globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ovládání přes zásuvku diagnostiky (OBD)
 
3.12.2019 v 15:52
Koupil jsem starší (2010) Kawasaki ER6N. V zásuvce pro připojení diagnostiky je místo záslepky zástrčka s drátovou klemou, viz fotka. Vypadá jako tovární výrobek. Zaslepovací zástrčku (bez pinů) jsem dostal taky.
Nevíte někdo k čemu může klema sloužit? Kdysi jsem někde viděl, že se tu dá něco přepínat spojeno/rozpojeno (mapa, výkon apod.).

Ovládání přes zásuvku diagnostiky (OBD)

3.12.2019 v 22:50 | Nahoru | #1
Já bych spíš řekl, že se tím dají "vyblikat" závady, ale přesný postup neznám.

1 reakcí na tento příspěvek Ovládání přes zásuvku diagnostiky (OBD)

5.12.2019 v 17:18 | Nahoru | #2
Timhle zpusobem je origo uskrcena na 35kw. Jeste by mel byt castecne zablokovany plyn sroubkem na vstrikovani. Staci odpojit drat a vysroubovat ten sroubek a mas plny vykon (53kw)

Naposledy editováno 05.12.2019 17:21:07

(reakce na) Ovládání přes zásuvku diagnostiky (OBD)

5.12.2019 v 17:52 | Nahoru | #3
JimmyFL> Děkuju vyzkouším to, ale teď je zima . Ten plyn se mi zdá hodně krátký.
****
Ještě jednou děkuju, právě jsem přišel z garáže. Šroubek imbus M5 byl podložený matičkou, aby byl vyšší a dělal doraz.

Naposledy editováno 05.12.2019 18:40:05
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist