aby byl vyšší a dělal doraz.